MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Geen idee
Ze is niet lelijk zoals die bolle zus van haar, maar lekker vind ik haar zeker niet.

Misschien dat Sander's standaard gewoon wat lager ligt, hetgeen ook af te lezen is van de onzin die hij uitkraamt.

Laatst bewerkt:
Dan doe je in wezen niets anders dan wat Sander toen deed, alleen kom je tot een andere conclusie.
Nee, want ze is nu meerderjarig ;) en ik gooi het niet de wijde wereld in in een column.

Het is toch raar als je als 40 jarige gast een 16 jarig meisje een lekkertje noemt in je column?

Laatst bewerkt:
Nee, want ze is nu meerderjarig ;) en ik gooi het niet de wijde wereld in in een column.

Het is toch raar als je als 40 jarige gast een 16 jarig meisje een lekkertje noemt in je column?+
Maar je doet het adhv van foto’s waarvan je niet zeker niet bent dat ze meerderjarig is.

Het in een column wereldkundig maken is niet slim, maar net doen alsof hij op dat vlak uitzonderlijk gedrag vertoont is een beetje dom.

Maar je doet het adhv van foto’s waarvan je niet zeker niet bent dat ze meerderjarig is.

Het in een column wereldkundig maken is niet slim, maar net doen alsof hij op dat vlak uitzonderlijk gedrag vertoont is een beetje dom.
Je kan een kind gewoon lelijk of knap noemen ongeacht de leeftijd.

Maar een 'lekkertje' vind ik gewoon fout. Ieder zijn ding.

Jij hebt minderjarige kids toch? Ik neem aan dat als (on)bekenden daar iets over zeggen in de trend van "goh knap kind, ik snap niet dat ie van jou is Steks" je daar relatief oké mee bent maar dat als 1 of andere over 't paard getilde smeerhond zegt "ze is wel erg lekker" terwijl ie gebiologeerd staat te kwijlen je 'm toch preventief in de fik steekt ofzo?

Jij hebt minderjarige kids toch? Ik neem aan dat als (on)bekenden daar iets over zeggen in de trend van "goh knap kind, ik snap niet dat ie van jou is Steks" je daar relatief oké mee bent maar dat als 1 of andere over 't paard getilde smeerhond zegt "ze is wel erg lekker" terwijl ie gebiologeerd staat te kwijlen je 'm toch preventief in de fik steekt ofzo?
En als diegene zegt: "Godskolere wat is je kind hondslelijk, die is overduidelijk van jou." ?

Het gaat mij erom dat de nogal arbitrair getelde grens van 18 door iedereen als heilig wordt beschouwd.

Het gaat mij erom dat de nogal arbitrair getelde grens van 18 door iedereen als heilig wordt beschouwd.
Nee. Het is gewoon niet maatschappelijk aanvaart om als volwassen 40 jarige man je zo te uiten op een 16 jarig meisje, ongeacht of de leeftijdsgrens van 18 jaar wel of niet arbitrair.

In andere landen/culturen is dit mogelijk wel maatschappelijk aanvaart.

Nee. Het is gewoon niet maatschappelijk aanvaart om als volwassen 40 jarige man je zo te uiten op een 16 jarig meisje, ongeacht of de leeftijdsgrens van 18 jaar wel of niet arbitrair.

In andere landen/culturen is dit mogelijk wel maatschappelijk aanvaart.
Daar trek jij je dus zo nu en dan toch wat van aan.

Daar trek jij je dus zo nu en dan toch wat van aan.
Dat niet per se, maar ik snap wel wat wel en niet maatschappelijk aanvaart wordt.

En voor iemand die altijd de twitter moraalridder uithangt is deze uitspraak, samen met al zijn rancuneuze berichtjes, redelijk ironisch.

Ik kan er nog nog steeds niet zo aan wennen:

Anti-democratische maatregelen als "oplossing" voor anti-democratie.
Dat is zoiets als fascisme met fascisme bestrijden lijkt mij.

Ook een mooie: „FvD ondermijnt de democratie, dat is gewoon zo”, zegt Volt-leider Dassen

issgewoonsooo

7 of 8ct per km :emo:

Is er iemand die er daarmee vooruit gaat?

Terug
Naar boven