XXL Nutrition

UEFA Europa League 2009/2010

Juniormob

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
357
Lengte
1m85
Massa
140kg
Vetpercentage
5%
Zoals jullie weten strijden er vanavond 4 teams uit Nederlandse bodem voor de lager ingedeelde maar zeker niet waardeloze Europesche beker!

Programma voor vanavond is hieronder te vinden:
vybqma.jpg

Kan vanavond alleen de wedstrijden van na 21:00 pas kijken, klote opleiding :(!

Twente en PSV gaan het lastig krijgen.
Heerenveen moet mogelijk zijn.
Ajax.. jaa ik weet niet zoveel van Timisoara..

• Topic Starter Topic Starter
Tegenstander van Ajax heeft Shaktar Donetsk (de vorige UEFA beker winnaar) weten uit te schakelen. Alhoewel Shaktar na het winnen van de beker, bergafwaarts is gegaan!

maarja, dat zegt ook vrij weinig.
Ligt net aan de vorm van de dag.
Ajax gaat wel winnen, daar ben ik van overtuigd.

Twente en PSV gaan het lastig krijgen.
Heerenveen moet mogelijk zijn.
Ajax.. jaa ik weet niet zoveel van Timisoara..

Ik schat Sporting toch wel hoger in dan Heerenveen hoor :)

Twente krijgt het heel moeilijk , PSV iets minder. En Ajax zou Timisoara moeten kunnen pakken.

Denk ook dat Twente het niet zal redden in Istanboel.

twente -fenerbahce word een goede pot

hoop dat twente het pakt maar denk ut niet in die heksenketel

Het tegenovergestelde van wat ik verwachte staat te gebeuren. Waarschijnlijk een zware overwinning van Twente bij Fenerbahce terwijl Ajax gelijk speelt..

Zeeer netjes van Twente er zijn maar weinig ploegen die in 'de hel van Istanbul' weten te winnen :thumbs: Ajax en PSV teleurstellend. Heerenveen geknokt maar toch nog verloren......

Alle gratz naar twente! Mooie prestatie !

lekker van Twente.
Ajax beetje teleurstellend, defensief stond het hartstikke goed.
Urby en Toby vond ik sterk spelen.

Aanvallend te weinig gebracht, maarja die Roemenen deden ook weinig om te voetballen. met 10 man rond de 16 staan en tijdrekken.
zij kwamen waarschijnlijk voor een punt en dat is ze gelukt.

Alderweireld over 3 jaar naar Manchester United voor 30 miljoen.

Alderweireld over 3 jaar naar Manchester United voor 30 miljoen.

Niet te hard van stapel lopen. Dirk Marcellis was 2 jaar terug en op de Olympische Spelen echt een beest en topper in wording. Nu is hij heel erg diep gevallen. Het is maar te zien of hij daar uberhaupt uit gaat klimmen.

Alderweireld is een jongen met veel potentie. Maar ook hij moet nog veel leren. Tegen PSV en op het Amsterdam Tournament stond hij nog wel eens op de verkeerde plekken en liet hij wat steekjes vallen, want niet zo vreemd is natuurlijk. Maar ik vind het voorbarig om hem nu al een topper voor de toekomst te noemen.

RSCA rulz!

Niet te hard van stapel lopen. Dirk Marcellis was 2 jaar terug en op de Olympische Spelen echt een beest en topper in wording. Nu is hij heel erg diep gevallen. Het is maar te zien of hij daar uberhaupt uit gaat klimmen.

Alderweireld is een jongen met veel potentie. Maar ook hij moet nog veel leren. Tegen PSV en op het Amsterdam Tournament stond hij nog wel eens op de verkeerde plekken en liet hij wat steekjes vallen, want niet zo vreemd is natuurlijk. Maar ik vind het voorbarig om hem nu al een topper voor de toekomst te noemen.

Marcellis is een drol. Deze toppert gaat het helemaal maken. Ondanks dat 'ie Belg is.

Vermaelen scoort trouwens weer 2x voor Arsenal, die heeft de overstap wel heel goed verteerd.

morgenavond: AZ - Standard Luik

donderdagavond: Anderlecht - Ajax

Tijd om onze zuiderburen te laten zien hoe het spelletje gespeeld moet worden...

Terug
Naar boven