Nee, zo makkelijk kom je er niet vanaf, nu moet je zinloos blijven discussiëren.Ik blijf hierbij, we zullen het er niet over eens worden en dat is prima, maar dan gaan we gewoon in rondjesof cirkeltjes? Hoe dan ook, fijne avond allen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, zo makkelijk kom je er niet vanaf, nu moet je zinloos blijven discussiëren.Ik blijf hierbij, we zullen het er niet over eens worden en dat is prima, maar dan gaan we gewoon in rondjesof cirkeltjes? Hoe dan ook, fijne avond allen!
Het is eerder Jetten die werkt aan een hetze tegen Baudet. Dat is ongelofelijk dom, want Baudet zegt genoeg onzin of twijfelachtige dingen waar je wel een punt van kan maken.
Volgens mij sta ik ook niet te boek als de grootste fan en bewonderaar van dat sujet.
Het is veelzeggend dat ik het “opneem” voor Baudet in dit geval.

Ik vind dat zeker niet normaal, maar het gaat hier om iets dat "wat ik vind", mijn persoonlijke mening dus, veruit overstijgt: vrijheid van meningsuitingMaar volgens mijn normen en waarden is 'alles mogen zeggen wat je maar wilt in een voorbeeldfunctie' niet normaal.
Dit is een paradoxaal iets, daar ben ik me van bewust.Nja vanuit het recht tot vrijheid van meningsuiting MAG je ook niet alles zeggen (want 'mag' = toegestaan, niet alles is toegestaan).
Misschien is het wel het Engelse in je, waar je als je een Facebook filmpje

Heb jij dan soms het idee dat ik iemand ben die anderen -ook hier op DBB- voortdurend, discrimineer, zwart maak, beledig en uitscheldt?
het was ook meer algemeen, niet per se gericht naar jou, zoiets van nou..ik zal wel apart zijn daarin dan.Ik vind dat zeker niet normaal, maar het gaat hier om iets dat "wat ik vind", mijn persoonlijke mening dus, veruit overstijgt: vrijheid van meningsuiting
Dit is een paradoxaal iets, daar ben ik me van bewust.
In principe kun je en 'mag' je het in beginsel wel degelijk doen, maar dat vrijwaart je dus niet per definitie van bepaalde gevolgen zoals wettelijke vervolging.
Waar het om gaat is dat Jetten met deze nietszeggende algemeenheden de suggestie oproept dat Baudet met zijn over gender uitspraken oproept tot haat tegen homo's en/of dat haat tegen homo's, suïcide bij transgenders e.d. mede het gevolg is van de uitspraken van Baudet.Nee
Ik zei gewoon dat ik het ermee eens ben dat mensen in een voorbeeldfunctie moeten opletten wat ze zeggen.
Of dit nu Baudet is of de lokale politie agent of wie dan ook..
Dat anderen het daar niet mee eens zijn, mag ook gewoon toch?
En als iets niet verboden is of illegaal, dan mag het dus wel.Ja en ik ben daar ietsjes te letterlijk in, als iets verboden is of illegaal, dan mag het dus niet
Heb ik daar dan overheen gelezen?
De zin van Jetten dat politici na moeten denken over de gevolgen van hun uitspraken.
Waar het om gaat is dat Jetten met deze nietszeggende algemeenheden de suggestie oproept dat Baudet met zijn over gender uitspraken oproept tot haat tegen homo's en/of dat haat tegen homo's, suïcide bij transgenders e.d. mede het gevolg is van de uitspraken van Baudet.
Prima als je het met die lege algemeenheden eens bent, daar ging de hele discussie niet over, totdat jij die zin uit de context trok, maar hier worden ze gebruikt en misbruikt, niet om "slachtoffers" te beschermen maar voor goedkoop politiek gewin.
Maar je hebt lekker aan je post count kunnen werken en weer een paar pagina's reactie verzameld, dus jij bent de morele winnaar van vanavond.
Heeft ze dat ergens expliciet genoemd of ga je daar gemakshalve vanuit?De zin van Jetten dat politici na moeten denken over de gevolgen van hun uitspraken.
Nee, maar wel met een post van jou.maar in mijn ogen hoeft niet elke discussie te eindigen in het eens zijn met elkaar.

Ze heeft volgens mij een aantal keer gezegd dat het haar ging om.het algemene principe.Heeft ze dat ergens expliciet genoemd of ga je daar gemakshalve vanuit?
Nee absoluut niethet was ook meer algemeen, niet per se gericht naar jou, zoiets van nou..ik zal wel apart zijn daarin dan.
Kortom, er worden heel veel "abjecte en infame" dingen gezegd door mensen.En je persoonlijke mening mag je zeker hebben, absoluut.
Los van onze meningen hierover..Ja en ik ben daar ietsjes te letterlijk in, als iets verboden is of illegaal, dan mag het dus niet, in mijn ogen. Maar dat is dus weer iets waar menig mens over verschilt in mening en ook dat is prima.
Deze van Geen Stijl:
![]()
GeenStijl: VIDEO. Thierry Baudet vs. Boze Non-Binair
Wij zijn een dagje weg en opeens is dit het politieke debat anno 2023www.geenstijl.nl
Ik weet niet zeker maar ik denk dat @harpep waar hij sprak van algemeen recht aan een hoger principe denkt dat niet gelijk staat aan of beperkt wordt door het wettelijk recht.Ja en ik ben daar ietsjes te letterlijk in, als iets verboden is of illegaal, dan mag het dus niet, in mijn ogen. Maar dat is dus weer iets waar menig mens over verschilt in mening en ook dat is prima.