Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Jaartje dienstplicht zou voor veel goed zijn. Inclusief mijzelf 20 jaar terug. Je leert er koken, bed opmaken op tijd zijn etc. etc.

Veel jongeren leren dit niet meer van de ouders helaas…

Toch bijzonder dat je extreem rechts bent als je geen zin hebt in kansloze asielmigranten die voorrang krijgen op woningen waardoor je eigen kinderen tot hun 30e bij je thuis wonen.

Die commies hebben allemaal een kronkel in hun kop. Dienstplicht zou geweldig zijn voor die linkse softies.

Toen ik een sociale huurwoning zocht bleken bij bezichtigingen niet Nederlands sprekende mannen in jurken, die zich vaak ook nog misdroegen (ongegeneerd naar vrouwen kijken en boos worden als ze niet van het toilet gebruik mochten maken) voorrang te hebben.

Toen ik een sociale huurwoning zocht bleken bij bezichtigingen niet Nederlands sprekende mannen in jurken, die zich vaak ook nog misdroegen (ongegeneerd naar vrouwen kijken en boos worden als ze niet van het toilet gebruik mochten maken) voorrang te hebben.
Klopt, verhuurders hebben quota. Bij ons in de flat is dat 20 of 30% (Eigenhaard).

Word je gek van toch? Opa van maat van mij had met nieuwbouw project 1,5 jaar gewacht op een nieuwe plek. Opeens werd hele plan veranderd en volgestopt met vluchtelingen….

Vervolgens moest hij hierdoor naar een verzorgingshuis omdat er geen goede plek meer voor hem was…

Als je van de paresto(defensie cateraar die alle voeding verzorgd op kazerne's)moet leren koken ga jij nog een heel zwaar leven tegemoet.
Haha eens. Maar kom tegenwoordig jongeren tegen die nog geen kant en klare pasta 4 min in het water kunnen doen….

Net als ik niet begrijp dat je in groep 8 of de 1e klas verplichte financiële les krijgt waar je basis begrippen leert zoals dat je belastingaangifte moet dan als je gaat werken. Recht kan hebben op bepaalde teruggaves…

Haha eens. Maar kom tegenwoordig jongeren tegen die nog geen kant en klare pasta 4 min in het water kunnen doen….
Ja kan me ook niet voorstellen dat een mens er gelukkig van word om alleen maar ping maaltijden te eten wat sommige doen.
Net als ik niet begrijp dat je in groep 8 of de 1e klas verplichte financiële les krijgt waar je basis begrippen leert zoals dat je belastingaangifte moet dan als je gaat werken. Recht kan hebben op bepaalde teruggaves…
Denk dat dat ergens later op het middelbare (vmbo,havo etc) wel kan maar groep 8 heeft helemaal geen zin dat blijft toch niet steken. Die zijn het als ze thuis komen na 2 uur op de playstation toch weer kwijt.

• Like
Waarderingen: GruX
Toch bijzonder dat je extreem rechts bent als je geen zin hebt in kansloze asielmigranten die voorrang krijgen op woningen waardoor je eigen kinderen tot hun 30e bij je thuis wonen.
In het dorp waar ik vroeger woonde en nu ook weer naar de sportschool ga krijgen ze ook eigen woningen midden in een nieuwbouw wijk. Is "eigenlijk" een opvang maar het worden gewoon normale huizen zonder toezicht op dat volk. Hadden zo ook heel toevallig pas aangekondigd na de verkoop van het laatste kavel daar(zeg maar dag tegen de helft van je hypotheek). Want 3 opvangen in een dorp was nog niet genoeg daar moet een 4de bij.

Lijkt mij een goed idee :thumb:
Is tenminste op de hoogte en kent onze maatschappij.

Our prime minister is a d*ck. Mooi man.

Ik heb meer vertrouwen in d*ck Schoof dan in Ronald Plasterk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.296
Ik vraag mij af waarom dit beoogde kabinet nog steeds door media extraparlementair wordt genoemd. De premier komt dan niet van de grootste partij, maar verder is het een gewoon kabinet. Wie de premier ook wordt, deze moet heel stevig in zijn of haar schoenen staan om niet aan de leiband van Wilders te worden gehouden of te eindigen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.297
als je geen zin hebt in kansloze asielmigranten die voorrang krijgen op woningen waardoor je eigen kinderen tot hun 30e bij je thuis wonen.
Weet niet of jullie dit bedoelen maar dat asielinstroom de oorzaak zou zijn van het woningtekort klopt niet. Immigratie wordt als een van de oorzaken genoemd maar het aandeel asielzoekers is hierin bescheiden. Er spelen meerdere factoren een rol.

Wie is die d*ck Schoof?

Weet niet of jullie dit bedoelen maar dat asielinstroom de oorzaak zou zijn van het woningtekort klopt niet. Immigratie wordt als een van de oorzaken genoemd maar het aandeel asielzoekers is hierin bescheiden. Er spelen meerdere factoren een rol.
Misschien klopt jouw informatie niet?

Laatst bewerkt:
Weet niet of jullie dit bedoelen maar dat asielinstroom de oorzaak zou zijn van het woningtekort klopt niet. Immigratie wordt als een van de oorzaken genoemd maar het aandeel asielzoekers is hierin bescheiden.
Het is in ieder geval een factor die vooral vanuit emoties ongewenst is en daarmee mogelijk ook verder uitvergroot wordt, dan objectief te rechtvaardigen valt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven