XXL Nutrition

ufc op rtl 7

• Topic Starter Topic Starter
was gister weer snel voor bij de door wurggreep

btw zag je de coach ze auto dikke r8

Ik vind het programma best tegen vallen. Er gebeurt weinig spectaculairs.

Haha wat een schijtprogramma. Toen ik de eerste aflevering zag leek het me echt een vette serie ( Kimbo Slice! ), maar het blijkt een trieste soapserie te zijn.
Je ziet nauwelijks trainingen en het gaat meer over hoe buffe gasten softies blijken te zijn. Die Rampage is helemaal een zielige aap met zn pathetic bijnamen ( yo titties, hey titties )hij doet ook helemaal niks. Hij doet niet mee aan de trainingen, hij motiveert zn fighters niet en is gay, hij zit alleen maar te whinen over die andere 'coach'.
Die andere coach is ook maar egotripper met constant dikke smile op zn face, vooral als 'hij' weer eens gewonnen heeft ( 5 times in a row, damn this feels great ) waar hij ook totaal geen bijdrage aan heeft gehad.

Ik vind het wel lelijk dat als er om kwart voor 12 reclame komt je al weet dat de wedstrijd niet langer duurt dan 1 ronde???.

Ik vind het wel lelijk dat als er om kwart voor 12 reclame komt je al weet dat de wedstrijd niet langer duurt dan 1 ronde???.

hehe, dat bedacht ik me gister ook idd. op zich wel geinig programma, wordt alleen wel erg weinig in geknokt als je het mij vraagt.

Die andere coach is ook maar egotripper met constant dikke smile op zn face, vooral als 'hij' weer eens gewonnen heeft ( 5 times in a row, damn this feels great ) waar hij ook totaal geen bijdrage aan heeft gehad.
Hier ben ik het niet mee eens. Hij weet zijn team veel beter klaar te maken voor het gevecht. Hij werkt echt met ze en geeft ze vertrouwen. Ook na het gevecht gaat hij meteen naar de vechters toe. Rampage geeft geen bal om zijn vechters helaas.

Begrijp goed waarom team Rashad steeds wint.

Rampage is echt een eerste klas mong**l. Idioot heeft geen respect voor zijn vechters. Loopt ze alleen maar af te kankeren

idd, heel naar mannetje die rampage. andere gast zou ik een stuk liever als trainer hebben

Titties met zijn vage tattoo:roflol:

ik vind het jammer dat het gevecht de laaste 2 afleveringen nog geen 3 min duurt en het gaat eigenlijk allemaal om het sarren van de coaches

Tietmans had toch wel mooi gewonnen, maar inderdaad.
Toen dit programma begon, met het 1ste gevecht, vond ik toch wel het bruutste!

titties:D rampage sucks:D

[Link niet meer beschikbaar]

en hij kan niet tegen zijn verlies (Mr. Rampage):)

Verder vind ik het wel lachen:D

:haha: wat een loser.

Hij trapt tegen die deur, dan merkt hij dat het een slappe deur is en gaat het helemaal molle zodat het lijkt alsof ie sterk is.
Maar deze actie zal wel voor de kijkcijfers zijn, anders gebeurt er te weinig in de ''Show''.

Als je goede Ultimate Fighter shows wilt zien, raad ik iedereen aan om de eerste paar seizoenen te downloaden. Seizoen 1 t/m 4 is stukken beter dan de laatste paar seizoenen. Veel talent, in combinatie met een show die draait om de vechters in plaats van om de coaches. Ook had je in seizoen 1 en 2 nog team challenges, waarbij ze dus elke week als team een opdracht uit moesten voeren. Leuk om te zien, en zo leer je ook de vechters veel beter kennen.

Gasten als Forrest Griffin, Diego Sanchez, Josh Koscheck, Nate Diaz, Kenny Florian, Chris Leben, Gray Maynard, Rashad Evans, Joe Stevenson etc hebben allen meegedaan aan TUF.

Als je goede Ultimate Fighter shows wilt zien, raad ik iedereen aan om de eerste paar seizoenen te downloaden. Seizoen 1 t/m 4 is stukken beter dan de laatste paar seizoenen. Veel talent, in combinatie met een show die draait om de vechters in plaats van om de coaches. Ook had je in seizoen 1 en 2 nog team challenges, waarbij ze dus elke week als team een opdracht uit moesten voeren. Leuk om te zien, en zo leer je ook de vechters veel beter kennen.

Gasten als Forrest Griffin, Diego Sanchez, Josh Koscheck, Nate Diaz, Kenny Florian, Chris Leben, Gray Maynard, Rashad Evans, Joe Stevenson etc hebben allen meegedaan aan TUF.

Nate Diaz en Gray Maynard zaten dan wel in seizoen 5 dus die ga je niet zien als je seizoen 1 t/m 4 bekijkt ;)

Verder heb je helemaal gelijk. De eerste seizoenen zijn een stuk beter dan de latere seizoenen. Ook hier was er soms wel wat bad blood tussen de coaches, maar toch veel beter dan dat verschrikkelijke seizoen 10!

Terug
Naar boven