- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik weet dat Ron niet meer reageert en weg is, maar toch wil ik even aanhalen mensen die deze systematiek toepassen een denkfout maken. Aangezien doorgaans iedereen op een gemiddelde van 2 of hoger uitkomt, ga je op deze manier de nummer 4 en 5 benadelen t.o.v. lager geklasseerden. Je kunt dan dus nog beter als zesde of lager beoordeeld worden en geen stem krijgen van diegene dan dat je 1 of 2 sterren krijgt.Hierbij mijn aanvraag tot het anoniem maken van mijn dbb account.
En voor de duidelijkheid mijn stemgedrag is gebaseerd op de plaatsing waarvan ik vind dat iemand verdient.
Ik heb een 5 sterren gegeven aan "mijn" winnaar van de contest. Ik heb 3 sterren gegeven aan diegene waarvan ik vind dat hij als 3e moet eindigen.
Ik heb 1 ster gegeven aan diegene waarvan ik vond dat ze in de top 5 horen en geen sterren gegeven aan de top 6 en verder.
Ik heb mijn 1 ster aan Grote S verandert naar 3 vanwege zijn verhaal en nadat hij me via PM op de hoogte bracht van zijn verhaal.
En in alles heb ik enkel before en after foto's bekeken. Ieder heeft zijn eigen verhaal en ik heb enkel op de foto's beoordeelt.
PS. Heb is 'heb veranderd' en 'heb beoordeeld' met een d.
Ja, ik weet het, Ron leest dit niet meer. Maar ik kon het niet laten
.
.