Heb er zelf ook altijd last van. Ik kan pas effectief werk verzetten 2-3 uur nadat ik ben opgestaan. Verder dan ontbijten of douchen komt het daarvoor niet.
Ben zelf nog op zoek naar een passende oplossing. Soms kan het zijn dat je te veel slaapt en dat je daar lui van wordt, maar dat zal in jouw geval niet zijn zijn aangezien je BB doet
Een andere verklaring kan zijn dat je zeer onregelmatig slaapt. Dus als je op avonden gaat stappen of feestjes hebt en dan laat in bed ligt, dan verstoort dat jouw slaapritme.
Je lichaam heeft bovendien ongeveer 3 weken nodig om te wennen aan een slaapritme. Dus als je net je ritme hebt omgegooid van 8 uur naar 6 uur per nacht, moet je sowieso een maand op die manier consequent gaan slapen voordat je er iets over kan zeggen.
Stress is denk ik voor de meeste mensen nog wel de reden om niet rustig wakker te worden in de morgen. Misschien dat de toenemende verantwoordelijkheid op je werk ermee samenhangt?
Er zijn tal van mogelijke verklaringen, maar bloed laten testen kan natuurlijk altijd als je snel dingen ontkracht of bevestigd wilt hebben.
Succes