Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Krijgen we nu Hermans op die verlaten onderwijs post van de VVD? En komt er dan weer een nieuwe lijsttrekker zeker? :emo:

Hoeveelste vvd minister is dit die opstapt? :lol:

Bruijn idem dito.

Toevalligerwijs ook VVD'er

Een AZC in elke villawijk plempen.

DAT is de manier om de migratiewaanzin te stoppen.

Inderdaad. In het centrum van elke villawijk een megawindturbine van 249 meter hoog plaatsen.

Zo één:
1687507211944.jpg

En daarnaast een moskee waarvan de minaretten 5x per dag de azan op 140 db afspelen.

Wat betreft dat NIMBY he, is er bekend welk aandeel van hen voor zulk beleid heeft gestemd? En de rest die daar woont mag daar dan niet over klagen?

Oh ennehhm welke partijen zijn hier ook alweer daadwerkelijk tegen? PVV en FvD? Maar als ze dat zouden stemmen zijn het wel eigenlijk aso wappies toch?

Vergeet niet dat dit ook betekend dat er geen prettige toevluchtsoorden meer zullen zijn voor wanneer jij zelf ooit rijk wordt. Of als je nog eens ergens wilt kunnen bijkomen met een vakantietje van dat drukke metropolische leventje.

Mijn enige hoop om nog deel te willen nemen aan de maatschappij en de bijbehorende ratrace om ooit beter af te zijn was om dan daar te kunnen gaan wonen, maar laat maar dan.

als er minder dan 25 vluchtelingen in de woning worden opgevangen is het voor Heemstede niet rendabel meer. De gemeente heeft de villa gekocht met het idee deze voor 75.900 euro per jaar aan het COA te verhuren.
Of course :o

Is er geen wet tegen 25 mensen in zo'n woning proppen? Past het wel in het bestemmingsplan enzo?

Ze gaan wel kijken of 't niet alleen 25 jongens worden maar of er ook meisjes bij kunnen. Hoe dan? Die zitten allemaal nog in 't land van herkomst.

Wat betreft dat NIMBY he, is er bekend welk aandeel van hen voor zulk beleid heeft gestemd? En de rest die daar woont mag daar dan niet over klagen?

Oh ennehhm welke partijen zijn hier ook alweer daadwerkelijk tegen? PVV en FvD? Maar als ze dat zouden stemmen zijn het wel eigenlijk aso wappies toch?

Vergeet niet dat dit ook betekend dat er geen prettige toevluchtsoorden meer zullen zijn voor wanneer jij zelf ooit rijk wordt. Of als je nog eens ergens wilt kunnen bijkomen met een vakantietje van dat drukke metropolische leventje.

Mijn enige hoop om nog deel te willen nemen aan de maatschappij en de bijbehorende ratrace om ooit beter af te zijn was om dan daar te kunnen gaan wonen, maar laat maar dan.

Of course :o

Is er geen wet tegen 25 mensen in zo'n woning proppen? Past het wel in het bestemmingsplan enzo?
Overgrote deel van die gasten stemt VVD, D66, GL. Dit is karma.

Als ik ooit rijk zou worden dan ben ik diezelfde dag nog weg uit dit land.

Vergeet niet dat dit ook betekend dat er geen prettige toevluchtsoorden meer zullen zijn voor wanneer jij zelf ooit rijk wordt.
Waarom hoeven de mensen net de meeste invloed op het beleid zelf daarvan niet de nadelen, maar wel de eventuele voordelen, te ondervinden.

Het antwoord op je vraag is: gated community, misschien wel de ultieme uitkomst van Amerikaanse "zoning laws" en een goudgeringde middelvinger naar het plebs.

Laten we Almere centrum gewoon opofferen, ze daar allemaal neerplempen en zo de rest van het land redden. Kunnen wij mooi in hutjes op de hei gaan zitten.

Waarom hoeven de mensen net de meeste invloed op het beleid zelf daarvan niet de nadelen, maar wel de eventuele voordelen, te ondervinden.

Het antwoord op je vraag is: gated community, misschien wel de ultieme uitkomst van Amerikaanse "zoning laws" en een goudgeringde middelvinger naar het plebs.
Daar voel ik me nog wat te jong voor. :grinny:

Daar ziet het toch al zwart van de buitenlanders.
Daarom, en de bewoners hebben hun keuze gemaakt.

Oh trouwens er staat ook nog een heel kasteel met landgoed en gracht leeg.

Nouja er is nog ruimte voor de mogelijkheid dat men vind dat vluchtelingen opgevangen moeten worden maar dan wel op plaatsen die daar het beste geschikt voor zijn.

Of hebben die mensen gestemd voor ze specifiek in andermans woonwijken of dichtbij scholen plaatsen of zelfs dat er huizen voor onteigend moeten worden?

Ze worden zo wel makkelijk op een stapel gegooid en over versimpelde intenties in de schoenen geschoven. In die dialectiek moeten we dan maar voorstander zijn alles kapot te maken want anders is er ongelijkheid waaruit misschien ergens iemand het beter heeft dan ons. Wacht van welke zijde kwam dat argument ook alweer?

Al wou ik en stemde ik ervoor dat NL opvang regelde hoef ik ook geen heel lief voor oorlog gevlucht christelijk gezin of alleenstaande Oekraïense dame (met eventuele voordelen) in mijn (mama's) achtertuin, dat kan vast beter in centra van grote steden misschien op industrieterrein, waar anderen er geen last van kunnen hebben, waar infrastructuur ervoor is, waar ze niet met 10 op een kamer hoeven, waar politie en veiligheid is, meer werk voor die arme drommels die zo hard willen werken, ze nog leuk ergens heen kunnen met OV, restaurants met eten uit het thuisland in de buurt hebben, etc etc.

Zelfs daadwerkelijke nimby wensen zijn redelijk te onderbouwen.

Laatst bewerkt:
Dit hoor ik al jaren over Nederland, in de variant van een soort conservatieve PvdA, maar politieke gevolgen heeft het nauwelijks.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven