AndroidHealthClinic

Tweedekamerlid roept op tot oorlog tegen bevriende natie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jes. De mens is tog het intelligentste wezen op aarde.
Maar waarom is er dan nog altijd een verschil tussen arm en rijk, oorlog, honger, 3e wereld landen en miljeu vervuiling dood en verderf.

Sorry ik ga offtopic

Het grootste probleem daar is religie. Had dat er niet tussengezeten dan zou je direct al die zelfmoordaanslagen niet hebben ook. Dan zou het ginder in die streek ook val veel rustiger geweest zijn.
 
Van Bommel is vreselijk mediageil en kan niet lopen op een evenwichtbalk. Resultaat is zoals zo vaak bij hem dat hij en plein public weer voor lul staat.
 
wat een idioot, en dat moet het land proberen te regeren:roflol:
 
Een linkse sukkel die tussen moslims staat te schreeuwen, hij hoort zich met hele andere dingen bezig te houden.


De sp zal aan de macht komen :roflol:

Op de dag dat dit gebeurd verhuis ik zo ver mogelijk hiervandaan.
 
Even een toevoeging.

Bericht van de webmaster

Harry heeft vandaag op het Museumplein in Amsterdam in zijn toespraak het geweld van beide zijden veroordeeld: van Israël en Hamas. Dit heeft de SP altijd gedaan in publicaties, Kamerdebatten en openbare discussies. Kijk voor meer informatie hierover in ons boekje ‘het beloofde land, het geroofde land’ over het Israëlisch-Palestijns conflict. De uitroep ‘intifadah, Palestina vrij’ uit het youtube-filmpje moet niet anders worden opgevat dan steun aan geweldloos protest tegen de bezetting, onder meer in de vorm van demonstraties en burgerlijke ongehoorzaamheid. Hiermee sluit ik deze discussie en verwijs ik naar de bijdrage van na de demonstratie.

Reactie door webmaster — zaterdag 3 januari 2009 @ 20:54

Vind het zelf ook een dubieuze actie. Snap wel waarvoor hij stijdt, terecht maar nogmaals..weet niet of dit de manier is.
 
Vraag me trouwens af of de mensen zoals Arnoldfan met een grote bek weet waar het conflict eigenlijk nou echt over gaat. Oh, natuurlijk niet.
 
Sowieso belachelijk dat hier een podium voor getolereerd wordt in ons land. Laat die mensen lekker protesteren in landen, die betrokken zijn bij deze onzin-oorlog. Dat Nederlandse politici zich lenen voor zoiets vind ik het meest belachelijke dat er bestaat en geeft goed aan wat voor een mongolen ons land besturen. Laat ze zich liever druk maken over de politiek in dit land ipv in landen, waar de denwijze ongeveer 300 jaar verschilt met Westerse.
 
+1, zet hier de zaakjes eens recht.

En dan heb ik het over de figuren die bij em lopen.
 
De karaktermoord kan beginnen. WOOP!
 
Hopelijk verliezen ze nu een hoop stemmen.
 
Dat zal wel meevallen. De grote groep ik stemmaarwathypers zijn al elders gehuisvest volgens de laatste pijlingen. De groep die nu over is laat de SP niet zomaar zitten. Stukje partijgeschiedenis.

Denk je nou echt dat dit deze groep stemmers zoals ik zal boeien? Nee. Ben het niet eens met hoe Harry dit heeft aangepakt maar aan de andere kant moet je het gehele plaatje zien en is het een terechte demonstratie. En ja, daar worden soms dubieuze dingen in gezegd. Boeiend.

Ik scheld tijdens een avondje NEC als protest de scheids ook weleens voor hondekop of kklijer uit. Waarom? Omdat dat het collectieve protest is. Na de wedstrijd zou ik rustig een drankje met hem kunnen doen bewijze van.

Ik vind het ook respect dat ondanks camera hij niet raar gaat doen en gewoon hetzelfde blijft zeggen. Consistent.
 
Kant tikt Van Bommel op vingers na intifada-oproep

maandag 5 januari 2009 08:09

De oproep tot een intifada is ook binnen zijn eigen partij niet goed gevallen: SP-leider Agnes Kant 'zou het zelf niet zo hebben gedaan'.

Kant vindt dat oproep van Van Bommel verkeerd kan worden begrepen Kant vindt dat oproep van Van Bommel verkeerd kan worden begrepen

Van Bommel demonstreert

Kant reageert vandaag in de Volkskrant op de kreet 'Intifada, Intifada, Palestina vrij' die haar partijgenoot Harry van Bommel schreeuwde tijdens een demonstratie tegen de Israëlische aanval op de Gazastrook.

Palestijnse militanten doodden tientallen Israëlische burgers door bomaanslagen en raketaanvallen tijdens de eerste en tweede intifada.

'Ik zou het niet zo gedaan hebben, want het leidt tot misverstanden, zegt Kant nu over dit optreden van de SP'er.

Onaanvaardbaar
Gisteren al werd er woedend op de oproep van Van Bommel gereageerd. Ook VVD-Kamerlid Hans van Baalen vindt de actie 'onaanvaardbaar'.

'Wie oproept tot geweld tegen Israëlische burgers verliest zijn geloofwaardigheid als volksvertegenwoordiger,' zegt Van Baalen in de krant.

'Israëlhaat'
Volgens Geert Wilders (PVV) toont Van Bommel 'zijn ware extreme gezicht'. 'De SP (Harry van Bommel), Olijfboomcampagne/Icco (van Doekle Terpstra) en de onvermijdelijke Gretta Duisenberg lieten zien hoe zeer links Nederland vergroeid is met de islam en Israëlhaat.'

Zelf ontkent Van Bommel dat zijn oproep tot intifada een oproep was tot geweld. Volgens het Kamerlid kan het ook een oproep tot burgerlijke ongehoorzaamheid betekenen.

Afwachten wat er gebeurt als het Kamerreces is afgelopen.
 
Terechte demonstratie of niet, als je meeloopt in een demonstratie waar borden getoond worden met de beeltenis van Ayatollah Khomeini en leuzen als 'Hamas, Hamas, Joden aan het gas' dan ben je toch wel verkeerd bezig. 2 en misschien wel meer SP-kamerleden deden mee aan deze demonstratie en dat is hun goed recht maar erg slim is het niet om samen te heulen met figuren als Gretta Duisenberg of radicale moslims die sympathiseren met een figuur als Khomeini.

Een SP-coryfee als Anja Meulenbelt zet dan ook nog op haar site zaken die overduidelijk fake zijn. Dat is nu dan wel gecorrigeerd maar wederom een niet bijster snuggere actie.
 
Back
Naar boven