AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Hij was er bij buitenhof wel duidelijk over
Klopt, dat zijn politici altijd vóór de verkiezingen. Kaag en Segers gingen toch nooit meer met Rutte in een regering?

Omtzigt is een politicus, niet de wederkomst van Ons-Lieve-Heer. :p

Klopt, dat zijn politici altijd vóór de verkiezingen. Kaag en Segers gingen toch nooit meer met Rutte in een regering?

Bijzonder dat je hem vergelijkt met twee mensen wiens woord niets betekent

Bijzonder dat je hem vergelijkt met twee mensen wiens woord niets betekent
Je zou kunnen zeggen dst ik er 3 noem, of zelfs 4, maar dat is heiligschennis.

Als Omtzigt geconfronteerd wordt met een verkiezingsuitslag dan zal hij daar iets mee moeten. Wilders kan dan allerlei garanties geven en beloftes doen. Ergens ben ik er niet helemaal van overtuigd dat de PVV wil regeren, dus het zou ook goed kunnen dat men "er niet uitkomt".

Heb jij het idee dat de PVV echt wil regeren?

Als Omtzigt geconfronteerd wordt met een verkiezingsuitslag dan zal hij daar iets mee moeten. Wilders kan dan allerlei garanties geven en beloftes doen. Ergens ben ik er niet helemaal van overtuigd dat de PVV wil regeren, dus het zou ook goed kunnen dat men "er niet uitkomt".

Geen idee, ik zie de link ook niet.

Dan nog de vraag wie van de PVV

Als ik kijk naar de amechtige pavlov-reactie van ons volkske, dan zou je dat juist wél denken.
Maar goed, dat zal dan het zoveelste gevalletje 'wensdenkend' blij worden gemaakt met de spreekwoordelijke dode mus.

Zal vast alles te maken hebben met de grote hoop op de komst van iemand die eindelijk verandering gaat brengen.
Beetje het messias-effect zeg maar.

1697890058057.png

De alleszeggende bolletjes (in before FVD propaganda)

1698328316337.png

Als het toegestaan is om te roepen:“From the river to the sea,Palestine will be free,”zou je dan ook mogen roepen:“Van de zee tot aan de meren,Straks in Gaza ruim parkeren

Hoe oud is die motie, want het EOKM is in juni van naam veranderd. Daarnaast zou je kunnen zeggen dat niet het EOKM, maar de (zeden)politie dat als taak zou moeten hebben.
Wel grappig omdat het over de partij van Sidney Smeets gaat, maar je zit goed met je gok.

Wel grappig omdat het over de partij van Sidney Smeets gaat, maar je zit goed met je gok.
Los van welke partij dat ook zegt vind ik het een slechte zaak dat het (waarschijnlijk) door capaciteitsproblemen over gedragen moet worden naar een andere instantie. Er moet gewoon meer capaciteit naar een minder bureaucratie bij de politie.

Los van welke partij dat ook zegt vind ik het een slechte zaak dat het (waarschijnlijk) door capaciteitsproblemen over gedragen moet worden naar een andere instantie. Er moet gewoon meer capaciteit naar een minder bureaucratie bij de politie.
Daarom zal D66 de XR protesten wel steunen, kost politie capaciteit.

Dit toont imo ook aan op welk vlak referenda problematisch zijn.

Kun je dit nader toelichten?

Ik mis namelijk de context van wat je hier stelt..
Die context ontbreekt ook vaak bij moties en ik denk bij referenda ook. ;)

Maar even serieus een dergelijke motie kan imo niet door een simpele ja of nee beantwoordt worden omdat het onderdeel is van een veel groter vraagstuk. Ik heb niet het vertrouwen erin dat referenda beter geformuleerd zullen worden waardoor die wel te beantwoorden zijn met een simpele ja of nee.

Terug
Naar boven