apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Is het niet meer maatschappelijk verantwoord om landverraders die heulen met een vijandige mogendheid gegen die mauer te zetten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het niet meer maatschappelijk verantwoord om landverraders die heulen met een vijandige mogendheid gegen die mauer te zetten?
Mag dat met minderjarige lekkertjes ook?Is het niet meer maatschappelijk verantwoord om landverraders die heulen met een vijandige mogendheid gegen die mauer te zetten?
Als ze van het koningshuis of een andere adele bloedlijn zijn wel.
Is er een moment geweest in deze of vorige eeuw dat de burger wel tevreden was met de politieke keuzes?
Barbara Baarsma verdient ook een onderzeebootreis naar de Titanic.
Oekraïne aan de Noordzee. Misschien moeten de Russen ons ook maar bevrijden.Let goed op kinders, ZO stop je nou een beerput in een doofpot..
![]()
Tweede Kamer staakt corona-enquête: alleen PVV, Forum en Van Haga willen nu meedoen
De Tweede Kamer trekt voorlopig de stekker uit de parlementaire enquête naar de corona-aanpak. Na kritiek op de insteek en de werkdruk gaat het onderzoek op de lange baan. Eerst wordt een nieuw rapport van de OVV afgewacht. Of er ooit nog een parlementaire enquête - inclusief verhoren van Mark...www.ad.nl
Nu geloof ik niet in het complot, maar dat betekent niet dat er niets is dat hetzelfde resultaat heeft, draadje.
Zo gaan ze vleeseters noemen, denk ikWat een draad zeg. Ik voorzie dat het beroep terrorist nog groot gaat worden.

Hoe lang mag je nog een tuin bezitten...Zo gaan ze vleeseters noemen, denk ik
Maar jeetje, hier word ik me toch recalcitrant van.
Dit gaat toch ook niet werken? Dan koopt iedereen met een tuin toch een paar kippen? Misschien koopt men in de dorpen zelfs een varken. Dan heeft ieder gezin net als vroeger weer een varken.
Nog beter opletten, het is 2 voor de prijs van 1 vandaagLet goed op kinders, ZO stop je nou een beerput in een doofpot..
![]()
Tweede Kamer staakt corona-enquête: alleen PVV, Forum en Van Haga willen nu meedoen
De Tweede Kamer trekt voorlopig de stekker uit de parlementaire enquête naar de corona-aanpak. Na kritiek op de insteek en de werkdruk gaat het onderzoek op de lange baan. Eerst wordt een nieuw rapport van de OVV afgewacht. Of er ooit nog een parlementaire enquête - inclusief verhoren van Mark...www.ad.nl
Je bent een klimaatterrorist @Pren, dit gaat zwaar ten koste van je Social Credit Points, denk maar niet dat jij een auto kan kopen of op vliegvakantie kan. Een buskaartje wordt al lastig, je mag alleen electrische taxi nemen, andere taxis zullen je weigeren. Waarschijnlijk moet je een heffing betalen om je afval op te halen ter compensatie van de dieselwagens van de Gemeente Amsterdam.
Je mag dat stuk onroerend goed best op je naam hebben staan, dat is immers een prima grond tot belastingheffing. Denk alleen niet dat je zelf mag bepalen wat je ermee doet. Er zijn strenge maatregelen nodig die zullen voor jou bepalen hoeveel procent betegeld mag zijn, hoeveel procent groen en hoeveel procent gevorderd kan worden om een "tijdelijke" containerwoning voor Veiligelandiërs neer te zetten. Voor de rest wensen wij u een prettig vrij gebruik van uw bezit, denkt u wel aan de bbq-bijdrage, hemelwater-heffing en kattenkak-kosten

Dit is zo langzamerhand wel hoe ik me Nederland over 10 jaar voorstel. Dictatuur van de goede bedoelingen.Je bent een klimaatterrorist @Pren, dit gaat zwaar ten koste van je Social Credit Points, denk maar niet dat jij een auto kan kopen of op vliegvakantie kan. Een buskaartje wordt al lastig, je mag alleen electrische taxi nemen, andere taxis zullen je weigeren. Waarschijnlijk moet je een heffing betalen om je afval op te halen ter compensatie van de dieselwagens van de Gemeente Amsterdam.
Je mag dat stuk onroerend goed best op je naam hebben staan, dat is immers een prima grond tot belastingheffing. Denk alleen niet dat je zelf mag bepalen wat je ermee doet. Er zijn strenge maatregelen nodig die zullen voor jou bepalen hoeveel procent betegeld mag zijn, hoeveel procent groen en hoeveel procent gevorderd kan worden om een "tijdelijke" containerwoning voor Veiligelandiërs neer te zetten. Voor de rest wensen wij u een prettig vrij gebruik van uw bezit, denkt u wel aan de bbq-bijdrage, hemelwater-heffing en kattenkak-kosten
![]()
Dit is zo langzamerhand wel hoe ik me Nederland over 10 jaar voorstel. Dictatuur van de goede bedoelingen.

Nah, kwade opzet 100% Zelfs domme mensen zijn niet zo dom.De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen.
Nah, kwade opzet 100% Zelfs domme mensen zijn niet zo dom.
Tja, als die twee enquêtes wel zouden doorgaan, maar vanwege te weinig deelnemers of capaciteit werd het kwalitatief niet geweldig, dan hadden we ook weer wat te zeiken. Van uitstel zou best afstel kunnen komen, komt ook door het onderwerp waar nogsl verschillend naar gekeken wordt.Dit, inmiddels kun je echt niet meer spreken van incompetentie of naïviteit of goedgelovigheid. Natuurlijk zal er een klein deel poppenkastspelers en clowns zijn die zich nog onder die genoemde groepen scharen, maar de mensen die écht aan de touwtjes trekken, die weten heel goed waar ze mee bezig zijn. Geen Enquête Corona, geen Enquête Fraude, geen tijd voor. Dit is toch bananenrepubliek 3.0 man. Niet dat het wat uit had gemaakt als ze wel door waren gegaan, daarom gaan ze nu ook niet door, ze zien zelf ook inmiddels in dat het zonde van de tijd is. Omdat toch geen actieve herinnering meer aan etc., etc., etc.
En de woke-groene-deug-klimaat-terreur dendert op volle vaart vooruit.
Tja, als die twee enquêtes wel zouden doorgaan, maar vanwege te weinig deelnemers of capaciteit werd het kwalitatief niet geweldig, dan hadden we ook weer wat te zeiken. Van uitstel zou best afstel kunnen komen, komt ook door het onderwerp waar nogsl verschillend naar gekeken wordt.
Naar ik begrepen heb wilden bij die over covid alleen de PVV, BVNL, FVD en Groep De Haan deze wel laten doorgaan. Dat is ook wel heel mager. Daarbij is het wachten op een rapport en is er de tijdsdruk van komende verkiezingen.