Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Of je vertelt gewoon waarom we onze handen er vol aan hebben? Jij maakt de claim :roflol: die drol is niet eens een politicus meer joh.
Dat denk jij. Invloeden reiken verder als je neus lang is. Een adviseur is bijv geen politicus, maar een politicus luistert wel naar zn adviseur🙃 und so weiter.

Alles wat mensen niet kunnen begrijpen of omvatten word al snel bestempeld als "nutteloos" .

Alleen als je het niet uitlegt
Laat ik het anders stellen.

Wat heeft hij voor jullie land betekend behalve chaos, wetsovertredingen en een dikke middelvinger naar jullie volk?

En jij maakt je druk over bewoordingen van een politicus in een ander land die eigenlijk geen rol van betekenis speelt?

Laat ik het anders stellen.

Wat heeft hij voor jullie land betekend behalve chaos, wetsovertredingen en een dikke middelvinger naar jullie volk?

En jij maakt je druk over bewoordingen van een politicus in een ander land die eigenlijk geen rol van betekenis speelt?

Laat ik het anders stellen;

Waarom benoem je specifiek Boris Johnson? Geen politicus meer, niks meer met het land te maken. Je noemt dit in een politiek topic na een discussie over een politiek debat met politici.

Ik maak mij niet druk over bewoordingen van een politicus overigens, als je dat na de hele discussie nog steeds niet snapt moet je even opnieuw beginnen :roflol:

Kevin James Pain GIF by TV Land

Laat ik het anders stellen;

Waarom benoem je specifiek Boris Johnson? Geen politicus meer, niks meer met het land te maken. Je noemt dit in een politiek topic na een discussie over een politiek debat met politici.

Ik maak mij niet druk over bewoordingen van een politicus overigens, als je dat na de hele discussie nog steeds niet snapt moet je even opnieuw beginnen :roflol:

Wauw jij zou in de matrix moeten spelen met je ontwijk kunsten.

Terug
Naar boven