AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Dat kan, en Jetten zit natuurlijk ook lekker op zijn eigen stokpaardjes. Ze lullen daar totaal langs elkaar heen want ze zitten zowat compleet aan de andere kant van het politieke spectrum. Ik vind niet eens dat Baudet per se de hele tijd alleen maar onzin bazelt (zo af en toe wel), maar het wordt gewoon nooit echt concreet en realistisch. Verder is dit dan weer een bepaald format waarbij ze deze twee dan tegenover elkaar zetten, tja. Ik zou t eigenlijk nog interessanter vinden als baudet en eerdmans ofzo tegenover elkaar zitten. Er is natuurlijk niet één kiezer die twijfelt tussen fvd en d66.
Maar waarom uit je wel kritiek op Baudet en niet op Jetten?

Ik ben daar trouwens ook schuldig aan, maar dat komt omdat Jetten voor mij überhaupt niets te melden heeft wat ook maar in de buurt komt van zinnigheid.

Ik denk echt dat Baudet niet gaat regeren als er niet op zijn punten wordt toegegeven. Kan ik alleen maar het respect voor hebben.
Klinkt leuk op papier, maar in de praktijk maakt dat het land onbestuurbaar als iedereen dat doet dus kan ik daar geen respect voor geven aan een politicus.

Klinkt leuk op papier, maar in de praktijk maakt dat het land onbestuurbaar als iedereen dat doet dus kan ik daar geen respect voor geven aan een politicus.
Ook dat duidt Baudet, het systeem werkt niet (meer) dus mede daarom: Referenda!

Ik denk echt dat Baudet niet gaat regeren als er niet op zijn punten wordt toegegeven. Kan ik alleen maar het respect voor hebben.
Hij waait mee op de PVV en zet van alles in scene. Met sommige dingen ben ik het met hem eens, maar daar zijn er meer van

Sorry mannen, heel even off topic:

Laten we allemaal op Thierry stemmen en kijken of er echt wat veranderd.

Doen jullie bij het kijken van zulke gesprekken je ook inbeelden wat je zelf op de vragen zou antwoorden als je daar zat? Of wat de meest ideale slimme persoon zou zeggen? (komt voor mij natuurlijk op hetzelfde neer)

Voel je je dan niet compleet gescheiden van wat elke politicus zegt?

Or is it just me?

Terug
Naar boven