Er zijn best grote groepen die wel tevreden zijn of het nog niet zo merken, daarom stemmen bij de TK-verkiezingen mensen massaal op de VVD.
Het hele idee van het kabinet om het op deze manier op te lossen heeft voor mij een te hoog: "maar dan eten ze toch cake"-gehalte. Men lijkt geen idee te hebben en te willen hebben hoe een groot deel van de bevolking leeft en hoeveel erger die situatie geworden is.
(Anderen zouden kunnen zeggen dat dit allemaal het plan is om ons aan de insecteneiwitten te krijgen als onderdeel van het grotere plan om drones van ons te maken.)
Als ik niet meer op Omtzigt zou kunnen stemmen, dan zou ik niet zo goed weten wat een alternatief is?
JA21 is me te rechts, de SP te links, PVV soms te schreeuwerig, FVD en BVNL zijn me ook te rechts en vallen sowieso af, BBB moet eerst maar eens bewijzen dat ze goede mensen kunnen vinden, VVD en D66 en volt zijn veel te EU-gericht, GL, PvdA te woke, BIJ1 is veel te woke, de SGP te christelijk, CU te weinig (GL met de Bijbel), DENK is en blijft te verbonden met dubbele nationaliteiten en de islam.