MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Eens. Ik kan me de laatste keer dat de senaatsfractie van de VVD niet met de Tweede Kamerfractie mee stemde, niet herinneren. En er zijn best wat controversiële wetten aangenomen in de afgelopen vijf jaar.

Zou dit zijn om de formatie te saboteren?
Ik vind het er sterk op lijken , zou mij niks verbazen als de boel stuk laten lopen om Wilders als zwarte piet meer te zetten en zo de beeldvorming mbt Geert te beinvloeden

Dat de VVD Henk Kamp nog steeds naar voren durft te schuiven als partij-prominent, zoals zondag bij WNL, geeft aan dat er iets fundamenteel mis is en dat de rot diep zit in die partij. Henk Kamp is een verdorven en slecht mens zonder geweten.

Wat ik nu echt niet meer trek is die fake glimlach van Yeşilgöz voor en na elk formatieoverleg, alsof er niets aan de hand is, terwijl haar partij langzaam verder het ravijn in stort.

Wat ik nu echt niet meer trek is die fake glimlach van Yeşilgöz voor en na elk formatieoverleg, alsof er niets aan de hand is, terwijl haar partij langzaam verder het ravijn in stort.

Laat ze lekker dat ravijn in glijden, met dank aan teflon Markie. Is dat gladde laagje toch nog ergens goed voor.

• Like
Waarderingen: Vonk
Wie het weet mag het zeggen.

🫣

Bijlagen

• 842A0B79-4B7F-4AA6-B5B5-AC99D7D501CE.png
    842A0B79-4B7F-4AA6-B5B5-AC99D7D501CE.png
    203,3 KB · Weergaven: 25
Sandra Palmen in actie, bij haar maidenspeech meteen een mooie huiswerkopdracht voor de MP: legt u nu eens zelf het belang van archivering uit.

• Like
Waarderingen: Loca
Voor de nieuwe Tweede Kamerleden van NSC is de irrelevantie van D66 al goed duidelijk. :roflol:

Als ik de titels van de fragmenten zie die het algoritme als suggestie opvoert heeft Wieke Paulusma een slechte middag gehad.

Er is vast een ambtenaar wiens crypto wallet nu dik gespekt wordt.

• Haha
Waarderingen: Vonk
1706342654809.png

Terug
Naar boven