Fitness Seller

tweede kuur, 4e week nog niks

• Topic Starter Topic Starter
Waarom ga je in godsnaam kuren als je geen verstand hebt van voeding EN gear?

Waarom reageer je in godsnaam als je toch niet helpt.. niks beters te doen als op internet mensen afzeiken? Get a life

Barst hier van de forum gangsters

Voor de mensen die wel behulpzaam zijn hartelijk dank

Leg dit eens uit als je wilt.
Dit gaat dus tegen alle logica van voeding/bodybuilding in.
Dat betekend dus dat jij op je 106kg beneden onderhoud eet?

Klopt, ben op die-eet ;)

Aankomen is inderdaad iets heel anders, en dieet is offtopic.
Bedoel er enkel op te duiden dat wat je eet bijna belangrijker is dan hoeveel je eet.

Waarom reageer je in godsnaam als je toch niet helpt.. niks beters te doen als op internet mensen afzeiken? Get a life

Wat is hier 'forum gangster' aan? Je spuit stoffen in je reet waarvan je niet/nauwelijks weet wat het doet. Dat is gewoonweg onverstandig kerel.

Dus ik ben vorige x zomaar 12 kg aangekomen, omdat ik totaal niet weet wat ik doe..
Lees gelukkig al langer over die troep als dat ik train laat ik t zo zeggen.. maar goed wat heb ik nou aan je reactie behalve dat me browser een halve minuut langer laad omdat er meer teringzooi in staat.. t is mijn leven mijn lihaam mijn keus, vind je dat dom? Dan laat je me barsten en verspil je geen tijd aan nutteloze reacties plaatsen. Dat bedoel ik met forum gangster of posts sparen wat jij wil.
. gaat nergens meer over en op vragen word niet/nauwelijks antwoord gegeven of gewoon straal overheen gelult

Ik zeg slotje

Je wilt gewoon de waarheid niet zien man is zonde.
De voeding die je nodig hebt is basic stuff.
Jij bent bezig met roids dat is advanced stuff.
Je wilt rennen voor je kan kruipen das gewoon dom.
Dan kan je zulke reacties verwachten.

De waarheid heb ik allang gezien voordat ik begon al, de een geeft er wat meer om als de ander.. ik totaal niet
Dus waarom zouden jullie er wel om geven?

Balle!

:roflol: Wat een koekwaus. Een beetje kritiek en hij is gelijk los, de t*ring zeg.

Wat jij niet ziet is dat hij je wel degelijk wilt helpen, in de zin van dat je beter wacht.

Als je nu zou kuren met je ondermaatse voedingsschema, kan je ook aankomen. Paar kg's pakken.
Na je kuur houd je wel een paar kg vast, maar als je hetzelfde blijft eten zullen je kg's snel weg zijn hoor.

Als je wacht, en je hebt alles wat beter uitgewerkt, en je gaat dan kuren dan zal je méér kg's pakken. Meer resultaat. Schroef je voeding op, en behoud je winst.

Je belast je lichaam hard, zorg dan dat het toch niet voor niets was. Haal overal het meeste uit.

Laat 'm toch. Hij kuurde al toen ie 60 kg woog bij 1.74, denk je nu echt dat ie nu wel gaat luisteren? Laat 'm in z'n eigen sop gaar koken. In some cases, a child should be left behind.

Bedankt! Ik heb weer vol verbazing, ongeloof en gelach dit topic doorgelezen in de pauze op mn werk. Uiteraard met een bak rijst en kip voor me haha

Terug
Naar boven