Fitness Seller

Aankondiging Uitslag Big-T Memorial Contest 2018

Volgens Instagram is elke sporter een personal trainer
Naast personal trainer zijn ze ook vaak ambassadeur en influencer. Schijn je ook bakken met geld mee te verdienen.

Was ik trouwens maar een influencer, dan zou het leven een stuk mooier zijn. Maarja...

social media ( shrug)

Naast personal trainer zijn ze ook vaak ambassadeur en influencer. Schijn je ook bakken met geld mee te verdienen.

Was ik trouwens maar een influencer, dan zou het leven een stuk mooier zijn. Maarja..
.

Ben ik al vanaf de basisschool. Werd altijd verteld dat ik een slechte influence had op mensen.

Jij doet daar niet veel mee?
helemaal niks . story time : ik had fb kreeg op een gegeven moment een bericht , hoi azerate hoe gaat het ?( vrouwtje van een maat van me ). heel gesprek gehad over koetjes en kalfjes , niks aan de hand zou je zeggen .telefoon aan de kant gelegd met mijn kids gaan spelen in de tuin. later die dag ging mijn tel weer stuk of 30 ber in de trant van: waarom negeer je me ? het eindigde dus in wijdbeense foto''s waar ik niet om gevraagd had . Gevraagd of ze dat wou laten ik heb een vrouw waar ik blij mee ben. later komt mijn vrouw thuis klapt me voor mijn bek ..... met het verhaal dat ik de dame in kwestie had overgehaald tot sex praat. gelukkig had ik messenger bij de hand en kon bewijzen dat er niks was .
Mijn maat op de hoogte gebracht en meteen afscheid van fb en andere social media genomen .

Laatst bewerkt:
Leuke "kennissen" "vrienden" "vrouw-van-vrienden" :roflol:

Ja daar lopen er helaas veel te veel van rond..

Heb je nog meer storytime ?

can-i-have-your-number-baby.jpg

Het forum lijkt inderdaad soms zijn beste tijd gehad te hebben..

...en toch blijf ik!!

Daar zijn meerdere factoren aan verbonden.

1. Naamsverandering
2. Forumsoftware switch (structuur en werking)
3. Updates google (ranking zoekresultaten)
4. 100k foto's van pro's verdwenen uit mediagalerij (hoop backlinks)

Naamsbekendheid is altijd een factor en een hoop (oude en nieuwe) leden vinden de huidige software moeilijker maar dit zou al een stuk beter moeten zijn tov het begin.

Google heeft de laatste jaren verschillende updates gehad wat ten nadele was van forums. Maar we krijgen zeker nog voldoende bezoekers en posts per dag. Al bij al zijn we nog een zeer actief forum als je vergelijkt met andere (soortgelijke) forums.

Geen idee waar die foto's zijn. Ik kan terugvinden dat ze bij de forumsoftware switch zijn overgezet maar zijn nadien verwijderd.

Aantal bezoekers (en ik neem aan daarmee het aantal actieve gebruikers) neemt al jaren af op fora. Dat is een trend die gevoed wordt door het aanbod van alternatieve platformen, in het bijzonder Facebook (met Facebook-groepen).

Ik vermoed dat deze daling nu ook al een aantal jaar gaande is bij DBB, helaas.

Dat had Tijl ook opgemerkt, maar als ik naar de statistieken kijken is er ook een serieuze daling geweest vlak na de verandering van naam en forumsoftware. Google heeft even de tijd nodig om de ranking over te zetten, maar het heeft zich niet volledig hersteld.

We blijven nu wel stabiel op aantal bezoekers en leden, dus een verdere daling is er niet meer. Het forum gaat het zeker nog jaren goed doen en ik probeer het altijd te verbeteren (ook voor google).

Maar ik neem aan dat jullie bij de volgende vergadering mijn kritiek over het vinden van de contest foto's serieus gaan bespreken? Ik heb daar ook 1 like op gekregen dus er zijn redelijk wat mensen het met mij eens.

Dat was het volgende punt ;)

1 ster = zeer slecht (vreselijk)

5 sterren = zeer goed (uitstekend)

Je geeft het aantal sterren wat jij vind dat een deelnemer verdiend. Daar wordt automatisch een gemiddelde van berekend en klaar! Dat er een paar leden zijn die niet stemmen op een lid of een andere methode hebben maakt geen verschil in de uitslag doordat er voldoende leden stemmen en methode van berekening.

Terug
Naar boven