MuscleMeat

Uit je kritiek op waardeloze (commercieel gehypte) muziek

TS traps af:
Dead and gone van Justin Timberlake en TI:

http://www.youtube.com/watch?v=iXW5-JaSP98

Wanneer een metrocoïtusuele Blanke en een commerciele pseudo-gangster top40-n*ger samen een nummer gaan maken is het voor mij al vrij duidelijk wat het gaat worden.
De clip:
Justin denk mannelijk over te komen door middel van een opplak-baard blijkbaar en speelt volop piano op een verlaten weggetje. TI heeft nog niet begrepen dat hij geen indruk maakt wanneer hij gangster doet op een plek waar niemand hem ziet.
Het nummer:
De text is nog niet eens zo heel slecht, al verwacht ik niet dat ze die zelf bedacht hebben. Ik zie al volop superdudes texten als 'I aint never been scared' meezingen.:D

:roflol:, dead and gone is toch een megagoed nummer. :eek: Van dat stoer doen geef ik je wel gelijk..

:stupid::army::army:

lady gaga is 1 van de nepste artiesten die ik ooit heb gezien. commerciële rotzooi wat niets met muziek te maken heeft. nu moet ze het is proberen zonder stemvervorming.

Nep? Lady Gaga maakt al haar songs zelfs.. dat kan je niet van veel artiesten zeggen, geef gewoon toe dat ze rockt! Lady Gaga zal de muziekindustrie op nieuwe hoogstes brengen, ze leeft voor haar muziek, ze doet me denken aan de vrouwelijke-prince versie, stuk voor stuk nummers met nieuwe ideëen die gans de muziekwereld zal inspireren..

Laatst bewerkt:
Alkan of Alkon of hoe noemt hij ook. liedje gaat zo van Na na na- na na na

wat een gejank man :(

edit: Akon dus :p

Bij deze wil ik even mijn haatbetuiging uiten aan Enrique Inglesias.
Wat een vieze natte is dat zeg, ik HAAT zijn nummers.

LEKKAAAAAAAAHHHHH......

best paalbaar, maar dat wil niet zeggen dat haar muziek goed is.

Na mijn haatpost over die muziek van pussycat dolls ben ik idd genoodzaakt om daar akon & lady gaga aan toe te voegen. Ik kan sommige r&b en hip hop wel smaken maar dan mag het niet zo zeemzoeterig zijn als die akonsul. Lady gaga.... tja no explanation needed.

Iedereen vindt die k*thoer verschrikkelijk. Hoe komen die paupernummers dan elke keer op de radio? Jezus, ik heb echt een k*tleven.

Iedereen vindt die k*thoer verschrikkelijk. Hoe komen die paupernummers dan elke keer op de radio? Jezus, ik heb echt een k*tleven.

Ik vond dat eerste nummertje van haar nog wel leuk.
Pokerface ook voor 2 minuten, nu heb ik hem al 2000x gehoord dus is het logisch dat hij echt m'n strot uit komt.

Lady Gaga is trouwens wel een verdienstelijke producer, die ook nummers voor anderen schrijft. Niet slecht voor iemand die nog geen 25 is.

Jammer dat ze best een k*t kop heeft.

Ik vond dat eerste nummertje van haar nog wel leuk.
Pokerface ook voor 2 minuten, nu heb ik hem al 2000x gehoord dus is het logisch dat hij echt m'n strot uit komt.

Lady Gaga is trouwens wel een verdienstelijke producer, die ook nummers voor anderen schrijft. Niet slecht voor iemand die nog geen 25 is.

Jammer dat ze best een k*t kop heeft.

kan ik me best overheen zetten voor een keertje of 5 hoor :D

Ik begrijp niet dat je de muziek van Lady Gaga slecht kan vinden, dan heb je echt wel geen smaak.

u2 & coldplay vind ik persoonlijk enorm overhyped

:orly:
:yarly:

diene ****ing indier die met de poesie kat dols zingt, die "zingt" verdomme 2 woordjes en die verdient er waarschijnlijk meer mee dan wij allemaal samen in een jaar.

en wat de **** is jai ho eigenlijk? Ho's ken ik genoeg maar dat zal het wel niet zijn zeker?

Terug
Naar boven