en aan de spreker ligt als die woorden een ongewenst gevolg hebben.
Aan de spreker? Dus mensen zoals Baudet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en aan de spreker ligt als die woorden een ongewenst gevolg hebben.
Nee, maar dat geldt niet alleen voor Baudet, Jetten, maar ook Timmermans zeggen dingen die ze beter niet kunnen zeggen, maar ik ben tegen het berispen van zoiets.Maar je gaf aan het nergens mee eens te zijn; dus ook niet met dat mensen zoals Baudet beter hun woorden moeten kiezen en moeten afwegen of ze wel of niet iets kunnen zeggen.

Er had dan moeten staan.
Nee, maar dat geldt niet alleen voor Baudet, Jetten, maar ook Timmermans zeggen dingen die ze beter niet kunnen zeggen, maar ik ben tegen het berispen van zoiets.
Of zijn het vooraf al depressieve en suïcidale jongeren die hopen dat het ombouwen ze ergens mee gaat helpen?'En het zijn jongeren vanuit de LHBTI-gemeenschap die vaak depressief zijn die vaker voor suïcide kiezen'
Vind je het gek als je je laat ombouwen en je helemaal volspuit met hormonen?![]()
Dat kan uiteraard ook.Of zijn het vooraf al depressieve en suïcidale jongen die hopen dat het ombouwen ze ergens mee gaat helpen?
Als hij dat vindt mag die het goede voorbeeld geven, maar van mij hoeft dat niet.Geldt voor iedereen in zo'n positie, uiteraard. Die verantwoordelijk heb je in die positie. Dat is wat hij zei.
Als hij dat vind mag die het goede voorbeeld geven, maar van mij hoeft dat niet.
'En het zijn jongeren vanuit de LHBTI-gemeenschap die vaak depressief zijn die vaker voor suïcide kiezen'
Vind je het gek als je je laat ombouwen en je helemaal volspuit met hormonen?![]()

Nee, want als het te ver gaat in de ogen van de meerderheid wordt die daar wel voor bestraft in het stemhokje, zie het dalende aantal zetels van FvD in de peilingen.Ah oke ik snap je. Jij vindt dus niet dat iemand in een voorbeeldfunctie, die veel bereik heeft mbt mensen, beter zijn/haar woorden moet kiezen alvorens ze publiekelijk uit te spreken/te schrijven?
Wat is het verschil tussen LHBTI en LGBTI? Ik denk ieder geval aan transgenders met dit soort benamingen.Zeg je nou dat iedereen in de LGBTI-gemeenschap zich laat ombouwen en volspuiten met hormonen?![]()
Wat is het verschil tussen LHBTI en LGBTI? Ik denk ieder geval aan transgenders met dit soort benamingen.

Nee, want als het te ver gaat in de ogen van de meerderheid wordt die daar wel voor bestraft in het stemhokje, zie het dalende aantal zetels van FvD in de peilingen.
Zie je nou dat Baudet gelijk heeft dat je seksuele voorkeur en transgenderisme niet op één hoop moet schuiven.Zeg je nou dat iedereen in de LGBTI-gemeenschap zich laat ombouwen en volspuiten met hormonen?![]()
Zie je nou dat Baudet gelijk heeft dat je seksuele voorkeur en transgenderisme niet op één hoop moet schuiven.

Zelfs dat niet hij mag gewoon zeggen wat hij wil. Punt klaar uit, geen mits of maat of wat dan ook.Dus de enige die iemand in een voorbeeldfunctie in gedachte moet houden alvorens te spreken, is niet de luisteraar, maar de stemmers/degenen die hem/haar uit de functie kunnen zetten?
Dus als het als zou leiden tot homohaat is het eigenlijk de schuld van de LHBTIQXYZ+ propagandisten.
Zelfs dat niet hij mag gewoon zeggen wat hij wil. Punt klaar uit, geen mits of maat of wat dan ook.
Dus als het als zou leiden tot homohaat is het eigenlijk de schuld van de LHBTIQXYZ+ propagandisten.
Ja, iedereen “mag” dat als die daarna zich bij justitie verantwoord en de gevolgen ondergaat.Dus hij 'mag' ook de wet verbreken, volgens jou. Bijzonder..