AndroidHealthClinic

UFC Knockouts

vin de 14e het mooiste die zit er echt HEERLIJK op :D

Zeer oud, maar leuk filmpje.

de eerste vind ik nog altijd zalig om te zien! (goodridge)

Ruig, dit is echt oldskool. Bas Rutten die iemand neer mept en Coleman die KO getrapt wordt. Maarja ik denk als je op youtube gaat rondzoeken dat je veel tegenkomt van UFC 1~20.

Blijft een super vet filmpje om te zien.

Ben zelf meer fan van het MMA van tegenwoordig, omdat je nu atleten hebt die alles wel redelijk kunnen en dat maakt het imo super mooi om naar te kijken. De UFC's van toen waren wel super hard nog gewoon zonder handschoenen en amper regels :D

Ik weet nog dat er in het begin dikwijls tanden in het rond vlogen, of gewoon ellebogen op het gezicht waren toegelaten waardoor er mensen met gebroken oogkast en neus KO lagen en al "fluitend" ademde.

Was een beetje te goor voor mij

Die van Goodridge is de meest zieke knock out, hij geeft die man een paar elleboog stoten. Het lijkt net een lappe pop.

Maar gelukkig grijpen de referees nu in voordat ze daadwerkelijk KO gaan. Ik herinner me hoe de ontvanger van de ellebogen daar gewoon lag terwijl hij de punt van de elleboog een paar keer vol op zijn oog kreeg, was echt niet om aan te zien wat het resultaat was. Er zat letterlijk een deuk in zijn gezicht.

Maar gelukkig grijpen de referees nu in voordat ze daadwerkelijk KO gaan. Ik herinner me hoe de ontvanger van de ellebogen daar gewoon lag terwijl hij de punt van de elleboog een paar keer vol op zijn oog kreeg, was echt niet om aan te zien wat het resultaat was. Er zat letterlijk een deuk in zijn gezicht.

Ja dat wel, het is een stuk professioneler geworden door de regels die toegevoegd zijn. Soms is er nog wel een te late stoppage, maar dat kan altijd gebeuren.

Dit was ook een mooie:

http://www.youtube.com/watch?v=UzCTsZ284ZQ

Ja... zitten er een paar lekkere ko's bij.. :D

Terug
Naar boven