- Waardering
- 11.759
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heb je gestemd voor een andere koers en je krijgt CDA’ers, VVD’ers, zelfs iemand van de CU, onder leiding van een PVDA-topambtenaar. Allen zijn vóór Agenda 2030. En nog zijn er mensen die zeggen: “Laten we ze een kans geven.” Het lijkt 1984 wel…
van links...naar rechts...Wel master dat je dat erdoorheen kan krijgen en het merendeel van de mensen alsnog heilig gelooft dat ze in een democratie wonen.
Even serieus, waar slaat dat op?
Dan heb je gestemd voor een andere koers en je krijgt CDA’ers, VVD’ers, zelfs iemand van de CU, onder leiding van een PVDA-topambtenaar. Allen zijn vóór Agenda 2030. En nog zijn er mensen die zeggen: “Laten we ze een kans geven.” Het lijkt 1984 wel…
Laten we ze een kans geven...Dan heb je gestemd voor een andere koers en je krijgt CDA’ers, VVD’ers, zelfs iemand van de CU, onder leiding van een PVDA-topambtenaar. Allen zijn vóór Agenda 2030. En nog zijn er mensen die zeggen: “Laten we ze een kans geven.” Het lijkt 1984 wel…
DAT is de nou precies grote vraag hier..Maar hoe kan het dat wij een partijloze premier hebben gekregen?
Nee zeker niet, deze persoon in de verste verte niet gekozen en nee dat heb je dus niet gemist.Hebben wij als volk voor hem gekozen en heb ik dat gemist?
Zo zou het moeten gaan ja, maar in Nederland ben je tegenwoordig nergens zeker meer van.Ik dacht altijd dat de grootste partij de premier leverde.
Gevoelsmatig misschien, maar nergens staat beschreven dat dit zo zou moeten zijn.
Al die andere keren heeft het volk de premier ook niet gekozen, al leek dit mogelijk wel zo.Ik volg erg weinig politiek, misschien wel te weinig. Maar hoe kan het dat wij een partijloze premier hebben gekregen? Hebben wij als volk voor hem gekozen en heb ik dat gemist? Ik dacht altijd dat de grootste partij de premier leverde.
Mag dat nog gezegd worden na 1 juli?Wat een knappe nieuwslezer bij de nos. Misschien ben ik straks wel weer op de hoogte van de politiek![]()
Waarom niet?
Norm je mij nu een man?![]()
Nieuwe Wet seksuele misdrijven gaat in op 1 juli
Op 1 juli treedt de nieuwe Wet seksuele misdrijven in werking en worden meer vormen van seksueel grensoverschrijdend gedrag strafbaar. Met deze nieuwe wet komt de wetgever meer tegemoet aan de huidige norm in de samenleving dat mensen in het seksuele verkeer respect moeten hebben voor de wensen...www.om.nl
Een man mag niet meer zomaar lekker kontje zeggen tegen een vrouw.
![]()
‘Lekker kontje!’: als undercoverboa Melissa dit op straat hoort, gaat ze meteen achter de dader aan
‘Lekker kontje!’, ‘Ga je met me mee?’, ‘Wil je neuken?’ De opmerkingen die slachtoffers van straatintimidatie – veelal vrouwen – naar hun hoofd geslingerd krijgen, zijn niet mals. Sinds 1 juli is dat verboden. In Utrecht lopen vrijdag voor het eerst boa’s rond die erop gespitst zijn zulk gedrag...www.ad.nl