Klopt, beetje mierenneuken maar ja, inderdaad.
Ik was het in ieder geval eens met wat hij zei in dat specifieke filmpje.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik niet.Klopt, beetje mierenneuken maar ja, inderdaad.
Ik was het in ieder geval eens met wat hij zei in dat specifieke filmpje.
Op zo goed als alle punten was ik het niet me hem eens en mentat kan het waarom beter verwoorden dan ikzelf.
Nee, hij strooit rijkelijk met algemeenheden en gespeelde verontwaardiging. Bovendien gooit hij met hetzelfde gemak alle alfabet-mensen op een hoop, om er na de komma een paar specifieke groepen uit te trekken.
Goedkoop scoren bij deze doelgroep en publiek.
Je zou dat gewouwel van Jetten eens zin voor zin moeten ontleden, dan zegt hij echt helemaal niets. Hetzelfde wat Baudet heeft als het over concreet politiek beleid gaat.
Sowieso, Baudet weet enorm te scoren bij een thuiswedstrijd tegen Jetten. Jetten heeft hier niets gewonnen, maar Baudet heeft niets verloren en dat is gezien de hele opzet best knap.
Op zo goed als alle punten was ik het niet me hem eens en mentat kan het waarom beter verwoorden dan ikzelf.
Ik vind dat in een debat zo goed als alles gezegd moet kunnen worden, zeker als antwoord op een vraag. Als jij vind van niet zou je je ook kunnen afvragen of de vraagsteller niet beter had moeten nadenken.Je bent het er dus niet mee eens dat mensen zoals Baudet beter hun woorden moeten kiezen?
En waarom je het er niet mee eens bent is niet iets dat Mentat aanhaalt, hij gaat er namelijk ook niet inhoudelijk op in.
Ik vind dat in een debat zo goed als alles gezegd moet kunnen worden, zeker als antwoord op een vraag. Als jij vind van niet zou je je ook kunnen afvragen of de vraagsteller niet beter had moeten nadenken.

Welke dan specifiek?Het ging niet over dat debat. Hij zei dat in het debat, maar het ging over uitspraken van Baudet buiten het debat om.
De gevolgen van de klimaatuitspraken van Jetten acht ik gevaarlijker.Los daarvan moet je als politicus OOK binnen een debat nadenken voor je wat zegt vanwege je rol, zeker als al een aantal keer is aangegeven wat dit voor resultaat kan hebben.
Waarom niet?
[“
Welke dan specifiek?
De gevolgen van de klimaatuitspraken van Jetten acht ik gevaarlijker.
Waarom niet?
Waarom niet?Omdat vrijheid van meningsuiting regeltjes heeft. Vrijheid van meningsuiting is niet hetzelfde als alles wat je maar wilt maar mogen zeggen tegen wie je maar wilt.
Ik heb dat gehele debat van bijna anderhalf uur bekeken. Kan jij aangeven om welke voorbeelden het jou precies gaat?Welke uitspraken, hij geeft er voorbeelden van in de video waar ik het over heb.
Ik heb dat gehele debat van bijna anderhalf uur bekeken. Kan jij aangeven om welke voorbeelden het jou precies gaat?
Ja, want die video is onderdeel van dat debat, maar als je geen behoefte voelt te specificeren om welke voorbeelden het gaat houdt het op wat mij betreft...... Heb je de video waar ik het over heb ook bekeken zodat je weet over welk stukje ik het heb? Dus niet het gehele debat, maar het stukje waarin hij, tegen Baudet, het zegt èn daarbij wat voorbeelden noemt.
Ik heb geen idee of die voorbeelden die hij noemt uit het debat komen, van een ander moment waren, of gewoon gelogen zijn; geen idee. Ging het ook helemaal niet om.
Ja, want die video is onderdeel van dat debat, maar als je geen behoefte voelt om te specificeren om welke voorbeelden het gaat houdt het op wat mij betreft.
Is snap niet hoe dat direct zou moeten leiden tot meer homohaat. Dat is het zelfde als zeggen dat waarschuwen voor religieuze indoctrinatie zou leiden tot meer moslimhaat. Daarnaast ben ik van mening dat de LHBTI+ propaganda wel wat gematigd mag worden.
Omdat het meer aan de toehoorder dan aan de spreker ligt als die woorden een ongewenst gevolg hebben. Een schaars geklede dame is toch ook niet verantwoordelijk voor een eventuele aanranding.