AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Baudet doet het op culturele issues vaak beter, wil niet zeggen dat ik jet overal mee eens ben. Veel van zijn politieke oplossingen over bijvoorbeeld de huizenmarkt zijn totale kolder waar niemand mee geholpen is. 10% sociale huur, alles aan de markt, discrimineren mag.

Haha kheb het stukje gevonden.

Komt na een tijdje de presentatrice erbij staan om die f**got een hand op zijn schouder te leggen om hem emotioneel te ondersteunen omdat ie niet de antwoorden krijgt die hij wilt.
Alsof het een kind van 8 is. Die dude is 24 🤣
Kijk ook hoe boos ie kijkt, alsof Baudet hem iets heeft aangedaan. :roflol: alleen maar omdat Baudet niet mee wilt gaan in die gozer zijn psychose.

Hoe
De
f**k
Is
dit
een
verkiezingsdebat?!

Laatst bewerkt:
Baudet doet het op culturele issues vaak beter, wil niet zeggen dat ik jet overal mee eens ben. Veel van zijn politieke oplossingen over bijvoorbeeld de huizenmarkt zijn totale kolder waar niemand mee geholpen is. 10% sociale huur, alles aan de markt, discrimineren mag.
Hoezo zou je als huiseigenaar niet mogen discrimineren aan wie je verhuurt?

Kbedoel, stel, non-binaire super mario staat opeens voor je deur om een kamet te huren,
F94W-w7WYAEV3Vx.jpeg
,
maar je hebt geen genderneutraal koffiezetapparaat aangeschaft.
Wat ga je doen?

Laatst bewerkt:
Wrs omdat het bij wet verboden is. Vind ik ook onzin maar toch.
Het is maar net hoe je het brengt. Een selectieprocedure zodat er een match is tussen de onderlinge bewoners, mag wel. Dat dat een arisch gezelschap is, is natuurlijk toeval, zolang je het maar niet zo benoemd

Aandachtsgeile achterlijkheid. Who gives a f**k dat je met glitters op je hoofd daar gaat zitten. Lekkere nonissues ook voor een verkiezingsdebat.

Wie is er nog meer helemaal klaar met al die gendergekkies?

Komt na een tijdje de presentatrice erbij staan om die f**got een hand op zijn schouder te leggen om hem emotioneel te ondersteunen omdat ie niet de antwoorden krijgt die hij wilt.
Kijk ook hoe boos ie kijkt, alsof Baudet hem iets heeft aangedaan. :roflol: alleen maar omdat Baudet niet mee wilt gaan in die gozer zijn psychose.

Hoe
De
f**k
Is
dit
een
verkiezingsdebat?!

Is een acteur.

Aandachtsgeile achterlijkheid. Who gives a f**k dat je met glitters op je hoofd daar gaat zitten. Lekkere nonissues ook voor een verkiezingsdebat.

Wie is er nog meer helemaal klaar met al die gendergekkies?

Ik kan mij wel vinden in de woorden van tweep "Jim Morrison":
Oprécht onder de indruk dat Brammetje er in is geslaagd om Baudet -een van de laatste mensen die ik in de politiek serieus neem- hier verreweg de meest sympathieke en oprechte persoon in deze zaal te laten lijken

Als je Thierry minder serieus neemt dan clowns zoals Timmerfrans, Klaver, Jetten of De Jonge, dan is er iets goed mis met je realiteitszin.

• Like
Waarderingen: Boca

Hoe
De
f**k
Is
dit
een
verkiezingsdebat?!

Ik snap het aan de ene kant wel, Baudet en anderen zeggen dat lgbt propaganda gevaarlijk is, waardoor lgbt mensen sneller haat en bedreigingen krijgen.
Nou vind ik niet dat Baudet er verantwoordelijk voor is, maar een beetje woordkeuzes aanpassen (lgbt propaganda is gevaarlijk bijv. aanpassen) lijkt me niet heel moeilijk.

Verder wel eens met wat die..mens zegt, er zijn meer dan 2 geslachten (er zijn er 3 hehe) maar volgens mij is er een verschil tussen geslacht en gender (laatste x jaar althans is er een verschil).

Ook dacht ik ff in een 80s show beland te zijn, maar dat is terzijde :roflol:

Als je Thierry minder serieus neemt dan clowns zoals Timmerfrans, Klaver, Jetten of De Jonge, dan is er iets goed mis met je realiteitszin.
"Politiek serieus" nemen, want Thierry heeft ook geen realistische oplossingen of voorstellen. Thierry doet niet zo veel in de TK wat met politiek te maken heeft.

Terug
Naar boven