Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Omtzigt is ook geen leider zijn kwaliteit ligt bij het controleren van het beleid, niet het uitstippelen ervan.
Het uitstippelen van beleid lukt ook nog wel, het verkopen van een halfbakken compromis, dealtjes sluiten om iedereen binnenboord te houden zal hem weleens minder kunnen liggen.

Goh, wie zit er bij Op1...

Omtzigt heeft nu gezegd dat ie tot aan de verkiezingen niet laat weten of ie premier wil worden of niet. Zal wel weer allemaal spindoctorwerk zijn maar ik vind t maar een zwaktebod tbh. Het zijn dan wel TK verkiezingen maar er wordt indirect ook gewoon een nieuwe premier verkozen natuurlijk. Ik wil dan wel graag weten wie er in t torentje zou komen te zitten voordat ik het stemhokje in stap.
Omtzigt heeft vandaag bekend gemaakt dat zijn voorkeur is om in de Tweede Kamer te willen zitten. Dat is een duidelijke "Nee, tenzij... ".

Ongetwijfeld zullen mogelijke coalitiepartners hem niet in de Kamer te willen hebben.

Opmerkelijk genoeg zien we bij Timmermans ook iets dergelijks. Hij wil alleen Premier worden en anders gaat hij de Tweede Kamer in. Bolkenstein heeft er ooit ook voor gekozen in de Tweede Kamer te blijven zitten.

EDIT: hij heeft nog géén premierskandidaat.

Leuk duo Halsema en Nanninga.

Tjeerd is natuurlijk een eikel, maar dit soort zaken (even ervan uitgaande dat het een bedreiging is) gun ik hem niet. Die man heeft ook een gezin.
Klopt, het is leuker als het spontane ontbranding van de elektrische accu is en die dingen onveilig blijken.

• Haha
Waarderingen: Pren
Tjeerd is natuurlijk een eikel, maar dit soort zaken (even ervan uitgaande dat het een bedreiging is) gun ik hem niet. Die man heeft ook een gezin.
Kans dat het een bedreiging is lijkt niet zo groot, uiteraard gaat een van de magere mannetjes wel vol op het orgel. Wat een kanloze figuren zijn die D66'ers toch, die geloven helemaal nergens in, alles is een middel.

Kans dat het een bedreiging is lijkt niet zo groot, uiteraard gaat een van de magere mannetjes wel vol op het orgel. Wat een kanloze figuren zijn die D66'ers toch, die geloven helemaal nergens in, alles is een middel.

Wat triest om dit voor je campagne te gebruiken.

Kun je wel aan Tjeerd en Sjoerd overlaten. Die komen echt uit de krochten van de samenleving en het verbaast me nog altijd dat dit soort laagmensch uberhaupt een plek in de politiek weet te verwerven. Dan is of het systeem of de samenleving als geheel, inmiddels disfunctioneel.

Terug
Naar boven