- Waardering
- 27.821
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Woningverbetering is betere isolatie oa.Kan je het dan niet schuiven onder woningverbetering?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Woningverbetering is betere isolatie oa.Kan je het dan niet schuiven onder woningverbetering?
En straks vallen daar voorzieningen in de nabije omgeving misschien ook wel onder.
Ja Steks, jij moet adviseur worden van HugoEn straks vallen daar voorzieningen in de nabije omgeving misschien ook wel onder.
Kan je het dan niet schuiven onder woningverbetering?
En straks vallen daar voorzieningen in de nabije omgeving misschien ook wel onder.
Ik help het je hopen.Ja, maar je eerste woning wordt toch vaak niet als vastgoed beschouwd? Er gelden in elk geval andere regels voor.
Zo niet dan niet. Ik kan er toch niets aan doen.
Dat zou kunnen, of het is een driftog baasje, maar je komt daar nu nooit meer achter.![]()
Weer klacht over gedrag van onderwijsminister Wiersma
Twee mensen hebben vorige week geklaagd over een "als onplezierig gesprek" met de minister.nos.nl
Arme man. Ze moeten hem niet. Ruiken bloed en willen hem onder de bus gooien.
Of dat ze je pronouns niet wilden gebruiken.Jammer dat ik niet meer op school zit. In het huidige klimaat zou ik na elke keer nablijven en gesprekken met de teamcoördinator (zo heette die mong**l geloof ik) naar de schoolleiding kunnen stappen en melding maken van een onprettig en intimiderend gesprek.
Denk je in deze tijd niet eerder omgekeerd?Jammer dat ik niet meer op school zit. In het huidige klimaat zou ik na elke keer nablijven en gesprekken met de teamcoördinator (zo heette die mong**l geloof ik) naar de schoolleiding kunnen stappen en melding maken van een onprettig en intimiderend gesprek.