XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

7 of 8ct per km :emo:

Is er iemand die er daarmee vooruit gaat?
Het ligt er maar net aan wat er komt te vervallen.

En daar begint het mee. 10 jaar later is dat bedrag minstens verdubbeld.

Volgens mij is dat nog niet duidelijk, maar als dat zo is ga ik er waarschijnlijk iets op vooruit.
Ah. Graag gedaan :o

Screenshot_20230626_164953_Maps.jpg

Werkt misschien ook wel averechts. Ik heb nu geen auto, omdat ik hem te weinig gebruik voor de belasting, die ik ervoor betaal. Maar als dat straks komt te vervallen, is het misschien ineens wel de moeite waard om een auto te nemen voor een ritje dat ik maar 1x per week maak.

Mijn wekelijkse tripje naar rugby duurt bijvoorbeeld 60 minuten met het ov (5 minuten fietsen naar het station tel ik dan niet mee) en dat kost me +/- €5,-. Datzelfde traject (13 km) met de auto duurt normaal gesproken iets minder dan 20 minuten. En dat kost me dan 13*0,08=1,04 aan belasting. Uiteraard komt daar nog brandstof, verzekering en afschrijving bij, dus ik wil niet zeggen dat ik goedkoper uit ben. Maar voor nauwelijks meer heb ik nu wel aanzienlijk minder reistijd en de vrijheid van de auto.

Het zou dus zomaar kunnen dat er straks meer auto's in gebruik zijn.

Is dit ook voor motoren en scooters?

Hoe het kabinet krachttraining in het algemeen en bodybuilding in het bijzonder nog duurder wilde maken, maar dat natuurlijk aan niemand vertelde en verstopte in een voetnoot.

26 cent belasting op een pak melk was ook een optie, zie dit draadje van een goed lezende en scherpe Pieter Omtzigt.

Van alle kanten is het kabinet momenteel op hoog tempo aan het graaien.

En dat in de huidige tijden. Compleet schaamteloos.

• Like
Waarderingen: Boca
Van alle kanten is het kabinet momenteel op hoog tempo aan het graaien.

En dat in de huidige tijden. Compleet schaamteloos.
Ze moeten ergens geld vandaan halen... de rente stijgt. En het land zit vast door alle bureaucraten die langs elkaar hun eigen dingetje hebben gedaan en er samen zo'n grote gordiaanse knoop van hebben gemaakt dat er toch echt een keer iemand die hele knoop moet gaan doorhakken...

Is er een moment geweest in deze of vorige eeuw dat de burger wel tevreden was met de politieke keuzes?

Terug
Naar boven