Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Doen jullie bij het kijken van zulke gesprekken je ook inbeelden wat je zelf op de vragen zou antwoorden als je daar zat? Of wat de meest ideale slimme persoon zou zeggen? (komt voor mij natuurlijk op hetzelfde neer)

Voel je je dan niet compleet gescheiden van wat elke politicus zegt?

Or is it just me?
Je beantwoord toch je eigen vraag.

Deze van Geen Stijl:
Een jongeman die overduidelijk in de war is, totaal geen reëel beeld heeft van de werkelijkheid, alle contact met de wereld om hem heen verloren is en onlangs het slachtoffer was van een lafhartige fysieke aanval alleen maar omdat hij is wie hij is. Die moet dan antwoord geven op de vraag van een non-binaire Bram die hem verantwoordelijk houdt voor iets waar hij nou net niet voor verantwoordelijk is. En dit is wat ze bij de NOS verstaan onder jongeren informeren over de politiek. Kom nou NOS op 3. Kun je honderd keer je presentator haar begripvolle handen op die non-binaire schouders laten leggen, jullie hebben deze circusact helemaal zelf bedacht. En dan krijgt hen er ook nog Rob Jetten bij. Lekker gewerkt hoor.
:roflol:

Vind Rob Jetten wel gelijk hebben, wat hij zegt tegen Baudet (GeenStijl linkje, verder onderin 'Rob Jetten heeft emotioneel geleden).

DIE SNOR IS IRRITANT

Ja, echt 1 zo'n stukje die naar beneden valt :roflol:

Screenshot_2023-11-02-16-11-12-96_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Vind Rob Jetten wel gelijk hebben, wat hij zegt tegen Baudet (GeenStijl linkje, verder onderin 'Rob Jetten heeft emotioneel geleden).
Nee, hij strooit rijkelijk met algemeenheden en gespeelde verontwaardiging. Bovendien gooit hij met hetzelfde gemak alle alfabet-mensen op een hoop, om er na de komma een paar specifieke groepen uit te trekken.

Goedkoop scoren bij deze doelgroep en publiek.

Je zou dat gewouwel van Jetten eens zin voor zin moeten ontleden, dan zegt hij echt helemaal niets. Hetzelfde wat Baudet heeft als het over concreet politiek beleid gaat.

Sowieso, Baudet weet enorm te scoren bij een thuiswedstrijd tegen Jetten. Jetten heeft hier niets gewonnen, maar Baudet heeft niets verloren en dat is gezien de hele opzet best knap.

Laatst bewerkt:
Nee, hij strooit rijkelijk met algemeenheden en gespeelde verontwaardiging. Bovendien gooit hij met hetzelfde gemak alle alfabet-mensen op een hoop, om er na de komma een paar specifieke groepen uit te trekken.

Goedkoop scoren bij deze doelgroep en publiek.

Je zou dat gewouwel van Jetten eens zin voor zin moeten ontleden, dan zegt hij echt helemaal niets. Hetzelfde wat Baudet heeft als het over concreet politiek beleid gaat.

Hmm, wat ik eruit haalde is dat hij zegt dat Baudet in zijn positie wat beter moet nadenken voordat hij bepaalde uitspraken maakt, omdat die uitspraken sneller tot meer homohaat leiden..

Hmm, wat ik eruit haalde is dat hij zegt dat Baudet in zijn positie wat beter moet nadenken voordat hij bepaalde uitspraken maakt, omdat die uitspraken sneller tot meer homohaat leiden..
Homohaat is al net zo'n algemeenheid als islamofobie. Het wordt overal heel makkelijk opgeplakt en staat vaker een inhoudelijke disccussie in de weg. :thumb:

Welke uitspraak die Baudet in dat hele debat heeft gedaan leidt tot meer homohaat?

Homohaat is al net zo'n algemeenheid als islamofobie. Het wordt overal heel makkelijk opgeplakt en staat vaker een inhoudelijke disccussie in de weg. :thumb:

Welke uitspraak die Baudet in dat hele debat heeft gedaan leidt tot meer homohaat?

Het ging volgens mij niet over het debat maar over Baudet z'n uitspraken elders.

Terug
Naar boven