apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Dus oppositieOmtzigt is ook geen leider zijn kwaliteit ligt bij het controleren van het beleid, niet het uitstippelen ervan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus oppositieOmtzigt is ook geen leider zijn kwaliteit ligt bij het controleren van het beleid, niet het uitstippelen ervan.
Hoezo, er moet juist ook vanuit het kabinet zelf controle plaats vinden.
Het uitstippelen van beleid lukt ook nog wel, het verkopen van een halfbakken compromis, dealtjes sluiten om iedereen binnenboord te houden zal hem weleens minder kunnen liggen.Omtzigt is ook geen leider zijn kwaliteit ligt bij het controleren van het beleid, niet het uitstippelen ervan.
Goh, wie kijkt er naar Op 1..
Afhankelijk van de gasten/onderwerpen, deze jongen hier.
Omtzigt heeft vandaag bekend gemaakt dat zijn voorkeur is om in de Tweede Kamer te willen zitten. Dat is een duidelijke "Nee, tenzij... ".Omtzigt heeft nu gezegd dat ie tot aan de verkiezingen niet laat weten of ie premier wil worden of niet. Zal wel weer allemaal spindoctorwerk zijn maar ik vind t maar een zwaktebod tbh. Het zijn dan wel TK verkiezingen maar er wordt indirect ook gewoon een nieuwe premier verkozen natuurlijk. Ik wil dan wel graag weten wie er in t torentje zou komen te zitten voordat ik het stemhokje in stap.
mijne ook.Ik kan moeilijk omgaan met het weglachen van keiharde feiten. Misschien is dat wel mijn tekortkoming gewoon.
Tjeerd is natuurlijk een eikel, maar dit soort zaken (even ervan uitgaande dat het een bedreiging is) gun ik hem niet. Die man heeft ook een gezin.![]()
Auto van D66-Kamerlid Tjeerd de Groot uitgebrand
De auto van D66-Kamerlid Tjeerd de Groot is uitgebrand. De auto ging ruim twee weken geleden in vlammen op in het dorp Nagele in Flevoland. Het Kamerlid heeft aangifte gedaan.www.rtlnieuws.nl
Sorry, zou het nooit meer doenTjeerd is natuurlijk een eikel, maar dit soort zaken (even ervan uitgaande dat het een bedreiging is) gun ik hem niet. Die man heeft ook een gezin.
Klopt, het is leuker als het spontane ontbranding van de elektrische accu is en die dingen onveilig blijken.Tjeerd is natuurlijk een eikel, maar dit soort zaken (even ervan uitgaande dat het een bedreiging is) gun ik hem niet. Die man heeft ook een gezin.
Kans dat het een bedreiging is lijkt niet zo groot, uiteraard gaat een van de magere mannetjes wel vol op het orgel. Wat een kanloze figuren zijn die D66'ers toch, die geloven helemaal nergens in, alles is een middel.Tjeerd is natuurlijk een eikel, maar dit soort zaken (even ervan uitgaande dat het een bedreiging is) gun ik hem niet. Die man heeft ook een gezin.
Kans dat het een bedreiging is lijkt niet zo groot, uiteraard gaat een van de magere mannetjes wel vol op het orgel. Wat een kanloze figuren zijn die D66'ers toch, die geloven helemaal nergens in, alles is een middel.
En de kans dat het in scène gezet is?Kans dat het een bedreiging is lijkt niet zo groot,
Ik weet niet of zelfs D66'ers zo laag kunnen zinken, bovendien is er altijd het risico dat het uitkomt.
Oh dat kunnen ze wel. Ik neem dit als een jaIk weet niet of zelfs D66'ers zo laag kunnen zinken, bovendien is er altijd het risico dat het uitkomt.