- Waardering
- 11.758
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
ik ben altijd relaxt op mijn laatste werkdag. Voor mij is het woensdagHet is vrijdag, excuseer me voor mijn uitdagende gedrag.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben altijd relaxt op mijn laatste werkdag. Voor mij is het woensdagHet is vrijdag, excuseer me voor mijn uitdagende gedrag.

Ik heb me voorgenomen om enkel waardevolle toevoegingen aan het forum mee te brengen dus dit was niet nodig, maar vond het toch even nodig.

Ik ook wel. Maar het vooruitzicht dat ik 2 dagen geen ritme en routines heb, maakt mij altijd wat recalcitrantik ben altijd relaxt op mijn laatste werkdag. Voor mij is het woensdag![]()
Beetje.
ik heb jou niks gevraagd, je lijkt wel een irritante strontvlieg man. Hoe vaak je ook slaat, toch komen ze terug🤡
Dat zelfinzicht is weinigen gegeven.

ik heb jou niks gevraagd, je lijkt wel een irritante strontvlieg man. Hoe vaak je ook slaat, toch komen ze terug🤡

Misschien kan je nog wat van hem leren,
Jij begon tegen mij met een nutteloze statement zonder uitleg![]()
Jij begon tegen mij met een nutteloze statement zonder uitleg
Als je mij een strontvlieg noemt en ik kom steeds terug bij jou, wat maakt jou dat dan?
Precies![]()
IddDat autisme is herkenbaar. Ik hou me ook beter aan mn dieet in werkweken.
Lost for words voor dat debat holy shit
Kan niet geloven dat dit echt is hahahaha
Ik kreeg helemaal basisschool vibes dat je iets lelijks had gezegd en je excuses van je juf moest aanbieden
![]()
Ik vond Baudet niet goed eerder net aan voldoende bij Nieuwsuur. Andere interviews bij Nieuwsuur in deze stijl heb ik nog niet bekeken.Ik vond dat baudet zich er gister goed vanaf heeft gebracht bij het vuurpeleton genaamd Nieuwsuur. Zn voorganger van Denk ging het minder goed af. Stond te kijken hoe die alle moeilijke verwijten van zich af kon laten glijden. Hij is een beetje apart maar wel zeer intelligent.
Ik vond dat baudet zich er gister goed vanaf heeft gebracht bij het vuurpeleton genaamd Nieuwsuur. Zn voorganger van Denk ging het minder goed af. Stond te kijken hoe die alle moeilijke verwijten van zich af kon laten glijden. Hij is een beetje apart maar wel zeer intelligent.
bijna hilarisch (die van Denk iig) ik zette de aflevering van Baudet af met de voorgaande. En dan kun je niet anders concluderen dan Baudet het beste zn composure en kalmte kon bewaren. Ook al zette ze hem helemaal voor schut, hij bleef kalm en rustig . Inhoudelijk is hij natuurlijk niet serieus te nemen. Had iig verwacht dat ie 1 of andere complot-rant zou houden maar hij hield zich goed staande. Zo bedoelde ik het eigenlijkAndere interviews bij Nieuwsuur in deze stijl heb ik nog niet bekeken.