AndroidHealthClinic

ufc op rtl 7

ik heb me wel vermaakt hoor, die gast trapte er steeds weer in :D
opstaan, bam en hij lag weer in dezelfde positie als waar hij net van was opgestaan, zeker 4 of 5 keer hahaha

Iedereen zit te zeuren, wees blij dat er in ieder geval iets van MMA op tv is.

En nog met bloed erbij ook!

Allemaal kijken, die kijkcijfers moeten omhoog zodat ze dit soort handel vaker gaan uitzenden.

Vond het wel geinig..

is het ook online te zien?
anders moet ik het misschien eens opnemen ofzo (weet niet hoe trouwens)

• Topic Starter Topic Starter
Beetje saai gevecht, hoop dat het de volgende keer wat leuker word

Heb het helaas gemist gister en op RTL gemist pakte die m om de een of andere reden niet. Niet dat ik het nog niet heb gezien, maar was wel benieuwd naar hoe RTL er vorm aan had gegeven. Ik blijf erbij dat seizoen 10 geen goed seizoen is, maarja zolang er maar MMA te zien is.

Beetje saai gevecht, hoop dat het de volgende keer wat leuker word

2e gevecht was ook om te huilen, had echt meer verwacht van die James McSweeny met z'n ervaring.
Hij was halverwege ronde 1 al uitgeput, what the **** heeft ie dan al die tijd gedaan tijdens al die trainingsjaren???

Ik vond zijn grondgevechten slecht. Had imo niet gewonnen. Was dat Wes een matige conditie had. Volgende week Kimbo... nice!

geen cardio gedaan? haha.

Next fight Kimbooo

Kimbo Slice, hoopte er echt op!
wel geinig programma. :D

Score 1e ronde 19-19 dat kun je niet menen toch???

toch opvallend dat tot nu toe de zwaardere en grotere jongens hebben verloren...

2e gevecht vond ik nog wel lachen, maar die 1e.. :vomit:

Kan niet wachte tot maandag :D

Is kijke wat Kimbo dr van maakt.. (of juist niet)

Jammer dat ze instappen bij seizoen 10. Voorgaande seizoenen vond ik leuker. Jens Pulver vs BJ penn als coaches. Tito vs Shamrock.

Je kan ze beter downloaden dan heb je die gare reclames niet en kan je spoelen door ultra saaie grondgevechten.

Beetje tegenvallende wedstrijd gisteren. Had meer spectakel van de twee verwacht. Toch jammer dat Kimbo verloren heeft had hem graag zien winnen.

Veel te snel stop gezet, die stoten van Roy vielen nog mee.

Die coachende n*ger die telkens commentaar geeft tussen de scenes door is wel doodvermoeiend zeg, wat een infantiele zeiklul.

Terug
Naar boven