killingmen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het wel lelijk dat als er om kwart voor 12 reclame komt je al weet dat de wedstrijd niet langer duurt dan 1 ronde.
Hier ben ik het niet mee eens. Hij weet zijn team veel beter klaar te maken voor het gevecht. Hij werkt echt met ze en geeft ze vertrouwen. Ook na het gevecht gaat hij meteen naar de vechters toe. Rampage geeft geen bal om zijn vechters helaas.Die andere coach is ook maar egotripper met constant dikke smile op zn face, vooral als 'hij' weer eens gewonnen heeft ( 5 times in a row, damn this feels great ) waar hij ook totaal geen bijdrage aan heeft gehad.
idd, heel naar mannetje die rampage. andere gast zou ik een stuk liever als trainer hebben
Als je goede Ultimate Fighter shows wilt zien, raad ik iedereen aan om de eerste paar seizoenen te downloaden. Seizoen 1 t/m 4 is stukken beter dan de laatste paar seizoenen. Veel talent, in combinatie met een show die draait om de vechters in plaats van om de coaches. Ook had je in seizoen 1 en 2 nog team challenges, waarbij ze dus elke week als team een opdracht uit moesten voeren. Leuk om te zien, en zo leer je ook de vechters veel beter kennen.
Gasten als Forrest Griffin, Diego Sanchez, Josh Koscheck, Nate Diaz, Kenny Florian, Chris Leben, Gray Maynard, Rashad Evans, Joe Stevenson etc hebben allen meegedaan aan TUF.

Waarom dat? Hij wordt gecast, betekend gewoon dat die de beste kandidaat was![]()