Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Het artikel, met name de laatste zin suggereert naar mijn mening anders.
De meest vermogende mensen van de wereld zijn redelijk vaak laagopgeleid.

Zoals oprichter van Alibaba bijvoorbeeld.

Laagopgeleid zegt niks, totaal niks. Alleen iets over je schoolgaande verleden en zelfs dat is nog discutabel hoeveel dat waard is.

Laagopgeleid zegt niks, totaal niks. Alleen iets over je schoolgaande verleden en zelfs dat is nog discutabel hoeveel dat waard is.
Jawel, het zegt iets over je opleidingsniveau.

Jij bent zeker laaggeleid.

Dat is toch schoolgaand verleden niks over je levensstandaard. Je kan zeker niet lezen aldus hell93

Niet zo laagopgeleid als jouw keukenknechtjes met hun pannen
Hap hap hap. Wat kan jij toch lekker simpel zijn :roflol:
Ik ben trouwens ongeleid.
<-grap
->jij

Zullen we even onze beleggingsrendementen van afgelopen jaar naast elkaar leggen?🤡

Cut resultaten mag ook hoor. Wat jij wilt😁
Zullen we anders even onze maandelijkse inkomsten naast elkaar leggen meneer de vrachtwagen chauffeur :D;).
Nee hoor grapje.

Hap hap hap. Wat kan jij toch lekker simpel zijn :roflol:
Ik ben trouwens ongeleid.
<-grap
->jij

Zullen we anders even onze maandelijkse inkomsten naast elkaar leggen meneer de vrachtwagen chauffeur :D;).
Nee hoor grapje.
Maar we kunnen net zo goed meteen onze p**mels eruit halen om te vergelijken. Dat is dan natuurlijk een verloren zaak. Geen eerlijke vergelijking🤡

Geintje strudel. Beetje trollen

Pensioen?
Apfel ergens in zijn 50ste.
Season 2 Lol GIF by The Lonely Island

Je kunt niet de top 0.01% van de wereld als maatstaf nemen. Hoewel ik het eens ben met de stelling dat je niet hoog opgeleid hoeft te zijn om succesvol vermogend te worden is het onzin om te stellen dat een gedegen opleiding nutteloos is, ondanks de huidige ( vooral op social media florerende ) hype is om mensen af te raden een diploma te halen.

Terug
Naar boven