AndroidHealthClinic

UEFA Europa League 2009/2010

• Topic Starter Topic Starter
eeeeeeeeeeeen we gaan vanavond weer vrolijk verder!
2rx6sjm.jpg

Ajax - Dinamo gaat spannend worden, binnen en buiten het stadion.

Net toch een dramatische pot voetbal gezien van Twente ??? Het leek helemaal nergens op :(

PSV was verschrikkelijk. Ik kon het niet meer aanzien en heb het uitgezet. Net de goal gemist :roflol:

Ajax-Zagreb is erg leuk.

Club Brugge wint over verdient met 2-0 :D

Pfff wat een blunder weer van de keeper, en dat moet dan de keeper van het nederlands elftal zijn.

stekelenburg stond echt wel goed te keepen. z'n uittrappen waren overwegend zeer goed geplaatst en pakte alle simpele balletjes ook goed. verdediging stond regelmatig goed georganiseerd en dat is ook mede de verdienste van de keeper. dat hij die ene keer te ver voor z'n doel stond vind ik nou niet echt belangrijk.

de enige die ik echt slecht vond was pantelic.

ajax was goed vandaag. demy de zeeuw is echt een BEEST.

jammer, pantelic was slecht.
geef hem de tijd maar.
komt nog wel.

stekelenburg stond echt wel goed te keepen. z'n uittrappen waren overwegend zeer goed geplaatst en pakte alle simpele balletjes ook goed. verdediging stond regelmatig goed georganiseerd en dat is ook mede de verdienste van de keeper. dat hij die ene keer te ver voor z'n doel stond vind ik nou niet echt belangrijk.

de enige die ik echt slecht vond was pantelic.

ajax was goed vandaag. demy de zeeuw is echt een BEEST.

Eens!

Heb alleen deeltje van de eerste helft gezien ivm met trainen, maar demy en Anita vielen mij wel positief op.

Ik ergerde me dood aan die commentator met z'n "zonder Suarez is Ajax niks" commentaren. Natuurlijk is het de topspeler van Ajax maar om er nou de godganse wedstrijd over door te zagen...

Ik ergerde me dood aan die commentator met z'n "zonder Suarez is Ajax niks" commentaren. Natuurlijk is het de topspeler van Ajax maar om er nou de godganse wedstrijd over door te zagen...

Dank je wel!!!1 Ik had PRECIES hetzelfde.

Ach, dat is Leo Driessen. Die lult over alles en nog wat, behalve over het voetbal. Ik heb soms het gevoel dat hij naar een compleet andere wedstrijd zit te kijken. Op het moment dat ik zijn stem hoor bij een wedstrijd van Ajax, weet ik al dat het weer een middag/avond vol irritatie gaat worden.

Misschien wel 5 Nederlandse teams door in de Europa league? Met de overwinning van heerenveen is het niet alleen theoretisch mogelijk, maar zou het zomaar kunnen denk ik. Zou goed zijn voor het nl voetbal, ook weer wat puntjes erbij.

Misschien wel 5 Nederlandse teams door in de Europa league? Met de overwinning van heerenveen is het niet alleen theoretisch mogelijk, maar zou het zomaar kunnen denk ik. Zou goed zijn voor het nl voetbal, ook weer wat puntjes erbij.

Wij moeten gewoon net als Oekraine en Rusland 4 clubs naar 'Europa' sturen. Dan worden de behaalde punten maar door 4 gedeeld en niet door zoals nu 6. Ik denk dat we dan een stuk hoger zullen staan op de Uefa ranking en misschien wel meer clubs naar de Champions league mogen sturen. Nu halen zelfs landen als Denemarken en Turkije ons in.

Ach, dat is Leo Driessen. Die lult over alles en nog wat, behalve over het voetbal. Ik heb soms het gevoel dat hij naar een compleet andere wedstrijd zit te kijken. Op het moment dat ik zijn stem hoor bij een wedstrijd van Ajax, weet ik al dat het weer een middag/avond vol irritatie gaat worden.

Dat is niet alleen bij ajax hoor, die gozer lult overal poep.

+1 ook de hele wedstrijd hoe goed dinamo wel niet is en op het einde is het volgens hem een matige ploeg.

waar de **** is die extra lijn scheidsrechter voor, die gozer staat daar een beetje te slapen:roflol:

---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

jammer, pantelic was slecht.
geef hem de tijd maar.
komt nog wel.

hij vind zichzelf wel heel wat met z'n uitspraken en gebaren na elke actie:hamer:

was er nog een reden dat ze de supporters van dinamo niet lieten zien want je hoorde ze wel?

Wij moeten gewoon net als Oekraine en Rusland 4 clubs naar 'Europa' sturen. Dan worden de behaalde punten maar door 4 gedeeld en niet door zoals nu 6. Ik denk dat we dan een stuk hoger zullen staan op de Uefa ranking en misschien wel meer clubs naar de Champions league mogen sturen. Nu halen zelfs landen als Denemarken en Turkije ons in.

Werkt die puntentelling echt zo? Je krijgt toch wel meer punten als er meer teams uit een land meedoen lijkt me.

Ik irriteer me ook dood aan die vent met zijn loze grapjes. Ik kijk voetbal en dan heb ik geen zin in een k*tgrapje die nergens op trekt.

Terug
Naar boven