XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Tegenwoordig vraag ik aan iedereen die ik tegenkom die "Bosma" heet, dat waren er de laatste tijd opeens best veel, of ze familie van de Voorzitter van de Tweede Kamer der Staten-Generaal zijn. Iedereen ontkent tijd alles. Vandaag raakte ik in gesprek met iemand die voor de directie van de Tweede Kamer werkte, die zei onomwonden: "Bosma is een topper!"

Hij bevestigde ook deze post van Menno de Bruyne, die hij ook kende. "Bosma is scherp op de tijd, iedereen kan op tijd naar huis."

1706421852816.png

Het doet me denken aan wat een wijs man ooit schreef....
Voor de rest is dit net als in Nederland een verkiezingsstunt van beide kanten.

Voor de rest, een grens is een grens en die mogen best een beetje als grens gehanteerd worden.
Weet u nog hoe heftig de VVD het kabinet liet klappen en vol met anti-asielmigratie-retoriek de verkiezingen inging?

Als er één ding is wat mij blijft verbazen, dan is het hoe diep de rot zit.

Let wel allerlei hoge colleges en raden hebben geen echte controle. U, de burger, wordt helemaal kapot gecontroleerd, zoals in het Toeslagenschandaal. De hoge heren en dames hebben dat niet nodig, die controleren zichzelf en elkaar.

Als er één ding is wat mij blijft verbazen, dan is het hoe diep de rot zit.

Let wel allerlei hoge colleges en raden hebben geen echte controle. U, de burger, wordt helemaal kapot gecontroleerd, zoals in het Toeslagenschandaal. De hoge heren en dames hebben dat niet nodig, die controleren zichzelf en elkaar.

Fuckers, het is niet dat niemand het ze heeft proberen te vertellen.

Zou Omtzigt niet een beetje zenuwachtig worden van die Eddy van Hijum die de hele tijd als een strontvlieg om hem heen draait met nul inbreng?

Back
Naar boven