XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Dat ook inderdaad, zoals Bart Nijman het samenvat.

Wat NU de oppositie is zoals deze hier benoemd wordt, is feitelijk grotendeels de groep partijen/politici die we 7 maanden eerder weggestemd hebben.
Het is dus geheel niet verrassend dat ze zich zo "gedragen".

De noemer en duiding is weliswaar anders, de inhoud en zelfreflectie -of liever het gebrek daar aan- is exact hetzelfde gebleven.

Hebben ze het ondertussen al over de inhoud gehad? Of is het nog steeds een beetje gejank over tweets van vroeger.

Wat een drama dit, als dit een voorproefje is van "oppositie voeren".

Wat een grote teleurstelling. De hele politiek is weer lekker met zichzelf bezig. Die heeft dit gezegd en een ander dat. Ik ben de eerste, die toegeeft dat er wat aparte figuren in het kabinet zitten, maar kunnen we het alsjeblieft over de inhoud hebben. Het is net een kleuterklas.

Wat een grote teleurstelling. De hele politiek is weer lekker met zichzelf bezig. Die heeft dit gezegd en een ander dat. Ik ben de eerste, die toegeeft dat er wat aparte figuren in het kabinet zitten, maar kunnen we het alsjeblieft over de inhoud hebben. Het is net een kleuterklas.
Laten we het eens omdraaien: waarom zou een bepaalde groep het voorkomen om het over de inhoud te kunnen hebben?

Ja sorry maar het is toch ook echt niet te geloven weer dat een vicepremier tijdens een debat, terwijl ze met het hele kabinet achter de minister-president in vak K zit om het regeringsbeleid uit te leggen en te verdedigen, dit soort onzin gaat zitten lopen te twitteren. Wat ben je dan toch weer voor een ongelofelijke domme muts. Het is echt gewoon alsof ik voor de klas sta in kader3 met die kuttelefoontjes en social media.

Altijd leuk als oppositie precies doet wat ze de ander verweten. Hun zouden dat nooit doen en nu zijn ze nog een stuk erger…

Aan de andere kant, bij alles wat wel inhoudelijk is zal wel verwezen worden naar een regeerakkoord dat nog geschreven moet worden.

Op dit moment lijkt het debat wel een soort voortzetting van die zogenaamde hoorzittingen. Een beetje Amerikaantje spelen, daar is met name links dol op.

Aan de andere kant, bij alles wat wel inhoudelijk is zal wel verwezen worden naar een regeerakkoord dat nog geschreven moet worden.

Op dit moment lijkt het debat wel een soort voortzetting van die zogenaamde hoorzittingen. Een beetje Amerikaantje spelen, daar is met name links dol op.
Waar lullen ze dan zo lang?

Turkije of Syrie zo even snel uit mn hoofd?
Turkije is het juiste antwoord!

Wikipedia voor de liefhebbers.
Troje (het huidige Hisarlık) lag bijzonder strategisch in het noordwesten van het huidige Turkije aan de Dardanellen. De Dardanellen verbindt de Egeïsche Zee met de Zee van Marmara. Troje had de controle over de Dardanellen. De zee kwam tot dicht bij de benedenstad en men was er verzekerd van een harde betrouwbare wind voor handelsschepen.[1]
Wel is er altijd een zekere mate van twijfel geweest of het opgegraven Troje wel groot genoeg was voor het Troje van de Griekse schrijvers.[bron?] Waar Homerus Troje en Ilion als één stad beschouwt zijn er andere schrijvers die dat niet doen. Als Homerus het verkeerd had, dan ligt er, ofwel op een andere plaats aan de Dardanellen, ofwel verder weg, nog een tweede stad, mogelijk groter Ilium/Troje.

Laatst bewerkt:
Ik zie meerdere berichten langskomen over Esmee Lahlah. Fascinerend, zou ze gelogen hebben en zouden al die tranen dan nep zijn, was het een toneelstukje voor de bühne?

Een ding is wederom bevestigd na twee dagen debat: doen alsof je deugd is voor zogenaamde progressieven belangrijker dan de waarheid.

• Like
Waarderingen: GruX
1720185232329.png

Ik zie meerdere berichten langskomen over Esmee Lahlah. Fascinerend, zou ze gelogen hebben en zouden al die tranen dan nep zijn, was het een toneelstukje voor de bühne?

Een ding is wederom bevestigd na twee dagen debat: doen alsof je deugd is voor zogenaamde progressieven belangrijker dan de waarheid.

Ze hoort in het kliekje van Timmerfrans, dan verwacht je niets anders

Nu weet ik niet of de plannen van RN zoveel beter zijn, maar dit is voor Nederland (en voor Joden, voor een moderne, westerse Islam, NAVO en Oekraïne) een zeer slechte exitpoll.

• Like
Waarderingen: Pren
Terug
Naar boven