- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Eerst drie huizen verkopen.Bij van de Valk ?
Ik wist het wel als ik een hotel zou bezitten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst drie huizen verkopen.Bij van de Valk ?
Ik wist het wel als ik een hotel zou bezitten.
Ik vind het er sterk op lijken , zou mij niks verbazen als de boel stuk laten lopen om Wilders als zwarte piet meer te zetten en zo de beeldvorming mbt Geert te beinvloedenEens. Ik kan me de laatste keer dat de senaatsfractie van de VVD niet met de Tweede Kamerfractie mee stemde, niet herinneren. En er zijn best wat controversiële wetten aangenomen in de afgelopen vijf jaar.
Zou dit zijn om de formatie te saboteren?
Wat ik nu echt niet meer trek is die fake glimlach van Yeşilgöz voor en na elk formatieoverleg, alsof er niets aan de hand is, terwijl haar partij langzaam verder het ravijn in stort.
(Hoe) Kan dat voordelig zijn voor de formatie?Laat ze lekker dat ravijn in glijden, met dank aan teflon Markie. Is dat gladde laagje toch nog ergens goed voor.
Ik geniet daar enorm van, heerlijk leedvermaak!Wat ik nu echt niet meer trek is die fake glimlach van Yeşilgöz voor en na elk formatieoverleg, alsof er niets aan de hand is, terwijl haar partij langzaam verder het ravijn in stort.
Heb toch het idee dat Wilders aardig schaakmat staat en we gewoon weer dezelfde poppenkast krijgen.Welk scenario je ook bedenkt, de uitkomst is toch weer anders. Democrawie?
Met Jan Klaasen en Katrijn ?Heb toch het idee dat Wilders aardig schaakmat staat en we gewoon weer dezelfde poppenkast krijgen.
Of omgekeerd.Heb toch het idee dat Wilders aardig schaakmat staat en we gewoon weer dezelfde poppenkast krijgen.