MuscleMeat

tweede kuur, 4e week nog niks

kan er alleen maar achter komen door zoveel te eten dat ik een week misselijk rondloop eerst denk..

Zucht. Google eens naar de Harris Benedict methode. Reken daar je onderhoud uit en ga daar eerst eens 500 kcal boven zitten. Niet ongeveer een beetje goed maar gewoon 500 kcal erboven. Is en blijft een richtlijn maar dan heb je iig iets om mee te starten want volgens mij druk je nou maar gewoon een spuit in je reet en heb je geen idee wat je doet.

• Topic Starter Topic Starter
dus 3350 kcal moe ik ongeveer op uitkomen, wat bedoelen ze met de ruststofwisseling? lees maar weer half ziet t al

volgens me berekening zit ik al op 2800 kcal met alleen me brood/beleg en shakes, dus geen avondeten en kwark meegerekend

Laatst bewerkt:
dus 3350 kcal moe ik ongeveer op uitkomen, wat bedoelen ze met de ruststofwisseling? lees maar weer half ziet t al

volgens me berekening zit ik al op 2800 kcal met alleen me brood/beleg en shakes, dus geen avondeten en kwark meegerekend

Eet je avondeten en kwark? Ja? Dan tel je dat dus ook mee, zo moeilijk is dat toch niet. Al eet je een Snickers tussendoor, tel je die ook mee.

dus dan weer 500 erboven gaan? want daar kom ik dan al aan, zo bedoelde ik het meer

Sjonge jonge, kuren vóórdat je iets over voeding weet..?

Ga je heel diep schamen!

mn onderhoud is 2852 kcal volgens Harris Benedict methode, dus 500 daarboven is 3350, wat ik al ruimschoots binnen krijg per dag

mn onderhoud is 2852 kcal volgens Harris Benedict methode, dus 500 daarboven is 3350, wat ik al ruimschoots binnen krijg per dag
Dan zal dat niet kloppen en zal je onderhoud hoger liggen, gewoon meer vreten zodat je ook de grondstoffen voor groei binnenkrijgt..

Wat ik zo ongeveer eet op een dag
6:30 complex carb gainer
9:00 4 bruine broodjes met vlees/kaas + halve whey shake
11:00 complex carb gainer
13:00 zelfde als 9:00
15:00 complex carb gainer
17:30 avondeten (hangt van moeders af aardappels en vlees zowiezo
20:00 noodles/gainer
Voor t slapen 500g magere kwark

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

Deca is van international pharmaceutics
Foto kan k niet uploaden op mn telefoon, doe ik als ik thuis ben

Eet je ook eiwitten?
(je weet wel, bouwstenen van je spieren)

Zoals het er uit ziet eet je maar 70 gram eiwitten per dag. Mis je nog zeker 200gram....

..

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Pure bakkers eiwit
nee een whey van 92 op 100gr

Laatst bewerkt:
Volgens mij bespeur ik daar een pakje grote vloei, moet je toch voldoende eetlust mee opwekken om genoeg eiwitjes binnen te krijgen :)

kan er alleen maar achter komen door zoveel te eten dat ik een week misselijk rondloop eerst denk..

Fout, je moet niet jezelf misselijk eten dat slaat nergens op. Iemand zei altijd tegen mij vol = vol dus dan moet je niet door gaan lopen stouwen tot je misselijk word;)

Wat je moet gaan doen is sowieso elke 2 uur een maaltijd eten, bestaande uit KH, eiwitten en gezonde vetten. Bijv rijst, zoete aardappel, kip, vis, rundvlees en evt groentes. En die shakes beperken tot 1 a 2 per dag.

Je moet niet luisteren naar wat men zegt: Je moet meer en meer eten.
Heb ik ook jaren gedaan, op de zelfde manier als jij. En werdt enkel modder vet.
Gewoon je Carbs lichtjes uppen, en goed om de 2ur versprijden. Verder zorgen dat je constant aminozuren in je lichaam hebt.
Dus door de dag heen genoeg eiwitten binnen krijgen. Ik raad aan om minimaal 200gr per dag te eten. Minder dan dat is echt not done.

Hij eet echt wel te weinig. Gewoon een beetje meer eten iedere maaltijd om de twee uur.

Je brinta iets verhogen. Misschien een broodje meer en tussen de middag moet je gewoon proberen rijst en kip te gaan eten. Maar uiteraard moet je eerst je macro's berekenen.

Want je kan er echt nog zoveel meer uit halen.

Hij eet echt wel te weinig. Gewoon een beetje meer eten iedere maaltijd om de twee uur.

Je brinta iets verhogen. Misschien een broodje meer en tussen de middag moet je gewoon proberen rijst en kip te gaan eten. Maar uiteraard moet je eerst je macro's berekenen.

Want je kan er echt nog zoveel meer uit halen.

Ik eet qua kcal nog veeeeel minder dan hij doet.
Gaat om wat je eet. Van carbs groei je niet, is alleen om je insuline peil hoog te houden.

Ben ijzervlechter dus verbranden doe ik ze wel, moddervet zal ik niet zo snel worden aangezien ik zo 6-8x per dag op de pot zit door al dat eten.
Heb vandaag alleen maar vast voedsel gegeten tot zover, whey is op dus zal ik ff moete bestellen.
Nog ff terug op de gear, me tepels zijn wel vrij gevoelig.. of heb dit niks met het omzetten naar oestrogeen te maken?

Nou als ik dit fout heb, niet vergeten dat k hier ben om te leren:p

Gaat om wat je eet. Van carbs groei je niet, is alleen om je insuline peil hoog te houden.

Leg dit eens uit als je wilt.
Dit gaat dus tegen alle logica van voeding/bodybuilding in.
Dat betekend dus dat jij op je 106kg beneden onderhoud eet?

Waarom ga je in godsnaam kuren als je geen verstand hebt van voeding EN gear?

't Gaat even goed om hoeveel je eet bro. Als ik 4000 kcal nodig heb en ik vreet er 2500 ga jij me echt niet wijs maken dat ik aankom ( er even van uitgaande dat je dan niet op flinke dosis AAS/GH enzo zit :P )

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

Waarom ga je in godsnaam kuren als je geen verstand hebt van voeding EN gear?

Omdat er op een forum altijd wel mensen zijn die je alles voorkauwen.

Terug
Naar boven