MuscleMeat

tweede kuur, 4e week nog niks

• Topic Starter Topic Starter
alstu

20131204_164111.jpg

Je voedingsschema bestaat bijna uit enkel shakes... 5-6 shakes per dag?
wat zijn je macro's?

sorry?
3-4 goeie shakes, en de wheys zijn voor aanvulling eiwit bij maaltijden..
ben niet voor niks novice he :P hier om te leren

at eerst ook Brinta sochtends maar dan heb ik na een drie kwartier alweer trek

Als je dit eet vind ik het niet vreemd dan je niet gained.

Alleen op shakes kan je niet groeien man, probeer een goed voedingsschema te maken en dan zal je zien dat het een stuk beter gaat.

Vervang de broodjes met kaas door rijst met kip, vis of rundvlees en evt groentes. en ipv van 's ochtends zo'n shake neem je brinta en eieren en als je dan naar 3 kwartier weer honger hebt dan weet ik niet hoe weinig brinta je eet maar ik hou het wel minimaal 1,5 - 2 uur uit zonder honger te krijgen.:)

bedankt, zal er eens voor gaan zitten om wat op te stellen, iemand nog naar de bijlage gekeken van de depots?

ging als een beest in me 1e, vond t daarom wat vreemd.. lijkt me ook dat je in 4 weken al meer als 1kg aan vocht krijgt met dbol alleen al

Laatst bewerkt:
Zulke stats en dan je 2e kuur, bro dan gaat er wat mis. Als je krap bij kas zit kun je nog prima om BB'en, pleur al die shakes eruit en ga gewoon eten. Als je zegt dat je daarna weer honger hebt lul je poep want als er toch iets niet vult is het een shake ( ja hooguit omdat je 't aanmaakt met een liter water )

ik kreeg me eerste x zo'n 12kg waarvan alles gebleven is.
ik eet meer sinds begin 2e kuur tov daarvoor. heb alleen geen aantal cal. per dag nooit uitgerekend

aan zn voeding ligt het niet, heeft alsnog wat kcals en eiwitten door de gainers etc met zn gear hoor je wel veel kgs snel te pakken (vocht etc)

ik zeg fake en heb nog nooit over de gear gehoord

aan zn voeding ligt het niet, heeft alsnog wat kcals en eiwitten door de gainers etc met zn gear hoor je wel veel kgs snel te pakken (vocht etc)

Als ie per shake 1 maatschep neemt krijgt ie een keer 400 kcal binnen aan shakes :P

50%van de cal uit me shakes bestaat uit havermout, gooi t er zelf ook nog is bij waar t ook al inzit, dus vullen doet t wel aardig

Ja dat misschien, maar zijn het ook voldoende bouwstoffen om hard te groeien?
Is een serieuze vraag trouwens, niet gebash.

kan er alleen maar achter komen door zoveel te eten dat ik een week misselijk rondloop eerst denk..

Terug
Naar boven