killingmen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 57
ik zag net op rtl 7 dat ze vanaf 7 december ufc gaan uitzenden
dacht meld het efen
dacht meld het efen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nou ik moet zeggen dat ik skate en die ander gozer het erg leuk doen hoorzeker met nederlands comentaar net met tna en wwe op eurosport.
Volgens mij tuf.Is inderdaad een cool bericht. Had het al ergens anders gelezen en ben benieuwd wat ze van de UFC gaan uitzenden. Zal het TUF worden of UFC show's? Met de UFC shows zullen ze toch wel met ppv en uitzendrechten enzo zitten. Ben eens benieuwd naar hoe RTL hier vorm aan gaat geven.
Ik hoorde het laatste seizoen (10) met Kimbo. Echt een gigantisch ruk seizoen met bout wedstrijden. Nou niet echt een leuk vistitekaartje voor de mainstream wat ineens denkt te weten wat MMA is. Jammer..
Ik hoorde het laatste seizoen (10) met Kimbo. Echt een gigantisch ruk seizoen met bout wedstrijden. Nou niet echt een leuk vistitekaartje voor de mainstream wat ineens denkt te weten wat MMA is. Jammer..
als dat echt zo is dan is het een serieus gemiste kans om MMA goed op de kaart te zetten hier in Nederland.. wat een drama seizoen is dat zeg!
+1
Seizoen 10 is echt het allerslechtste seizoen tot nu toe. Ik ben er moet goede moed aan begonnen maar ben ergens halverwege ofzo afgehaakt. Wat een rukseizoen.
Zou beter zijn als ze gewoon seizoen 1 ofzo uitzenden dat was wel een redelijk seizoen en heeft de UFC in amerika ook geholpen mainstream te worden.