Fitness Seller

uitgerust(er) wakker worden

lelijkerd

Dutch Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
sinds ik denk een jaar of 10 kan ik met geen mogelijkheid meer uit mijn bed smorgens. en nu ik steeds meer verantwoordelijkheid krijg ivm werk etc.
kan ik me niet meer veroorloven om smorgens te verslapen, of om eerst 2 uur met tranen in mijn ogen van de gaarheid op mijn werk rond te moeten lopen.

ik heb alles al geprobeert. ik slaap tegenwoordig van ongeveer 1:00-2:00 tot 7:30

ik heb ook een tijdje geprobeert om van 23:00 tot 7:30 te slapen.

niks lijkt te helpen.

wel heb ik het idee dat als ik savonds een paar biertjes drink ik wel fitter lijk wakker te worden.

is er niks op de markt wat zou helpen? heb al op google gekeken maar daar word je doodgegooit met pilletjes en drankjes en ik weet er geen raad meer mee.

iemand ervaring mee? of dingen die ik kan proberen?

alvast bedankt,

sinds ik denk een jaar of 10 kan ik met geen mogelijkheid meer uit mijn bed smorgens. en nu ik steeds meer verantwoordelijkheid krijg ivm werk etc.
kan ik me niet meer veroorloven om smorgens te verslapen, of om eerst 2 uur met tranen in mijn ogen van de gaarheid op mijn werk rond te moeten lopen.

ik heb alles al geprobeert. ik slaap tegenwoordig van ongeveer 1:00-2:00 tot 7:30

ik heb ook een tijdje geprobeert om van 23:00 tot 7:30 te slapen.

niks lijkt te helpen.

wel heb ik het idee dat als ik savonds een paar biertjes drink ik wel fitter lijk wakker te worden.

is er niks op de markt wat zou helpen? heb al op google gekeken maar daar word je doodgegooit met pilletjes en drankjes en ik weet er geen raad meer mee.

iemand ervaring mee? of dingen die ik kan proberen?

alvast bedankt,

Heb ik ook last van, schijtirrietant...
Wat ik doe is sowieso wekker aan de andere kant van je kamer zodat je ff moet lopen. Dan gelijk je kleren aan trekken (zeker niet terug in bed stappen met de gedachten: ik kan nog wel heel ff liggen). Gelijk door naar de douche om wat water te drinken en eventueel wat water in je gezicht te doen.

Blijft toch altijd iets rottigs maar wat ik doe helpt wel iets bij mij.

je moet geen bier drinken om in slaap te komen. daar komt alleen maar ellende van. probeer anders eens een jointje ofzo.

Philips wake-up light? Ik vind het wel relaxed wakker worden.

sowieso gewoon genoeg slapen, als je om 1-2 uur gaat slapen word je niet uitgerust wakker.
toch een tijd lang 22-23 uur gaan slapen dan

Philips wake-up light? Ik vind het wel relaxed wakker worden.

Werkt dit echt? Serieuse vraag overigens! Merkte van de zomer, dat wanneer ik wakker werd door zonlicht, ik veel uitgeruster was dan dat ik wakker werd van die duivelse wekker.

Werkt dit echt? Serieuse vraag overigens! Merkte van de zomer, dat wanneer ik wakker werd door zonlicht, ik veel uitgeruster was dan dat ik wakker werd van die duivelse wekker.

Heb er zelf ook 1. maar zo heel veel verschil merk ik niet. maar dit verschilt per persoon.

je moet geen bier drinken om in slaap te komen. daar komt alleen maar ellende van. probeer anders eens een jointje ofzo.

Een joint roken om uitgerust wakker te worden. Genius. :rolleyes: (rolleyes to the max)

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 22:41 ----------

Geloof btw geen reet van dat twee uur met tranen rondlopen. Het is ff k*t, dan ga je douchen ontbijten en op weg. Daarna ben je toch gewoon wakker.

Wat kan helpen: Eerder slapen (maar niet te lang!) en Regelmaat in je leven. Verder: Niet aanstellen de meesten zijn moe als ze opstaan.

Iemand vertelde me altijd dat je in blokken van drie uur moet proberen te slapen. Drie uur of zes uur of negen en dat je dan wel het uitgeslapen gevoel hebt.

Bij mij hielp het een tijdje maar dat kan ook door de regelmaat komen.

Heb er zelf ook 1. maar zo heel veel verschil merk ik niet. maar dit verschilt per persoon.

Word je er wel echt wakker van? En dan bedoel ik wel op tijd.

Moet namelijk 4 wekkers zetten op me telefoon en een radio wekker, die zo hard staat dat de rest van het huis ook wakker is. :D

Wil dat ook wel weten, in de zomer is het idd relaxter opstaan omdat er licht schijnt tov nu in het donker

• Topic Starter Topic Starter

Om te slapen is het wel lekker ja. verder word je er niet fitter van heb ik het idee haha

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 23:32 ----------

Een joint roken om uitgerust wakker te worden. Genius. :rolleyes: (rolleyes to the max)

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 22:41 ----------

Geloof btw geen reet van dat twee uur met tranen rondlopen. Het is ff k*t, dan ga je douchen ontbijten en op weg. Daarna ben je toch gewoon wakker.

Wat kan helpen: Eerder slapen (maar niet te lang!) en Regelmaat in je leven. Verder: Niet aanstellen de meesten zijn moe als ze opstaan.

Je gelooft er geen reet van??
ik merk tog zelf wel wat ik ervaar... je moet niet denken dat ik een mietje ben wat dat betreft. ik kan makkelijk een complete nacht doorhalen als anderen al zitten te knikkebollen. ik word alleen gewoon gaarder wakker als dat ik erin kruip.

Ik doe nog aan een circuitsport en slaap express maar +-4 uur omdat ik anders gewoonweg te duf ben..

Iemand vertelde me altijd dat je in blokken van drie uur moet proberen te slapen. Drie uur of zes uur of negen en dat je dan wel het uitgeslapen gevoel hebt.

Bij mij hielp het een tijdje maar dat kan ook door de regelmaat komen.

Dit heeft te maken met dat je niet in de diepste slaap komt. Dan wordt je idd fitter wakker, alleen zal logischerwijs op langer termijn negatief uitpakken.

Te lang slapen werkt ook averechts.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb rolluiken trouwens. maar zon lampje.. word je van die lamp wakker of gaat er ook een alarmpje af? Anders zie ik mezelf er niet van wakker worden in ieder geval

Ik geloof trouwens dat Rob G hier weleens wat over heeft geschreven. Ff search functie gebruiken.

Slaap je makkelijk in?

Terug
Naar boven