apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Nee, want ze is niet lekker.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, want ze is niet lekker.
Heb je snel een recente foto opgezocht?
Ik zag toevallig een paar minuten voor ik jouw post las een topic op Geenstijl over haar, met daarbij een paar foto's.
Was ze op al die foto’s 18+?Ik zag toevallig een paar minuten voor ik jouw post las een topic op Geenstijl over haar, met daarbij een paar foto's.

Dan doe je in wezen niets anders dan wat Sander toen deed, alleen kom je tot een andere conclusie.Geen idee
Ze is niet lelijk zoals die bolle zus van haar, maar lekker vind ik haar zeker niet.![]()
GeenStijl: Hoezee. Nieuwe plaatjes van jarige Alexia
Voor het fapboek van Schimmelpenninckwww.geenstijl.nl
Misschien dat Sander's standaard gewoon wat lager ligt, hetgeen ook af te lezen is van de onzin die hij uitkraamt.
Nee, want ze is nu meerderjarigDan doe je in wezen niets anders dan wat Sander toen deed, alleen kom je tot een andere conclusie.
en ik gooi het niet de wijde wereld in in een column. Maar je doet het adhv van foto’s waarvan je niet zeker niet bent dat ze meerderjarig is.Nee, want ze is nu meerderjarigen ik gooi het niet de wijde wereld in in een column.
Het is toch raar als je als 40 jarige gast een 16 jarig meisje een lekkertje noemt in je column?+
Je kan een kind gewoon lelijk of knap noemen ongeacht de leeftijd.Maar je doet het adhv van foto’s waarvan je niet zeker niet bent dat ze meerderjarig is.
Het in een column wereldkundig maken is niet slim, maar net doen alsof hij op dat vlak uitzonderlijk gedrag vertoont is een beetje dom.
Jij hebt minderjarige kids toch? Ik neem aan dat als (on)bekenden daar iets over zeggen in de trend van "goh knap kind, ik snap niet dat ie van jou is Steks" je daar relatief oké mee bent maar dat als 1 of andere over 't paard getilde smeerhond zegt "ze is wel erg lekker" terwijl ie gebiologeerd staat te kwijlen je 'm toch preventief in de fik steekt ofzo?Maar je doet het adhv van foto’s waarvan je niet zeker niet bent dat ze meerderjarig is.
Het in een column wereldkundig maken is niet slim, maar net doen alsof hij op dat vlak uitzonderlijk gedrag vertoont is een beetje dom.
En als diegene zegt: "Godskolere wat is je kind hondslelijk, die is overduidelijk van jou." ?Jij hebt minderjarige kids toch? Ik neem aan dat als (on)bekenden daar iets over zeggen in de trend van "goh knap kind, ik snap niet dat ie van jou is Steks" je daar relatief oké mee bent maar dat als 1 of andere over 't paard getilde smeerhond zegt "ze is wel erg lekker" terwijl ie gebiologeerd staat te kwijlen je 'm toch preventief in de fik steekt ofzo?
![]()
GeenStijl: Hoezee. Nieuwe plaatjes van jarige Alexia
Voor het fapboek van Schimmelpenninckwww.geenstijl.nl

Het gaat mij erom dat de nogal arbitrair getelde grens van 18 door iedereen als heilig wordt beschouwd.Jij hebt minderjarige kids toch? Ik neem aan dat als (on)bekenden daar iets over zeggen in de trend van "goh knap kind, ik snap niet dat ie van jou is Steks" je daar relatief oké mee bent maar dat als 1 of andere over 't paard getilde smeerhond zegt "ze is wel erg lekker" terwijl ie gebiologeerd staat te kwijlen je 'm toch preventief in de fik steekt ofzo?
Nee. Het is gewoon niet maatschappelijk aanvaart om als volwassen 40 jarige man je zo te uiten op een 16 jarig meisje, ongeacht of de leeftijdsgrens van 18 jaar wel of niet arbitrair.Het gaat mij erom dat de nogal arbitrair getelde grens van 18 door iedereen als heilig wordt beschouwd.
Daar trek jij je dus zo nu en dan toch wat van aan.Nee. Het is gewoon niet maatschappelijk aanvaart om als volwassen 40 jarige man je zo te uiten op een 16 jarig meisje, ongeacht of de leeftijdsgrens van 18 jaar wel of niet arbitrair.
In andere landen/culturen is dit mogelijk wel maatschappelijk aanvaart.
Dat niet per se, maar ik snap wel wat wel en niet maatschappelijk aanvaart wordt.Daar trek jij je dus zo nu en dan toch wat van aan.
Het gaat mij erom dat de nogal arbitrair getelde grens van 18 door iedereen als heilig wordt beschouwd.