Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.261

👍🏻

Wat als na onderzoek blijkt, dat Plasterk het volgens de regels heeft gedaan.

Lekker inclusief...

Hahahaha. Wilders: we hebben getekend dat alles binnen de Europese wetgeving moet vallen. Ofwel: niets van die asielplannen komt erdoor. Niets.

Zorg is geen markt, afstand tussen overheid en burger is te groot.

Een PvdA'er en een SP'er die het gelijk van Pim Fortuyn bejubelen. Dat ga ik binnenkort eens luisteren.

Lekker rigoureus ook de salderingsregel afschaffen. Betrouwbare overheid weer.

Heb zelf ook zonnepanelen en zal er niet veel last van hebben maar dit torpedeert een groot deel van die branche zonder dat ze zich er op kunnen voorbereiden.
Maar om het makkelijker te maken.

• Haha
Waarderingen: GruX
Maar om het makkelijker te maken.

Ben benieuwd wat eruit komt… Heb er genoeg liggen 😚

Stemtip voor EP verkiezingen.

Toch bijzonder dat je extreem rechts bent als je geen zin hebt in kansloze asielmigranten die voorrang krijgen op woningen waardoor je eigen kinderen tot hun 30e bij je thuis wonen.

Die commies hebben allemaal een kronkel in hun kop. Dienstplicht zou geweldig zijn voor die linkse softies.

Toch bijzonder dat je extreem rechts bent als je geen zin hebt in kansloze asielmigranten die voorrang krijgen op woningen waardoor je eigen kinderen tot hun 30e bij je thuis wonen.

Die commies hebben allemaal een kronkel in hun kop. Dienstplicht zou geweldig zijn voor die linkse softies.

Als dienstplicht voor iedereen ingevoerd zou worden wordt het leger ook gewoon een verlengstuk van society.

Zie het al voor me, krantenkoppen zoals:

“Commandant Henk heeft mij kapotgemaakt”
“Intern onderzoek defensie naar commandant Henk”
“Commandant Henk tijdelijk op non-actief”
“Verziekte cultuur binnen defensie”
“Nog 500 slachtoffers melden zich bij onderzoekscommissie naar misstanden bij defensie”
“Zaak commandant Henk slechts topje van de ijsberg”

Etc etc etc etc

Als je tegenwoordig ' domme muts ' zegt tegen een Marva, volgt er al een onderzoek.

Terug
Naar boven