Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ajax - Dinamo gaat spannend worden, binnen en buiten het stadion.

stekelenburg stond echt wel goed te keepen. z'n uittrappen waren overwegend zeer goed geplaatst en pakte alle simpele balletjes ook goed. verdediging stond regelmatig goed georganiseerd en dat is ook mede de verdienste van de keeper. dat hij die ene keer te ver voor z'n doel stond vind ik nou niet echt belangrijk.
de enige die ik echt slecht vond was pantelic.
ajax was goed vandaag. demy de zeeuw is echt een BEEST.
Ik ergerde me dood aan die commentator met z'n "zonder Suarez is Ajax niks" commentaren. Natuurlijk is het de topspeler van Ajax maar om er nou de godganse wedstrijd over door te zagen...
Ik ergerde me dood aan die commentator met z'n "zonder Suarez is Ajax niks" commentaren. Natuurlijk is het de topspeler van Ajax maar om er nou de godganse wedstrijd over door te zagen...
Misschien wel 5 Nederlandse teams door in de Europa league? Met de overwinning van heerenveen is het niet alleen theoretisch mogelijk, maar zou het zomaar kunnen denk ik. Zou goed zijn voor het nl voetbal, ook weer wat puntjes erbij.
Ach, dat is Leo Driessen. Die lult over alles en nog wat, behalve over het voetbal. Ik heb soms het gevoel dat hij naar een compleet andere wedstrijd zit te kijken. Op het moment dat ik zijn stem hoor bij een wedstrijd van Ajax, weet ik al dat het weer een middag/avond vol irritatie gaat worden.

jammer, pantelic was slecht.
geef hem de tijd maar.
komt nog wel.

Wij moeten gewoon net als Oekraine en Rusland 4 clubs naar 'Europa' sturen. Dan worden de behaalde punten maar door 4 gedeeld en niet door zoals nu 6. Ik denk dat we dan een stuk hoger zullen staan op de Uefa ranking en misschien wel meer clubs naar de Champions league mogen sturen. Nu halen zelfs landen als Denemarken en Turkije ons in.
Ach, dat is Leo Driessen. Die lult over alles en nog wat, behalve over het voetbal. Ik heb soms het gevoel dat hij naar een compleet andere wedstrijd zit te kijken. Op het moment dat ik zijn stem hoor bij een wedstrijd van Ajax, weet ik al dat het weer een middag/avond vol irritatie gaat worden.