MuscleMeat

ufc op rtl 7

Ik vond uk vs usa het allermooiste seizoen!

Ik zag het ook al op tv staan. Maar beter geven ze gwn goed commentaar, ik laatst een stukje olympisch liften op eurosport en dan commentaar werd gwn opgelezen alsof het hem geen fl**ker boeide. Soort piet paulusma stem

Mischien word het wel leuk ben benieuwd.

Mooiste ooit vond ik k1 (fight club Euro sport) kijken in de periode 2004 tot 2007.

Het is seizoen 10 met Kimbo etc. Zag net het promofilmpje op tv.

zeker met nederlands comentaar net met tna en wwe op eurosport.

Haha goed punt! Naast het feit dat men alleen maar een soort zeer flauwe samenvattingen uitzendt, is het niveau van het commentaar schrikbarend slecht.

Ik ga in ieder geval maandag kijken, ik vind het ook erg jammer dat het seizoen 10 betreft van wat ik van mensen hoor- en lees..

bij jullie ook niets te zien op rtl 7??

Damn lekkere eerste fight zeg, wat een bloedbad.

Van mij had de ref wel mogen ingrijpen, ze willen de UFC commercieel maken maar deze beelden doet de sport geen goed.

Wel genieten voor ons mother****ers natuurlijk.
Alleen ik was blij dat m'n ma en vriendinnetje niet meekeken.

Haha, zeker een beetje bloed..
Vrouwtje wou niet meer kijken ,die is naar bed gegaan hehe.

Saaie aflevering. Ik ga geen uur zitten kijken voor één vechtpartijtje van een paar minuten.

jezus ik heb dit voor het eerst gekeken. wat een ****ing bloedbad, niet normaal. ik heb me kapot gelachen om die grote dwaas die tien minuten lang met zn rug op de grond lag en beuken op z'n kop kreeg :roflol: - Die gast deed gewoon vijf keer hetzelfde.

vond het wel bizar veel bloed btw.

godver, heb ik het gemist

jezus ik heb dit voor het eerst gekeken. wat een ****ing bloedbad, niet normaal. ik heb me kapot gelachen om die grote dwaas die tien minuten lang met zn rug op de grond lag en beuken op z'n kop kreeg :roflol: - Die gast deed gewoon vijf keer hetzelfde.

Zo'n snee in je hoofd blijft doorbloeden, echt ****ed up.

wat een frikandel he.

En z'n Ju Jitsu was best goed :orly: ?

Het was ****ed up; z'n voeten op z'n heupen zetten en alles wat je hebt wegduwen. Hij had naar z'n hoek moeten luisteren.

Ben ik trouwens de enige die rampage jackson verdacht veel op een opgepomte lawrence fishburn vind lijken???

Krijg je maar 1 wedstrijd op zo een avond te zien?:s

Pfffff echt op z'n amerikaans!.... viel me zwaar tegen. Zal me niks verbazen als je een zakje fake bloed hebben gebruikt om het wat aan te dikken.

Pfffff echt op z'n amerikaans!.... viel me zwaar tegen. Zal me niks verbazen als je een zakje fake bloed hebben gebruikt om het wat aan te dikken.

dat vroeg ik me ook af. had die big ape alcohol gezopen van te voren m zo te bloeden!

Ze hebben een stukje uit de aflevering geknipt voor de Nederlandse televisie. In de Amerikaanse versie zag je Abe nog meer behandeld worden door een dokter na het gevecht, en zag je ook de cut:

x56mwo.jpg

Is het resultaat van een scherpe elleboog volgens mij. Geen zakjes bloed, het is geen pro-wrestling. Een grote snee op die plek bloed nu eenmaal veel.

Ik vind zelf dat RTL het eerst wat beter had moeten uitleggen. Het zijn geen UFC evenementen die we te zien krijgen, slechts een reality show met opkomende vechters zonder UFC contract. Elke week is er 1 gevecht, en de winnaar krijgt op het einde een contract bij de UFC. Het niveau is dus niet bijster hoog en de gevechten niet erg spectaculair. Echte UFC evenementen zijn voor ons Nederlanders alleen via internet te volgen.

Laatst bewerkt:
Ze hebben een stukje uit de aflevering geknipt voor de Nederlandse televisie. In de Amerikaanse versie zag je Abe nog meer behandeld worden door een dokter na het gevecht, en zag je ook de cut:

x56mwo.jpg

Is het resultaat van een scherpe elleboog volgens mij. Geen zakjes bloed, het is geen pro-wrestling. Een grote snee op die plek bloed nu eenmaal veel.

Ik vind zelf dat RTL het eerst wat beter had moeten uitleggen. Het zijn geen UFC evenementen die we te zien krijgen, slechts een reality show met opkomende vechters zonder UFC contract. Elke week is er 1 gevecht, en de winnaar krijgt op het einde een contract bij de UFC. Het niveau is dus niet bijster hoog en de gevechten niet erg spectaculair. Echte UFC evenementen zijn voor ons Nederlanders alleen via internet te volgen.

toppost. ben het er ook mee eens, ik had verwacht dat we MMA-vechtpartijen te zien zouden krijgen net zoals sbs6 de kickbokswedstrijden heeft. was een beetje teleurgesteld, dit is een beetje Op zoek naar de nieuwe K3, of de zoektocht naar Joseph, maar dan voor bikkels.

toppost. ben het er ook mee eens, ik had verwacht dat we MMA-vechtpartijen te zien zouden krijgen net zoals sbs6 de kickbokswedstrijden heeft. was een beetje teleurgesteld, dit is een beetje Op zoek naar de nieuwe K3, of de zoektocht naar Joseph, maar dan voor bikkels.

Die verwachting hebben meer mensen :) RTL 7 heeft gewoon The Ultimate Fighter op TV gebracht zonder het concept eerst uit te leggen.

Als je MMA partijen wilt bekijken kan je beter het evenementen schema van UFC, Strikeforce, Dream en WEC in de gaten houden en vervolgens de evenementen via internet downloaden.

Terug
Naar boven