MuscleMeat

Uit je kritiek op waardeloze (commercieel gehypte) muziek

"C’est pour la petite bourgeoisie qui boit du champagne"

'Nuff said.

Ochja ieder zijn smaak.

Lady Gaga is hot!

Vroegah was alles betah!
Op 'Don't Stop Me Now' en misschien nog een paar andere van Queen na, vind ik al die jaren 80 muziek echt niks. Het is altijd maar dezelfde lijst van liedjes die word opgenoemt van die oh zo geweldige muziek van vroeger.

Ik geef toe, ik heb ook een schijthekel aan Lady Gaga en Akon, maar zelfs in de top 40 zijn er genoeg goeie liedjes te vinden.

Op dit moment staan bijv. James Morrison, Kings of Leon, Coldplay er in. Kan ik allemaal goed naar luisteren.
En zelfs Lil Wayne heeft nog een best goed nummer weten te maken; Let it Rock.

Misschien is het omdat jullie ouder zijn dan ik, maar ik kan muziek van The Rolling Stones echt niet uitstaan.
Maar raad eens welke leeftijdsgroep er het meeste radio luistert?
Yep, dat zijn de mensen van mijn leeftijd ;)
Dus je hoeft niet verbaasd te zijn als je muziek hoort van de top 40 dat niet helemaal jouw smaak is.
Dan kun je net zo goed vebaasd zijn als jouw favoriete programma niet aan staat op jetix om 10 uur 's ochtends.
Radiozenders als 538 hebben gewoon aan doelgroep waar jullie niet in zitten.

Laatst bewerkt:
Over-smaak-valt-niet-te-twisten topic. Maar één ding staat als een paal boven water: Dood aan lady Gaga.

lady gaga :roflol: - als die shit uit de radio komt, wil ik 'em kapot trappen. wat een ongelofelijk teringcrap is dat zeg. ongekend.

Commerciële muziek is sowieso ongeïnspireerd. Het meest erger ik mij aan Beyoncé (single ladies...), alicia keys etc...

lady gaga is 1 van de nepste artiesten die ik ooit heb gezien. commerciële rotzooi wat niets met muziek te maken heeft. nu moet ze het is proberen zonder stemvervorming.

Muziek van haar boeit me ook niet, maar heb je de videoclip al gezien van 'pokerface' ? b*ch heeft lekkerste hamstrings van allemaal!:eek:

Lady GaGa is toch echt een stuk beter dan al die ouwe rommel.

Het is van alle tijden.

Eerlijk gezegd mis ik de lelijke zangers.

Pussycat dolls... Laatste keer dat ik in een typisch overpoort-danscafé zat draaiden ze hun muziek, trok mijn haren bijna uit van frustratie en ben meteen buiten gestapt.

Klote is dat meisjes nog gevoeliger lijken voor die commerciële shit dan jongens. Als je een random meisje versiert en er voor het eerst mee uitgaat, heb je 90% kans dat ze into dat soort muziek is. Dan moet je beslissen of je al dan niet een boks geeft en zegt dat je niet op trutten met zo'n muzieksmaak valt.

Grr nu loop ik weer pissed door te denken aan die Nicole.... Normale fantasie zou zijn om haar te nken als ik hoor wat anderen over haar te zeggen hebben. Ik wil gewoon haar stembanden eruit snijden en haar doen afzien.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb sowieso een hekel aan alle vormen van R&B en radio-dance muziek. Verder haat ik alle muziek die niet vanuit een artistiek talent tot stand is gekomen maar vooral bestaat om de zakken van de 'muzikanten' zo dik mogelijk te vullen.

Geil mokkeltje idd die Lady gaga :D
Tip: in een videoclip kan men bijna de lelijkste vrouw/man ter wereld nog geil maken voor het blote oog. Je wilt niet weten hoe er daar met verf en effecten geknoeid wordt :)

Tip: in een videoclip kan men bijna de lelijkste vrouw/man ter wereld nog geil maken voor het blote oog. Je wilt niet weten hoe er daar met verf en effecten geknoeid wordt :)

Met de muziek zelf is dat niet anders. Door de komst van steeds geavanceerdere technische hulpmiddelen boeit het steeds minder of die top-40 sl*tten uberhaupt wel kunnen zingen. Rauwe pure muziek heeft plaats moeten maken voor onnatuurlijk strakke producties, waarin de instrumentie meer dan eens bijna robotachtige proporties aanneemt. Van die computermuziek kan ik het begrijpen, daar heb ik sowieso niks mee. Echter als dit de nieuwe standaard is voor alle muziek, dan pas ik.

Heerlijk om afentoe old school platen te luisteren uit de tijd de muziek nog puur was.

Alleen bij live-optredens komt dat dan wel weer bovendrijven, met alle beschamende gevolgen vandien ;) Vaak kan je daar dan ook het kaf van het koren scheiden :)

Terug
Naar boven