XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Beetje rutte achtig.

Hoe hard je ook word geconfronteerd, lachen en van je af laten glijden. Over alles praten, behalve waar de vraag over ging🤣

Ik moet zeggen. Ik ben heel benieuwd naar Yesilgöz. Ik mag haar standpunten, duidelijkheid, bescheidenheid en haar manier van aanpak echt. Ik denk dat ze heel ver gaat komen, het lukt haar (in mijn ogen) aardig uit de schaduw te blijven en een nieuwe start te maken.

al die beloftes tijdens het debat .......
Geen MEER geld maar MINDER geld uitgeven overheid
De miljonairs moeten de belasting betalen, haha Alle multinationals vluchten naar het buitenland

Laatst bewerkt:

Wat een bagger krantje is het ook.

al die beloftes tijdens het debat .......
Geen MEER geld maar MINDER geld uitgeven overheid
De miljonairs moeten de belasting betalen, haha Alle multinationals vluchten naar het buitenland
Er moet eens een rapport uitkomen waar alle overheidsgeld wat verkwanselt is te lezen is.
Elk project wat voor de overheid moet worden uitgevoerd, is verrassend duurder dan dat het voor een bedrijf zou zijn. Alle offertes vallen hoger uit, veel vaker meerwerk etc etc.
Kijk oa eens naar wat er aan geld uitgegeven wordt in Groningen, en wat er 'onderweg' door allerlei wordt opgestreken. Onderzoeksbureaus, bezwaren etc

Er moet eens een rapport uitkomen waar alle overheidsgeld wat verkwanselt is te lezen is.
Elk project wat voor de overheid moet worden uitgevoerd, is verrassend duurder dan dat het voor een bedrijf zou zijn. Alle offertes vallen hoger uit, veel vaker meerwerk etc etc.
Kijk oa eens naar wat er aan geld uitgegeven wordt in Groningen, en wat er 'onderweg' door allerlei wordt opgestreken. Onderzoeksbureaus, bezwaren etc
Komt deels omdat op ministeries alle kennis is wegbezuinigd/vervangen. Die moet nu weer duur worden ingehuurd bij bedrijven (met vaak dubbele of zelfs tegenstrijdige) belangen.

Zie ook: Last Week Tonight over McKinsey .

zoveeeeel miljarden weg en niemand weet waar naar toe...
Pietertje praat over openheid, haha, hij weet zelf nog niet of hij premier wil worden, (dat bepaald zijn vrouw wel), gaat hem veel stemmen kosten

Hoe kan dat nou? Ben je iets of niets :haar:

Een partij van boze mensen. Ze associëren het met negatieve gevoelens.
Volgens mij wordt het vooral geassocieerd met het gevoel hebben niet-gehoord te worden of het ervaren van een gebrek aan respect en waardering. Het zit mogelijk ook in het gevoel van onmacht de eigen situatie te veranderen.

Het is vooral een pakkende titel, die de aandacht moet trekken, doen ze vaker bij die Universiteit van Nederland-filmpjes. Als je het artikel leest dan gaat het om alle partijen die ze als populistisch indelen.

Blijkt armoede toch ook wel een probleem van te weinig geld te zijn.

Voorspelbaar :emo:
Timmermans en Omtzigt zeggen RTL-debat af

Kleine aantekening is wel dat team Omtzigt zegt dat ze nog niet hadden toegezegd, dus dat er van afzeggen geen sprake is. Ik denk niet dat meer deelnemers er een beter debat van maken en het was zondag al niet fantastisch, misschien wel een leuker debat.

Ik kan het me wel voorstellen, niet zoveel debatten willen doen. Wat is de volgende stap dat ze ook nog eigen debatjes gaat organiseren? Oh wacht...

Terug
Naar boven