Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ik had Baudet al op mijn radar voor de meesten, maar ik geef toe dat ik de laatste tijd niet alles van hem heb meegekregen.

Wat heb ik gemist?
Veel blijkbaar want hij is de enige die consistent is mbt buitenlandpolitiek. Ook wel logisch hij heeft geschiedenis gestudeerd. Een must wat mij betreft voordat iemand de landelijke politiek in gaat.

Vandaar als voorbeeld mijn youtube video, maar ook zijn standpunt mbt het oekraine referendum lang lang geleden, en kijk waar we nu zijn.

O nee dat is het niet. FVD derangement syndrome. sorry was t even vergeten.

Dit is het hoekje waarin de FVD zich begeeft, zei iemand hoefijzer?

Wel met het verschil dat iedere andere partij wel iets nuttigs heeft bijgedragen in het parlement.

Dit is het hoekje waarin de FVD zich begeeft, zei iemand hoefijzer?

Wel met het verschil dat iedere andere partij wel iets nuttigs heeft bijgedragen in het parlement.

Klopt hij heeft een reeele blik op geo-politiek.

Mentat, heb jij nou wel of niet door dat we een 3e wereld oorlog ingemoffeld worden?

3e wereldoorlog is trouwens al een paar jaar geleden begonnen het komt alleen nu aan de opppervlakte, maargoed dat is hoe ik er naar kijk.

Wie heeft hier op gestemd, Mentat? Steks mischien? Wie??

1697756284991.png

Niemand.

Maar is toch handig joh, zo'n app waar alles in zit en waar iedereen bij jouw data kan om dit te verhandelen. Krijg jij tenminste de juiste advertenties te zien i.p.v. die rommel die tevoorschijn komt, omdat een app op je telefoon dat woord heeft geregistreerd via de microfoon. Kan zoveel beter allemaal :emo:

Hoe dan, je noteert toch gewoon het serienummer bij uitgifte? Beunhazen :roflol:

Hoe dan, je noteert toch gewoon het serienummer bij uitgifte? Beunhazen :roflol:

Meeluisteren met agenten​

Voorzitter Jan Struijs van politiebond NPB wil dat er een onderzoek komt naar vermiste portofoons. "We moeten honderd procent kunnen uitsluiten dat er apparaten worden gebruikt in het criminele circuit. Het is nu een puinhoop met de registratie en dat is bijzonder onwenselijk."
Dat konden ze al nooit en die kans is nu nog kleiner. Stelletje kneuzen 🤦‍♂️

Wanneer was de stemming daarover?

Niet. De Europese commissie heeft destijds een website in het leven geroepen, waar mensen konden laten weten wat ze ervan vonden. Waren geloof ik 25.000 reacties gekomen waarvan 24.999 tegen zijn. Arno heeft hierover een heel relaas gegeven een tijd terug.

Dubbelwauw!

Jij als @Mentat m.b.t. informatiebeschikbaarheid, zou toch echt beter moeten weten..
Informatiebeschikbaarheid is wat mij betreft iets heel anders dan van ieder gesprek informeel, formeel, officieel, niet-officieel, op ieder niveau op de hoogte te moeten zijn. Veel diplomatie e.d. gebeurt het best in stilte.

Het gevar zit meer in hoe we nu de digitale euro worden ingerommeld, je medische gegevens niet meer van jou zijn en hoe alles gecensureerd moet worden.

Informatiebeschikbaarheid is wat mij betreft iets heel anders dan van ieder gesprek informeel, formeel, officieel, niet-officieel, op ieder niveau op de hoogte te moeten zijn.
Wat mij betreft ook wel , ik hoef echt niet te weten wanneer iemand naar de tandarts gaat. (Is it safe?)
Maar..
De andere kant van dit verhaal is dat transparantie (m.b.t. informatie die van wezenlijk belang kan zijn) maar al te makkelijk kan worden omzeild.
Het is dan heel eenvoudig je te verschuilen achter een discussie en interpretatie van wat wel/niet openbaar zou mogen zijn/worden.

Als je goed observeert dan zie je dit al gebeuren in de praktijk.

Veel diplomatie e.d. gebeurt het best in stilte.
Vaak té stil naar mijn smaak.
Obscuriteit is hier een heet hangijzer.
Het gevar zit meer in hoe we nu de digitale euro worden ingerommeld, je medische gegevens niet meer van jou zijn en hoe alles gecensureerd moet worden.
Zie mijn opmerkingen boven.

Informatiebeschikbaarheid is wat mij betreft iets heel anders dan van ieder gesprek informeel, formeel, officieel, niet-officieel, op ieder niveau op de hoogte te moeten zijn. Veel diplomatie e.d. gebeurt het best in stilte.

Wordt dit gevaar ook niet mede veroorzaakt door overeenkomsten gesloten door onze regeringsleiders met een privaat clubje zoals het WEF? Dan zou je imo kunnen stellen dat zulke overeenkomsten in elk geval inzichtelijk moeten zijn voor de belastingbetaler. Vooralsnog is er van het Digitale Europese Paspoort enkel vast te stellen dat het lucratief is voor big tech, big pharma en andere big corp en niet voor de burger, die er feitelijk niets over te zeggen heeft.

de partijen die niet in de praatprogrammas zitten kunnen de toekomst veranderen..jwz

Terug
Naar boven