apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Dan is ie wel flapdrol van het jaar. Kan ie na jaren eindelijk het verschil maken, en dan stopt ie.
We gaan het zien.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is ie wel flapdrol van het jaar. Kan ie na jaren eindelijk het verschil maken, en dan stopt ie.
wat ik van omzigt gezien heb is dat hij het wel leuk brengt maar bij bepaalde stemmingen toch mooi het voorbeeld van de gevestigde order volgt.Dan is ie wel flapdrol van het jaar. Kan ie na jaren eindelijk het verschil maken, en dan stopt ie.
We gaan het zien.
Juist, fractie discipline.wat ik van omzigt gezien heb is dat hij het wel leuk brengt maar bij bepaalde stemmingen toch mooi het voorbeeld van de gevestigde order volgt.
Die schijnt heel streng te zijn in de huidige Omtzigt-fractie, de hele fractie stemt alsof ze maar één stem hebben.
Het is wel belangrijk dat hij goede mensen om zich heen verzameld, je wilt geen LPF, of, nog erger, FVD taferelen. Bij de LPF kwamen de minder geschikten al snel boven drijven, bij FVD bleven die juist aan de pan plakken.Nu kan hij eindelijk na al die jaren het verschil maken. Als ie stopt is het redelijk duidelijk dat ie gewoon een cuck is.
Hij is goed in het aan de kaak stellen van misstanden. Een eigen partij leiden oid zie ik hem niet doen.Dan is ie wel flapdrol van het jaar. Kan ie na jaren eindelijk het verschil maken, en dan stopt ie.
We gaan het zien.
Het is de taak van de tweede kamer om tegenmacht te bieden. Dat is, door hoe ons politieke stelsel is ingericht, hetgeen wat voor balans zorgt.Dan is ie wel flapdrol van het jaar. Kan ie na jaren eindelijk het verschil maken, en dan stopt ie.
We gaan het zien.
Ik vind dit een heel slecht voorbeeld, dit is precies een voorbeeld van "bolletjes voor de bühne".wat ik van omzigt gezien heb is dat hij het wel leuk brengt maar bij bepaalde stemmingen toch mooi het voorbeeld van de gevestigde order volgt.
Voorbeeld:
![]()
Hij heeft nog wel meer kwaliteiten, maar een parij leiden zie ik hem ook niet doen. Ook komt hij wel heel authentiek over, maar ook wel een beetje als een ongeduldige betweter. In zijn geval altijd volkomen terecht, maar daar worden de mensen thuis in debatten met partijleiders of fractievoorzitters ook niet allemaal even enthousiast van.Hij is goed in het aan de kaak stellen van misstanden. Een eigen partij leiden oid zie ik hem niet doen.
Dat ligt dan toch aan die partijleiders of fractievoorzitters.Hij heeft nog wel meer kwaliteiten, maar een parij leiden zie ik hem ook niet doen. Ook komt hij wel heel authentiek over, maar ook wel een beetje als een ongeduldige betweter. In zijn geval altijd volkomen terecht, maar daar worden de mensen thuis in debatten met partijleiders of fractievoorzitters ook niet allemaal even enthousiast van.

Kan het niet zijn dat zijn visie gewoon vaak in lijn ligt met die van de gevestigde orde?wat ik van omzigt gezien heb is dat hij het wel leuk brengt maar bij bepaalde stemmingen toch mooi het voorbeeld van de gevestigde order volgt.
Voorbeeld:
![]()
Bovendien maakt Omtzigt zich drukker om jet bereiken van dingen, dan hoe onzin stemmingen gespind kunnen worden op het internet.Kan het niet zijn dat zijn visie gewoon vaak in lijn ligt met die van de gevestigde orde?
Deze specifieke motie is ook weer expres zo geformuleerd dat je met de stemuitslag kan wapperen.Bovendien maakt Omtzigt zich drukker om jet bereiken van dingen, dan hoe onzin stemmingen gespind kunnen worden op het internet.
www.buttkicken.nl
Briefje van Jan aan Pieter Omtzigt.
![]()
Briefje van Jan - aan Pieter Omtzigt - Buttkicken.nl
Beste Pieter, Héérlijk, al dat gelul gisteravond. Over hoe de VVD al máánden toewerkte naar de val van het kabinet op het asielbeleid, zodat Mark [...]www.buttkicken.nl
En dan is tegen zijn eigen principes in met de partij meestemmen wel toegestaan?Zou inderdaad een meesterzet zijn om zich bij BBB te voegen. Gok wel dat die kans extreem klein is. Helaas.
Er gaat een roddel dat Pieter al verder is met een eigen partij dan hij doet voorkomen, maar daar zijn geen aanwijzingen van of bewijzen voor. Als het noch een partij, noch aansluiting imwordt dan kan ik me een lijstverbinding voorstellen, dan gaan alle extra stemmen iig niet verloren.Zou inderdaad een meesterzet zijn om zich bij BBB te voegen. Gok wel dat die kans extreem klein is. Helaas.
En dan is tegen zijn eigen principes in met de partij meestemmen wel toegestaan?

Jij vind het een meesterzet, maar bij de laatste motie die in dit topic is aangehaald stemden Omtzigt en BBB niet hetzelfde.Waarom zou dat dan wel toegestaan zijn? Ik snap je vraag niet zo goed en ook niet waarom je hem aan mij stelt![]()