AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Kleine aantekening is wel dat team Omtzigt zegt dat ze nog niet hadden toegezegd, dus dat er van afzeggen geen sprake is.
Hoe noem je het dan als je gevraagd wordt maar weigert? Weigeren klinkt alleen maar slechter?

Ik denk niet dat meer deelnemers er een beter debat van maken en het was zondag al niet fantastisch, misschien wel een leuker debat.
Het gaat mij er om dat hij tot op heden nog geen kleur bekent. Zijn programma is vaag, wollig en je kan er veel kanten mee op. Afgelopen zondag was er alleen oog voor de overeenkomsten. Het vaag houden is een bewuste keuze

Hoe noem je het dan als je gevraagd wordt maar weigert? Weigeren klinkt alleen maar slechter?

Het gaat mij er om dat hij tot op heden nog geen kleur bekent. Zijn programma is vaag, wollig en je kan er veel kanten mee op. Afgelopen zondag was er alleen oog voor de overeenkomsten. Het vaag houden is een bewuste keuze
Zie ook: nieuwspaal!

Verboden om hout te verbranden op je eigen terrein :emo:

Volledig mee eens. Als het windstil is kan de hele buurt hier meegenieten van de buren en aangezien 99% geen idee heeft hoe je een goed en schoon brandend vuur maakt, kun je ze het maar beter verbieden.
Plus de mensen gooien er alle tyfuszooi bij wat maar kan branden incl nat hout , snoeiafval met blad etc.

Dat vind ik in stedelijke, dichtbevolkte gebieden niet zo gek, de rook blijft ook niet op je eigen terrein.

En voor die open haarden mogen er ook wel wat strengere regels mbt brandveiligheid en keuringen komen en een evt verplichtte jaarlijkse reiniging. Heb niet zoveel zin om een afgebrande kiet te hebben omdat de buurman graag een paar 10tjes bespaard op de schoonmaak. Mensen zijn er gewoon niet bekwaam genoeg voor. Jaarlijks brandden er huizen af door dit soort ongein.

• Like
Waarderingen: Vonk
Volledig mee eens. Als het windstil is kan de hele buurt hier meegenieten van de buren en aangezien 99% geen idee heeft hoe je een goed en schoon brandend vuur maakt, kun je ze het maar beter verbieden.
Plus de mensen gooien er alle tyfuszooi bij wat maar kan branden incl nat hout , snoeiafval met blad etc.
Laten we ook maar gelijk de bbq verbieden, want er zijn altijd mensen die dat aansteken als je net je dekbed buiten hebt hangen. Als we toch bezig zijn, laten we gelijk maar alles dicht timmeren zodat je niet meer met elkaar hoeft te overlegen en dat soort onzin
:emo:

Alleen maar goed toch? Ik denk dat het goed is al NSC wat aantal stemmen betreft nu niet verder komt dan een middenpartij.
Waarom goed?

Laten we ook maar gelijk de bbq verbieden, want er zijn altijd mensen die dat aansteken als je net je dekbed buiten hebt hangen. Als we toch bezig zijn, laten we gelijk maar alles dicht timmeren zodat je niet meer met elkaar hoeft te overlegen en dat soort onzin
Klinkt als een goed plan. Ik stem.voor

:emo:
Een BBQ is veel minder vervuilend dan een vuurkorf.

Omdat ik het feit dat Omtzigt zich verkiesbaar stelt wel een goede zaak vind, maar ik denk dat hij en zijn partij nu beter een controlerende rol kunnen uitvoeren dan het voortouw nemen.

Als je zegt dat sommige plannen weinig concreet zijn, ben ik dat wel met je eens. Al weet jij ook dat al die "concrete" plannen sneuvelen aan de formatietafel.

Denk je dat een debat met meer deelnemers meer duidelijkheid geeft? Of willen al die splinters en die andere Splinter zich heel erg profileren, zoals Dassen laatst?

Ik denk ook niet dat de meeste mensen die een stem op Omtzigt overwegen daar een debat voor nodig hebben of dat er twijfelaars zijn over te halen. Hoogstens als hij de PVV als duidelijke optie noemt zal dat bewegingen (meerdere kanten op) genereren.

Wat kan Omtzigt doen of zeggen om jouw stem te winnen?

Hij kan niet eens zeggen wie zijn premiers kandidaat is.

Ondanks dat het heel af en toe een tijger is op sommige dossiers, is hij toch het gros van de tijd gewoon een p*ssy die geen idee heeft wat hij nu wil. Wat is zijn sterrenbeeld eigenlijk, zou me niets verbazen als dat weegschaal of tweelingen is. Wat is die man besluiteloos als het aankomt op zijn eigen dossier. Zeg gewoon ja of nee. Dit gaat hem sowieso extra stemmen kosten als hij het in het ongewisse laat. Wel heel tekenend voor de man, dus wat dat betreft what you see is what you get en dat kun je maar van weinig politici zeggen.

Terug
Naar boven