Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Dan heb je gestemd voor een andere koers en je krijgt CDA’ers, VVD’ers, zelfs iemand van de CU, onder leiding van een PVDA-topambtenaar. Allen zijn vóór Agenda 2030. En nog zijn er mensen die zeggen: “Laten we ze een kans geven.” Het lijkt 1984 wel…

Dan heb je gestemd voor een andere koers en je krijgt CDA’ers, VVD’ers, zelfs iemand van de CU, onder leiding van een PVDA-topambtenaar. Allen zijn vóór Agenda 2030. En nog zijn er mensen die zeggen: “Laten we ze een kans geven.” Het lijkt 1984 wel…

Wel master dat je dat erdoorheen kan krijgen en het merendeel van de mensen alsnog heilig gelooft dat ze in een democratie wonen.

Wel master dat je dat erdoorheen kan krijgen en het merendeel van de mensen alsnog heilig gelooft dat ze in een democratie wonen.
van links...naar rechts...

1719990109828.png

Aan voetbal kijken kwam Schoof niet echt toe. Aan eten ook niet. Hij werd onderweg naar het buffet continu aangeschoten. Na afloop sprak NU.nl met de kersverse premier.

Heeft u het nummer van de Oekraïense president Volodymyr Zelensky al?
"Nee, ik heb nog geen enkel nummer. Ik ben vandaag net begonnen en we hebben een heel druk programma. Alle internationale contacten staan keurig ingepland. Deze week is echt een nationale week. Volgende week wordt een internationale week. Maandag ga ik naar Brussel en dinsdag, woensdag en donderdag naar de NAVO-top in Washington."

Welk nummer zet u als eerste in uw telefoon?
"Welke komt er als eerste in..."

Wie vindt u het belangrijkst?
"Daar doe ik geen uitspraken over. Iedereen is belangrijk in de internationale wereld."

Oud-premier Mark Rutte had wel echt een voortrekkersrol op het gebied van de steun aan Oekraïne. Gaat u dit voortzetten?
"Het akkoord is helder, we blijven Oekraïne politiek, militair en financieel steunen. In die zin blijft het beleid onveranderd."

Nederland heeft een nieuwe premier en de eerste vraag aan hem gaat over Zelensky :hahaha: Even serieus, waar slaat dat op?

En vervolgens de klassieker: Daar doe ik geen uitspraken over. :hahaha:

Waar hebben ze deze debiel gevonden?

Ach ja, het kan altijd erger zie Biden. en die is nog veel invloedrijker than d*ck

Daar bezig ik de nieuwe term "geschooffeerd worden" voor.

We zijn dus zeer ernstig geschooffeerd, glas, plas, was.

mis nog baardje en bril
(#timmerfrans)

Laten we ze een kans geven...

Al was het maar vanwege de linkse tranen en dat dit eigenlijk geen succes mag worden van eem groot deel van de oppositie.

Ik volg erg weinig politiek, misschien wel te weinig. Maar hoe kan het dat wij een partijloze premier hebben gekregen? Hebben wij als volk voor hem gekozen en heb ik dat gemist? Ik dacht altijd dat de grootste partij de premier leverde.

Maar hoe kan het dat wij een partijloze premier hebben gekregen?
DAT is de nou precies grote vraag hier..

- Je stemt op iets (en iemand) anders en krijgt via "schimmige beslissingen" uiteindelijk weer hetzelfde terug, simpel gezegd.
- Er wordt meer transparantie in de bestuursvorm beloofd, maar uiteindelijk wordt het alleen maar vager en onlogischer.

Hebben wij als volk voor hem gekozen en heb ik dat gemist?
Nee zeker niet, deze persoon in de verste verte niet gekozen en nee dat heb je dus niet gemist.

Ik dacht altijd dat de grootste partij de premier leverde.
Zo zou het moeten gaan ja, maar in Nederland ben je tegenwoordig nergens zeker meer van.

Ik volg erg weinig politiek, misschien wel te weinig. Maar hoe kan het dat wij een partijloze premier hebben gekregen? Hebben wij als volk voor hem gekozen en heb ik dat gemist? Ik dacht altijd dat de grootste partij de premier leverde.
Al die andere keren heeft het volk de premier ook niet gekozen, al leek dit mogelijk wel zo.

Sterker nog, als er een coalitie zonder de grootste partij zou komen, dan zit de grootste partij niet eens in de regering. De bewindslieden hoeven geen lid te zijn van een partij en ook niet verkiesbaar.

Volgens mij heeft Ollongren, voorheen Min Def, daarvoor iirc BiZK, niet (altijd) op een kieslijst gestaan. Ook niet toen ze Wethouder in Amsterdam was. Dat zijn ook niet de minste posten.

Sowieso is het in Nederland met coalities altijd maar de vraag in hoeverre je krijgt waar je voor gestemd hebt. Het blijft een compromis.

Wat een knappe nieuwslezer bij de nos. Misschien ben ik straks wel weer op de hoogte van de politiek :o

Een man mag niet meer zomaar lekker kontje zeggen tegen een vrouw.

Een man mag niet meer zomaar lekker kontje zeggen tegen een vrouw.

Norm je mij nu een man? :(

Terug
Naar boven