MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Aandachtsgeile achterlijkheid. Who gives a f**k dat je met glitters op je hoofd daar gaat zitten. Lekkere nonissues ook voor een verkiezingsdebat.

Wie is er nog meer helemaal klaar met al die gendergekkies?

F941gxNXgAAdzJ6.jpeg

Hoe ironisch :roflol:

Jeetje Apfelstrudel, ze zeggen hier wel eens dat ik veel post ('wow je hebt 60 posts in 1 dag voor elkaar gekregen') maar jij postte gisteren 90+ keer. Nog steeds vakantie..of?

Op zich een hele geruststelling dat het publiek daar geen doorsnee van de samenleving is.

Al waren het Christenmeisje en die uit Valkenburg, moet nog wel ff gedeprogrammeerd worden, wel okay.

Jeetje Apfelstrudel, ze zeggen hier wel eens dat ik veel post ('wow je hebt 60 posts in 1 dag voor elkaar gekregen') maar jij postte gisteren 90+ keer. Nog steeds vakantie..of?
Beste Gorlock, ben je nou alweer je bergtrollengrot uitgekropen? Die obsessie van jou met mij is niet halal. Pas maar op, voor je het weet ga je man nog denken dat je een affaire heeft.

Veel liefs,
Strudel

Oja
Screenshot_20231102_095228_Chrome.jpg

Nogal wat spelfouten maar kan m'n post niet meer aanpassen. Ach ja.

Beste Gorlock, ben je nou alweer je bergtrollengrot uitgekropen? Die obsessie van jou met mij is niet halal. Pas maar op, voor je het weet ga je man nog denken dat je een affaire heeft.

Veel liefs,
Strudel

Oja
Screenshot_20231102_095228_Chrome.jpg
Ik heb weer niet zoveel te doen op mijn werk naast luisterboeken of podcasts luisteren en wat te traden met crypto.

Dat stukje met die genderneutrale koekoek wordt er nou uitgeplukt natuurlijk maar ik heb het hele debat even gekeken. Baudet spreekt alleen maar in algemeenheden, vergezichten en idealistische toekomstbeelden, als het aankomt op écht beleid voeren is het allemaal maar een beetje onzin in zijn ogen, hebben veranderingen en wetswijzigingen allemaal geen nut en hoef je eigenlijk niets anders te doen dan de grenzen potdicht gooien waarmee elk probleem op elk beleidsgebied op magische wijze verdwijnt. Ik heb daar toch wat twijfels bij.

Dat stukje met die genderneutrale koekoek wordt er nou uitgeplukt natuurlijk maar ik heb het hele debat even gekeken. Baudet spreekt alleen maar in algemeenheden, vergezichten en idealistische toekomstbeelden, als het aankomt op écht beleid voeren is het allemaal maar een beetje onzin in zijn ogen, hebben veranderingen en wetswijzigingen allemaal geen nut en hoef je eigenlijk niets anders te doen dan de grenzen potdicht gooien waarmee elk probleem op elk beleidsgebied op magische wijze verdwijnt. Ik heb daar toch wat twijfels bij.
Ik ben nog niet halverwege en ben het tot op zekere hoogte eens met je mening over Baudet, maar toch staat hij tot dus verre een paar punten voor in het debat.

Aandachtsgeile achterlijkheid. Who gives a f**k dat je met glitters op je hoofd daar gaat zitten. Lekkere nonissues ook voor een verkiezingsdebat.

Wie is er nog meer helemaal klaar met al die gendergekkies?

Alleen al die achterlijke kledingkeuze duidt op een psychische stoornis

:eek: Wat hebben jij en ik verschillend naar dit 'debat' (toneelstukje van Jetten en consorten) zitten kijken. Ik vind namelijk dat het enige zinnige uit Baudet zijn hoofd kwam.

Baudet doet het op culturele issues vaak beter, wil niet zeggen dat ik jet overal mee eens ben. Veel van zijn politieke oplossingen over bijvoorbeeld de huizenmarkt zijn totale kolder waar niemand mee geholpen is. 10% sociale huur, alles aan de markt, discrimineren mag.

Ik ben nog niet halverwege en ben het tot op zekere hoogte eens met je mening over Baudet, maar toch staat hij tot dus verre een paar punten voor in het debat.
Ik zie overeenkomsten.

Dit is de retoriek die uit Jetten zijn pratgat hoorde komen:

Altijd bijzonder om te zien dat wanneer iemand zich niet laat dwingen tot het ontkennen van basisbiologie. Deze persoon verantwoordelijk wordt gehouden voor haat tegen deze groep.

Wetenschap ontkenners tijdens de pandemie noemde we een wappie en dit wordt wel geaccepteerd.

Überhaupt de acceptatie van andere nodig hebben om je bestaand te voelen. How can I make this about me.

:eek: Wat hebben jij en ik verschillend naar dit 'debat' (toneelstukje van Jetten en consorten) zitten kijken. Ik vind namelijk dat het enige zinnige uit Baudet zijn hoofd kwam.
Dat kan, en Jetten zit natuurlijk ook lekker op zijn eigen stokpaardjes. Ze lullen daar totaal langs elkaar heen want ze zitten zowat compleet aan de andere kant van het politieke spectrum. Ik vind niet eens dat Baudet per se de hele tijd alleen maar onzin bazelt (zo af en toe wel), maar het wordt gewoon nooit echt concreet en realistisch. Verder is dit dan weer een bepaald format waarbij ze deze twee dan tegenover elkaar zetten, tja. Ik zou t eigenlijk nog interessanter vinden als baudet en eerdmans ofzo tegenover elkaar zitten. Er is natuurlijk niet één kiezer die twijfelt tussen fvd en d66.

@inVorm Denk je niet dat Baudet ook toneel speelt, en als het op regeren aankomt er totaal niks van gebakken wordt ?

Terug
Naar boven