apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Er zitten alleen maar r**ards, useful idiots en kwaadaardige psychopaten bij D66 en VVD.
f**k nuance
.En f**k D66.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zitten alleen maar r**ards, useful idiots en kwaadaardige psychopaten bij D66 en VVD.
.Ik bedoel zo dom is hun denkwijze he. Ik vind dat niet.
Huh, dus je doet liefdadigheidswerk zonder dat het een keuze is?Ik bedoel zo dom is hun denkwijze he. Ik vind dat niet.
En ja er is geen moment geweest dat ik niet werkte, maar zonder inkomen gezien de klant verder niet meer kan/wil betalen en ik nog steeds wacht op dingen die ze aan moeten leveren en regelen. Wel van de week 2 gesprekken gehad een voor een mogelijke klant in Duitsland (dus dat gaat tenminste niet op kantoor worden) en eentje voor hier in de buurt die ook 100% remote zou zijn.

Het is een dogmatische religieuze dwang die D66 ons oplegt.

Kan die Hugo niet gewoon voor de trein springen? Ik blijf wel gewoon huren, Hugo.
![]()
Kabinet bekijkt extra belasting voor vastgoedbezitters
Gemeenten moeten vastgoedbezitters, waaronder ook huiseigenaren, makkelijker een heffing kunnen opleggen wanneer er in hun buurt bijvoorbeeld nieuwe riolering of meer parkeerplaatsen komen. Het kabinet bekijkt hoe de bestaande gemeentelijke baatbelasting kan worden ‘verbeterd’.www.parool.nl
Maar moeten die kosten dan evenredig over elke inwoner van de gemeente worden verdeeld of mag dat wel per wijk bijvoorbeeld?Extra/vernieuwde parkeerplaatsen maken mijn vastgoed meer waard ? riolering vernieuwen is gewoon onderhoud
Weet niet welke pijp hij nu heeft gerookt, maar lijkt wel samen met Snoop Dog
Ik zit niet in de gemeenteraad. maar uit je antwoord neem ik aan dat jij geen vastgoed bezit in NLMaar moeten die kosten dan evenredig over elke inwoner van de gemeente worden verdeeld of mag dat wel per wijk bijvoorbeeld?
De vastgoedbezitter berekent het gewoon aan de huurder door.Kan die Hugo niet gewoon voor de trein springen? Ik blijf wel gewoon huren, Hugo.
Jouw aanname klopt, maar ik neem aan dat het ook voor huiseigenaren zou gelden.Ik zit niet in de gemeenteraad. maar uit je antwoord neem ik aan dat jij geen vastgoed bezit in NL
Je betaalt in NL al gemeentelijke belasting en OZB als woningeigenaar. parkeerbelasting is voor onderhoud en vernieuwen van parkeerplaatsen. Rioolheffing voor onderhoud van het riool.Jouw aanname klopt, maar ik neem aan dat het ook voor huiseigenaren zou gelden.
Dat kan dan zo blijven, of je kan een andere verdeelsleutel toepassen.Je betaalt in NL al gemeentelijke belasting en OZB als woningeigenaar. parkeerbelasting is voor onderhoud en vernieuwen van parkeerplaatsen. Rioolheffing voor onderhoud van het riool.
Jij hebt toch ook een koopwoning?Jouw aanname klopt, maar ik neem aan dat het ook voor huiseigenaren zou gelden.
Ja, maar je eerste woning wordt toch vaak niet als vastgoed beschouwd? Er gelden in elk geval andere regels voor.
De vastgoedbezitter berekent het gewoon aan de huurder door.
Kan je het dan niet schuiven onder woningverbetering?De huurder is beschermd tegen dit soort door berekeningen;
![]()
Welke regels gelden er voor een huurverhoging?
Woont u in een sociale huurwoning? Dan kan uw verhuurder elk jaar uw huur verhogen. De Rijksoverheid bepaalt met hoeveel procent de huur maximaal verhoogd mag worden. Huurt u een vrijesectorwoning? Dan geldt sinds 1 mei 2021 ook een maximale huurverhoging. Controleer of u in een...www.rijksoverheid.nl