lelijkerd
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 11%
sinds ik denk een jaar of 10 kan ik met geen mogelijkheid meer uit mijn bed smorgens. en nu ik steeds meer verantwoordelijkheid krijg ivm werk etc.
kan ik me niet meer veroorloven om smorgens te verslapen, of om eerst 2 uur met tranen in mijn ogen van de gaarheid op mijn werk rond te moeten lopen.
ik heb alles al geprobeert. ik slaap tegenwoordig van ongeveer 1:00-2:00 tot 7:30
ik heb ook een tijdje geprobeert om van 23:00 tot 7:30 te slapen.
niks lijkt te helpen.
wel heb ik het idee dat als ik savonds een paar biertjes drink ik wel fitter lijk wakker te worden.
is er niks op de markt wat zou helpen? heb al op google gekeken maar daar word je doodgegooit met pilletjes en drankjes en ik weet er geen raad meer mee.
iemand ervaring mee? of dingen die ik kan proberen?
alvast bedankt,
kan ik me niet meer veroorloven om smorgens te verslapen, of om eerst 2 uur met tranen in mijn ogen van de gaarheid op mijn werk rond te moeten lopen.
ik heb alles al geprobeert. ik slaap tegenwoordig van ongeveer 1:00-2:00 tot 7:30
ik heb ook een tijdje geprobeert om van 23:00 tot 7:30 te slapen.
niks lijkt te helpen.
wel heb ik het idee dat als ik savonds een paar biertjes drink ik wel fitter lijk wakker te worden.
is er niks op de markt wat zou helpen? heb al op google gekeken maar daar word je doodgegooit met pilletjes en drankjes en ik weet er geen raad meer mee.
iemand ervaring mee? of dingen die ik kan proberen?
alvast bedankt,

(rolleyes to the max)