XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ik bedoel zo dom is hun denkwijze he. Ik vind dat niet.

En ja er is geen moment geweest dat ik niet werkte, maar zonder inkomen gezien de klant verder niet meer kan/wil betalen en ik nog steeds wacht op dingen die ze aan moeten leveren en regelen. Wel van de week 2 gesprekken gehad een voor een mogelijke klant in Duitsland (dus dat gaat tenminste niet op kantoor worden) en eentje voor hier in de buurt die ook 100% remote zou zijn.

Ik bedoel zo dom is hun denkwijze he. Ik vind dat niet.

En ja er is geen moment geweest dat ik niet werkte, maar zonder inkomen gezien de klant verder niet meer kan/wil betalen en ik nog steeds wacht op dingen die ze aan moeten leveren en regelen. Wel van de week 2 gesprekken gehad een voor een mogelijke klant in Duitsland (dus dat gaat tenminste niet op kantoor worden) en eentje voor hier in de buurt die ook 100% remote zou zijn.
Huh, dus je doet liefdadigheidswerk zonder dat het een keuze is?

Hoop dat je snel iets vindt. Lijkt mij ook beter voor je eigen gemoedstoestand.

1686995303676.png

:dunno: :aluhoedje:
Goh...

• Like
Waarderingen: Vonk
:eek:

• Haha
:eek:
Kan die Hugo niet gewoon voor de trein springen? Ik blijf wel gewoon huren, Hugo.

Extra/vernieuwde parkeerplaatsen maken mijn vastgoed meer waard ? riolering vernieuwen is gewoon onderhoud
Weet niet welke pijp hij nu heeft gerookt, maar lijkt wel samen met Snoop Dog

• Like
Extra/vernieuwde parkeerplaatsen maken mijn vastgoed meer waard ? riolering vernieuwen is gewoon onderhoud
Weet niet welke pijp hij nu heeft gerookt, maar lijkt wel samen met Snoop Dog
Maar moeten die kosten dan evenredig over elke inwoner van de gemeente worden verdeeld of mag dat wel per wijk bijvoorbeeld?

Maar moeten die kosten dan evenredig over elke inwoner van de gemeente worden verdeeld of mag dat wel per wijk bijvoorbeeld?
Ik zit niet in de gemeenteraad. maar uit je antwoord neem ik aan dat jij geen vastgoed bezit in NL

Jouw aanname klopt, maar ik neem aan dat het ook voor huiseigenaren zou gelden.
Je betaalt in NL al gemeentelijke belasting en OZB als woningeigenaar. parkeerbelasting is voor onderhoud en vernieuwen van parkeerplaatsen. Rioolheffing voor onderhoud van het riool.

Je betaalt in NL al gemeentelijke belasting en OZB als woningeigenaar. parkeerbelasting is voor onderhoud en vernieuwen van parkeerplaatsen. Rioolheffing voor onderhoud van het riool.
Dat kan dan zo blijven, of je kan een andere verdeelsleutel toepassen.

De vastgoedbezitter berekent het gewoon aan de huurder door.

De huurder is beschermd tegen dit soort door berekeningen;

De huurder is beschermd tegen dit soort door berekeningen;

Kan je het dan niet schuiven onder woningverbetering?

Terug
Naar boven