XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ergens in de Middellandse zee op weg naar een 1gezinswoning in Den Haag.
1705514462000-1705598127410.jpg

18.000 kansloze criminele inteelt parasieten.

Gefeliciteerd!
En krijg je oa dit

En krijg je oa dit

En dan te bedenken dat hier gewoon hele simpele oplossingen voor zijn.

V/d Valk vaart er wel bij in elk geval, die blijven maar nieuwe hotels bouwen en bestaande uitbreiden. Mooi verdienmodel.

Worden vluchtelingen nog niet in hotels geplaatst in NL? :o

De spreidingswet zou een oplossing kunnen zijn, als je iets doet aan de instroom en als je iets kan doen aan de uitstroom van veilige landiërs en afgewezen asielzoekers. Al vraag ik me wel af hoe eerlijk en redelijk de spreidingswet is, al was het alternatief dat zeker ook niet.

Vuil spel van de VVD, is precies wat niet in hun verkiezingsprogramma stond. Met je "eigen afweging" van de senaatsfractie, de top van de VVD wist dit en had best druk kunnen uitoefenen.

De spreidingswet zou een oplossing kunnen zijn, als je iets doet aan de instroom en als je iets kan doen aan de uitstroom van veilige landiërs en afgewezen asielzoekers. Al vraag ik me wel af hoe eerlijk en redelijk de spreidingswet is, al was het alternatief dat zeker ook niet.

Vuil spel van de VVD, is precies wat niet in hun verkiezingsprogramma stond. Met je "eigen afweging" van de senaatsfractie, de top van de VVD wist dit en had best druk kunnen uitoefenen.
Eens. Ik kan me de laatste keer dat de senaatsfractie van de VVD niet met de Tweede Kamerfractie mee stemde, niet herinneren. En er zijn best wat controversiële wetten aangenomen in de afgelopen vijf jaar.

Zou dit zijn om de formatie te saboteren?

Eens. Ik kan me de laatste keer dat de senaatsfractie van de VVD niet met de Tweede Kamerfractie mee stemde, niet herinneren. En er zijn best wat controversiële wetten aangenomen in de afgelopen vijf jaar.

Zou dit zijn om de formatie te saboteren?

1705829167981.jpeg

Zijn natte droom natuurlijk.

@Vonk mag wel onder spoiler zulk beeldmateriaal

• Haha
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven