Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Maar je gaf aan het nergens mee eens te zijn; dus ook niet met dat mensen zoals Baudet beter hun woorden moeten kiezen en moeten afwegen of ze wel of niet iets kunnen zeggen.
Nee, maar dat geldt niet alleen voor Baudet, Jetten, maar ook Timmermans zeggen dingen die ze beter niet kunnen zeggen, maar ik ben tegen het berispen van zoiets.

Nee, maar dat geldt niet alleen voor Baudet, Jetten, maar ook Timmermans zeggen dingen die ze beter niet kunnen zeggen, maar ik ben tegen het berispen van zoiets.

Geldt voor iedereen in zo'n positie, uiteraard. Die verantwoordelijk heb je in die positie. Dat is wat hij zei.

'En het zijn jongeren vanuit de LHBTI-gemeenschap die vaak depressief zijn die vaker voor suïcide kiezen'
Vind je het gek als je je laat ombouwen en je helemaal volspuit met hormonen? :emo:
Of zijn het vooraf al depressieve en suïcidale jongeren die hopen dat het ombouwen ze ergens mee gaat helpen?

Als hij dat vind mag die het goede voorbeeld geven, maar van mij hoeft dat niet.

Ah oke ik snap je. Jij vindt dus niet dat iemand in een voorbeeldfunctie, die veel bereik heeft mbt mensen, beter zijn/haar woorden moet kiezen alvorens ze publiekelijk uit te spreken/te schrijven?

Dingen zeggen die tegen de wet ingaan daargelaten, want ik hoop dat je wel vindt dat men de wet niet hoort te verbreken?

'En het zijn jongeren vanuit de LHBTI-gemeenschap die vaak depressief zijn die vaker voor suïcide kiezen'
Vind je het gek als je je laat ombouwen en je helemaal volspuit met hormonen? :emo:

Zeg je nou dat iedereen in de LGBTI-gemeenschap zich laat ombouwen en volspuiten met hormonen? :roflol:

Ah oke ik snap je. Jij vindt dus niet dat iemand in een voorbeeldfunctie, die veel bereik heeft mbt mensen, beter zijn/haar woorden moet kiezen alvorens ze publiekelijk uit te spreken/te schrijven?
Nee, want als het te ver gaat in de ogen van de meerderheid wordt die daar wel voor bestraft in het stemhokje, zie het dalende aantal zetels van FvD in de peilingen.

Wat is het verschil tussen LHBTI en LGBTI? Ik denk ieder geval aan transgenders met dit soort benamingen.

De T staat voor transgenders, maar LHBI+ of LGBI+ niet :o

LHBTI = Lesbisch, Homoseksueel, Biseksueel, Transgender, Intersekse.
LGBTI is Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender, Intersex.
Nee, want als het te ver gaat in de ogen van de meerderheid wordt die daar wel voor bestraft in het stemhokje, zie het dalende aantal zetels van FvD in de peilingen.

Dus de enige die iemand in een voorbeeldfunctie in gedachte moet houden alvorens te spreken, is niet de luisteraar, maar de stemmers/degenen die hem/haar uit de functie kunnen zetten?

Dus de enige die iemand in een voorbeeldfunctie in gedachte moet houden alvorens te spreken, is niet de luisteraar, maar de stemmers/degenen die hem/haar uit de functie kunnen zetten?
Zelfs dat niet hij mag gewoon zeggen wat hij wil. Punt klaar uit, geen mits of maat of wat dan ook.

Terug
Naar boven