- Waardering
- 95
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

lady gaga is 1 van de nepste artiesten die ik ooit heb gezien. commerciële rotzooi wat niets met muziek te maken heeft. nu moet ze het is proberen zonder stemvervorming.

Lady GaGa is toch echt een stuk beter dan al die ouwe rommel.
.Muziek van haar boeit me ook niet, maar heb je de videoclip al gezien van 'pokerface' ? b*ch heeft lekkerste hamstrings van allemaal!![]()

Sorry dat ik je dag verpest heb, ik zal de rest van dbb je lot laten delen.Grr nu loop ik weer pissed door te denken aan die Nicole.... Normale fantasie zou zijn om haar te nken als ik hoor wat anderen over haar te zeggen hebben. Ik wil gewoon haar stembanden eruit snijden en haar doen afzien.

Tip: in een videoclip kan men bijna de lelijkste vrouw/man ter wereld nog geil maken voor het blote oog. Je wilt niet weten hoe er daar met verf en effecten geknoeid wordt

Tip: in een videoclip kan men bijna de lelijkste vrouw/man ter wereld nog geil maken voor het blote oog. Je wilt niet weten hoe er daar met verf en effecten geknoeid wordt![]()