- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kent iemand het verhaal achter deze rode bolletjes?
Kent iemand het verhaal achter deze rode bolletjes?
Net gehoord in een podcast: mensen die geen belasting betalen zouden geen stemrecht mogen hebben. Wat vinden jullie?
Nou, dan heb je dus geen gepensioneerden, waardoor de uitslag minder conservatief wordtTenslotte wordt alles wat ze daar doen van onze belastingcenten gedaan, dus ik vind het prima.
Nou, dan heb je dus geen gepensioneerden, waardoor de uitslag minder conservatief wordt
Mee eens. Een zwaarder wegende stem naar mate je meer belasting betaald vond ik ook altijd wel een goed idee.Net gehoord in een podcast: mensen die geen belasting betalen zouden geen stemrecht mogen hebben. Wat vinden jullie?
Maar iedereen betaald ooit wel eens belasting in een of andere vorm. Er is zelfs een groep jongeren die belasting betaald terwijl ze nog niet mogen stemmen.Net gehoord in een podcast: mensen die geen belasting betalen zouden geen stemrecht mogen hebben. Wat vinden jullie?
Ik ben best bereid mijn stemrecht op te geven als ik in ruil daarvoor geen belasting meer hoef te betalen.Net gehoord in een podcast: mensen die geen belasting betalen zouden geen stemrecht mogen hebben. Wat vinden jullie?
Die hebben al een leven aan werken en inkomstenbelasting betalen erop zitten.Die schaar ik gewoon onder belastingbetalers. Dus zonder het te specificeren wie er wel en niet onder vallen is het onmogelijk een antwoord te geven merk ik.
Uit alle onderzoeken blijkt dat de belangen van grote bedrijven en hoger opgeleiden met meer inkomen en/of vermogen nu al beter bediend worden uit Den Haag dan mensen die het minder hebben. Hun belangen worden vaak gediend als ze toevallig overeenkomen met eerder genoemde groepen.Net gehoord in een podcast: mensen die geen belasting betalen zouden geen stemrecht mogen hebben. Wat vinden jullie?
Ja, we hebben een winnaar!!Ik ben best bereid mijn stemrecht op te geven als ik in ruil daarvoor geen belasting meer hoef te betalen.

Schaar je vrijwilligers en mantelzorgers daar ook onder?
En betalen nog steeds.Die hebben al een leven aan werken en inkomstenbelasting betalen erop zitten.
Stop je dan ook met het gebruik maken van de voorzieningen?Ik ben best bereid mijn stemrecht op te geven als ik in ruil daarvoor geen belasting meer hoef te betalen.
Eens met het eerste.Uit alle onderzoeken blijkt dat de belangen van grote bedrijven en hoger opgeleiden met meer inkomen en/of vermogen nu al beter bediend worden uit Den Haag dan mensen die het minder hebben. Hun belangen worden vaak gediend als ze toevallig overeenkomen met eerder genoemde groepen.
Dit wordt dan een nog grotere uitholling van de democratie. Helemaal als je om bijvoorbeeld het moeras van armoedeval en toeslagen zou willen oplossen door de belastingvrije voet te verhogen.
Schaar je vrijwilligers en mantelzorgers daar ook onder?
Jouw bestaan op zich brengt inherent al wat in de maatschappij. Rechten op geld baseren (of in welke zin dan ook niet inherent erkennen) is niet logisch en introduceert een lat die de bevoorrechten altijd kunnen leggen waar zij willen.Eens met het eerste.
Maar als je bij andere clubjes inspraak wil, moet je ook wat inbrengen. Waarom zou dat hiermee anders zijn?
Art. 1 GW.Eens met het eerste.
Maar als je bij andere clubjes inspraak wil, moet je ook wat inbrengen. Waarom zou dat hiermee anders zijn?