Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

We zoeken nog dames die samen met ons het bedrijf naar een hoger niveau kunnen krikken.

Rare vraag, heeft helemaal niks te maken met deze hele discussie :roflol:
Maar goed je gaat toch door tot je een antwoord hebt; nee dat mag je niet verwachten.

Het ging om de algemene 'woorden wegen voordat je ze zegt'..
Het ging mij om geen enkele zin.
Zo is ze.

Wat is er precies gebeurd met jou...?

Dus a.d.h.v. een kort fragment vind je dat hij zijn woorden beter moet wegen, je geeft in je eerste reactie daar een voorbeeld van, namelijk "lgbt propaganda is gevaarlijk", vandaag geef je toe dat wel netjes is verwoord en kan je niet specificeren op welke momenten Baudet beter zijn woorden had moeten afwegen.

Ja, maar dat zeg je a.d.h.v. een fragment waar hij dat in jouw ogen dus prima heeft gedaan, maar je moet wel tig keer blijven aangeven dat hij dat wel wel moet doen.

Ik vond dat baudet zich er gister goed vanaf heeft gebracht bij het vuurpeleton genaamd Nieuwsuur. Zn voorganger van Denk ging het minder goed af. Stond te kijken hoe die alle moeilijke verwijten van zich af kon laten glijden. Hij is een beetje apart maar wel zeer intelligent.

Mensen zoals hij (politici, mensen in voorbeeldfuncties) hebben een vrijheid van meningsuiting maar ook een verantwoordelijkheid om woorden te wegen alvorens ze uit te spreken.

Mee eens.

That's it..Dat heb ik gisteren ook al meermaals herhaald.

Focus maar op een hond van een Boris Johnson. Daar hebben jullie je handjes al vol genoeg aan volgens mij.

Ik vond dat baudet zich er gister goed vanaf heeft gebracht bij het vuurpeleton genaamd Nieuwsuur. Zn voorganger van Denk ging het minder goed af. Stond te kijken hoe die alle moeilijke verwijten van zich af kon laten glijden. Hij is een beetje apart maar wel zeer intelligent.
Dat ga ik straks of morgen nog eens bekijken.

Terug
Naar boven