Nee, maar is dit ook weer eenrichtingsverkeer?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, maar is dit ook weer eenrichtingsverkeer?
Sowieso!
Ik denk niet dat ik daar wat van zou merken.Sowieso!
Zou je er blij van worden als vrouwen nog terughoudender worden?

Nou, wat is het probleem dan?
Dat menselijk interactie heel vreemd kan gaan worden met deze wetswijziging.
Hoe bedoel je... 'worden'?Dat menselijk interactie heel vreemd kan gaan worden met deze wetswijziging.
Ik zal heel eerlijk moeten toegeven dat ik weinig van het politieke klimaat in Nederland begrijp dus mijn mening doet er weinig toe, maar ik vind het vreemde business. Heeft Geertje nu een plek in het kabinet of is hij gewoon partijleider en basta?DAT is de nou precies grote vraag hier..
- Je stemt op iets (en iemand) anders en krijgt via "schimmige beslissingen" uiteindelijk weer hetzelfde terug, simpel gezegd.
- Er wordt meer transparantie in de bestuursvorm beloofd, maar uiteindelijk wordt het alleen maar vager en onlogischer.
Nee zeker niet, deze persoon in de verste verte niet gekozen en nee dat heb je dus niet gemist.
Zo zou het moeten gaan ja, maar in Nederland ben je tegenwoordig nergens zeker meer van.
We kozen misschien niet letterlijk de premier maar de premier werd wel geleverd door de grootste partij toch? In ieder geval met Rutte en Balkenende?Al die andere keren heeft het volk de premier ook niet gekozen, al leek dit mogelijk wel zo.
Sterker nog, als er een coalitie zonder de grootste partij zou komen, dan zit de grootste partij niet eens in de regering. De bewindslieden hoeven geen lid te zijn van een partij en ook niet verkiesbaar.
Volgens mij heeft Ollongren, voorheen Min Def, daarvoor iirc BiZK, niet (altijd) op een kieslijst gestaan. Ook niet toen ze Wethouder in Amsterdam was. Dat zijn ook niet de minste posten.
Sowieso is het in Nederland met coalities altijd maar de vraag in hoeverre je krijgt waar je voor gestemd hebt. Het blijft een compromis.
De manier waarop je het zegt laat wat ruimte voor nuance en discussie, maar simpel gezegd is het inderdaad gebruikelijk dat de lijsttrekker van de grootste partij bij de verkiezingen de premier wordt.We kozen misschien niet letterlijk de premier maar de premier werd wel geleverd door de grootste partij toch? In ieder geval met Rutte en Balkenende?
Veel partijen gebruiken dit ook als gelegenheidsargument als ze de eennagrootste zijn geworden of als ze veel gewonnen hebben bij de verkiezingen: dan moet er met hen een poging tot regeringsvorming gedaan worden. Allemaal onzin.Dat het een mogelijkheid is een coalitie te vormen zonder de grootste partij is naar mijn mening hilarisch en belachelijk tegelijk. In hoeverre kun je dan spreken van een democratie?
Van wie of wat?De grootste partij na de verkiezingen krijgt de opdracht aan een regering te werken,
Vroeger van de Koning, tegenwoordig klooien ze maar wat aan.
Zal vast, maar dat geval had IK premier moeten worden, da's toch duidelijk lijkt me!Gevoelsmatig misschien, maar nergens staat beschreven dat dit zo zou moeten zijn.
De verlicht despoot die we nodig hebben, maar niet verdienen.Zal vast, maar dat geval had IK premier moeten worden, da's toch duidelijk lijkt me!
Dat ook inderdaad, zoals Bart Nijman het samenvat.Ach hoorde via via net dat het over het 'retweeten' van berichtjes ging.
Jouw definitie van modern is best ruim.

De PvdA, waar DENK uit voortkwam over een Trojaans Paard, ik vind het bijzonder.
Quizvraagje voor de mensen thuis, binnen de grenzen van welk modern land ligt het historische Troje?