Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Kan je het dan niet schuiven onder woningverbetering?

Aan deze woning (bouw 2020) valt weinig te verbeteren met 0 op de meter etc. Dus zou niet weten hoe creatief je daarvoor zou moeten zijn.

En straks vallen daar voorzieningen in de nabije omgeving misschien ook wel onder.

Dat is nu in elk geval niet het geval, daar er expliciet staat dat het een verbetering van de verhuurder moet zijn en niet een indirecte van de gemeente.

Ja Steks, jij moet adviseur worden van Hugo

Wel echt iets voor @Steks ja

Hoe corrupt wil je het hebben? :dunno:

1687340002994.png

Wat omvat een 'onplezierig gesprek'?

Als ze je niet moeten doe je het nooit goed. Alles kan op een bepaalde manier geprojecteerd worden.

Deze man heeft mijn voorkeursstem met de verkiezingen. Mag m wel.

Ik ervaar andere ministers als onplezierig, mondeling intimiderend.

Jammer dat ik niet meer op school zit. In het huidige klimaat zou ik na elke keer nablijven en gesprekken met de teamcoördinator (zo heette die mong**l geloof ik) naar de schoolleiding kunnen stappen en melding maken van een onprettig en intimiderend gesprek.

Jammer dat ik niet meer op school zit. In het huidige klimaat zou ik na elke keer nablijven en gesprekken met de teamcoördinator (zo heette die mong**l geloof ik) naar de schoolleiding kunnen stappen en melding maken van een onprettig en intimiderend gesprek.
Of dat ze je pronouns niet wilden gebruiken.

Denk je in deze tijd niet eerder omgekeerd?

Dat de teamcoördinator na een gesprek met jou melding zou maken van een onprettig en intimiderend gesprek?
:D

Zelfs van de uitvoerders hoor ke al meer en meer dat het niet klopt.

Dergelijk werk moet je vooral doen als roeping, dat je te vreten hebt is minder belangrijk.

Volgens mij heb ik eerder hier een krantenbericht over gepost.

Briljant! Het plan zal niet werken en er zal alleen maar meer (belasting-)geld vloeien naar buitenlandse durfinvesteerders, de sprinkhanen van het kapitalisme.

Dit moet bijna wel een D66-er bedacht hebben.

Toegegeven, ik ben er in principe een voorstander van dat de kinderopvang betaalbaar is voor mensen die dat nodig hebben en waar het de participatie op de arbeidsmarkt vergroot. Dit plan doet blijkbaar beide niet.

Laatst bewerkt:

Na Aerdenhout en Bloemendaal doet ook Heemstede mee!

• Like
Waarderingen: Pren
Terug
Naar boven