AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Dan is ie wel flapdrol van het jaar. Kan ie na jaren eindelijk het verschil maken, en dan stopt ie.

We gaan het zien.
wat ik van omzigt gezien heb is dat hij het wel leuk brengt maar bij bepaalde stemmingen toch mooi het voorbeeld van de gevestigde order volgt.
Voorbeeld:

1688792388516.png

wat ik van omzigt gezien heb is dat hij het wel leuk brengt maar bij bepaalde stemmingen toch mooi het voorbeeld van de gevestigde order volgt.
Juist, fractie discipline.

Nu kan hij eindelijk na al die jaren het verschil maken. Als ie stopt is het redelijk duidelijk dat ie gewoon een cuck is.

Die schijnt heel streng te zijn in de huidige Omtzigt-fractie, de hele fractie stemt alsof ze maar één stem hebben.
Nu kan hij eindelijk na al die jaren het verschil maken. Als ie stopt is het redelijk duidelijk dat ie gewoon een cuck is.
Het is wel belangrijk dat hij goede mensen om zich heen verzameld, je wilt geen LPF, of, nog erger, FVD taferelen. Bij de LPF kwamen de minder geschikten al snel boven drijven, bij FVD bleven die juist aan de pan plakken.

Bovendien moet Omtzigt ook aan zichzelf denken, in tegenstelling tot Baudet c.s. is hij namelijk nogal druk met serieus Kamerwerk. FVD is vooral druk met "bolletjes voor de bühne" en "filmjes voor fans" en men neemt amper de moeite om naar commissies en werkgroepen te komen.

Laatst bewerkt:
Dan is ie wel flapdrol van het jaar. Kan ie na jaren eindelijk het verschil maken, en dan stopt ie.

We gaan het zien.
Het is de taak van de tweede kamer om tegenmacht te bieden. Dat is, door hoe ons politieke stelsel is ingericht, hetgeen wat voor balans zorgt.

Nou ja, hoort te zorgt.

Voorbeeld:

1688792388516.png
Ik vind dit een heel slecht voorbeeld, dit is precies een voorbeeld van "bolletjes voor de bühne".
Zelfs toen hij nog onderdeel was van het CDA nam hij de controlerende taak van een parlementariër al serieuzer dan sommige oppositiepartijen en dan bedoel ik ihb FVD.

Laatst bewerkt:
Hij is goed in het aan de kaak stellen van misstanden. Een eigen partij leiden oid zie ik hem niet doen.
Hij heeft nog wel meer kwaliteiten, maar een parij leiden zie ik hem ook niet doen. Ook komt hij wel heel authentiek over, maar ook wel een beetje als een ongeduldige betweter. In zijn geval altijd volkomen terecht, maar daar worden de mensen thuis in debatten met partijleiders of fractievoorzitters ook niet allemaal even enthousiast van.

Hij heeft nog wel meer kwaliteiten, maar een parij leiden zie ik hem ook niet doen. Ook komt hij wel heel authentiek over, maar ook wel een beetje als een ongeduldige betweter. In zijn geval altijd volkomen terecht, maar daar worden de mensen thuis in debatten met partijleiders of fractievoorzitters ook niet allemaal even enthousiast van.
Dat ligt dan toch aan die partijleiders of fractievoorzitters. :D

Leestip voor vandaag.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Like
Waarderingen: Pren
Zou inderdaad een meesterzet zijn om zich bij BBB te voegen. Gok wel dat die kans extreem klein is. Helaas.
Er gaat een roddel dat Pieter al verder is met een eigen partij dan hij doet voorkomen, maar daar zijn geen aanwijzingen van of bewijzen voor. Als het noch een partij, noch aansluiting imwordt dan kan ik me een lijstverbinding voorstellen, dan gaan alle extra stemmen iig niet verloren.

Waarom zou dat dan wel toegestaan zijn? Ik snap je vraag niet zo goed en ook niet waarom je hem aan mij stelt :dunno:
Jij vind het een meesterzet, maar bij de laatste motie die in dit topic is aangehaald stemden Omtzigt en BBB niet hetzelfde.

Verder meen ik me te herinneren dat jij ook weleens kritiek uitte op Omtzigt mbv zijn stemgedrag op moties.

BBB stemt toch evengoed gewoon mee voor dingen als 't onteigenen van de boeren enzo? Zag laatst nog de resultaten van zo'n pol.

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven