XXL Nutrition

Aankondiging Uitslag Big-T Memorial Contest 2018

Hierbij mijn aanvraag tot het anoniem maken van mijn dbb account.

En voor de duidelijkheid mijn stemgedrag is gebaseerd op de plaatsing waarvan ik vind dat iemand verdient.
Ik heb een 5 sterren gegeven aan "mijn" winnaar van de contest. Ik heb 3 sterren gegeven aan diegene waarvan ik vind dat hij als 3e moet eindigen.
Ik heb 1 ster gegeven aan diegene waarvan ik vond dat ze in de top 5 horen en geen sterren gegeven aan de top 6 en verder.
Ik heb mijn 1 ster aan Grote S verandert naar 3 vanwege zijn verhaal en nadat hij me via PM op de hoogte bracht van zijn verhaal.
En in alles heb ik enkel before en after foto's bekeken. Ieder heeft zijn eigen verhaal en ik heb enkel op de foto's beoordeelt.
Ik weet dat Ron niet meer reageert en weg is, maar toch wil ik even aanhalen mensen die deze systematiek toepassen een denkfout maken. Aangezien doorgaans iedereen op een gemiddelde van 2 of hoger uitkomt, ga je op deze manier de nummer 4 en 5 benadelen t.o.v. lager geklasseerden. Je kunt dan dus nog beter als zesde of lager beoordeeld worden en geen stem krijgen van diegene dan dat je 1 of 2 sterren krijgt.

PS. Heb is 'heb veranderd' en 'heb beoordeeld' met een d.
Ja, ik weet het, Ron leest dit niet meer. Maar ik kon het niet laten :D.

Ik weet dat Ron niet meer reageert en weg is, maar toch wil ik even aanhalen mensen die deze systematiek toepassen een denkfout maken. Aangezien doorgaans iedereen op een gemiddelde van 2 of hoger uitkomt, ga je op deze manier de nummer 4 en 5 benadelen t.o.v. lager geklasseerden. Je kunt dan dus nog beter als zesde of lager beoordeeld worden en geen stem krijgen van diegene dan dat je 1 of 2 sterren krijgt.

PS. Heb is 'heb veranderd' en 'heb beoordeeld' met een d.
Ja, ik weet het, Ron leest dit niet meer. Maar ik kon het niet laten :D.

pps heb is het

• Like
Waarderingen: BB_
Wist niet dat er een kaartje hing aan de sterren. Dacht gewoon je top 5 aangeven... 1 ster was voor mij dus gewoon plek 5 en zeker niet 'vreselijk'.

Wist niet dat er een kaartje hing aan de sterren. Dacht gewoon je top 5 aangeven... 1 ster was voor mij dus gewoon plek 5 en zeker niet 'vreselijk'.
Dus jouw nummer 5 heb je nu lager beoordeeld dan de eindscore van de nummer 6, 7 en 8 en daarmee benadeeld.

Correct, een degelijke uitleg uit een of andere hoek waarin dit van te voren duidelijk was geworden was wel beter geweest.

Correct, een degelijke uitleg uit een of andere hoek waarin dit van te voren duidelijk was geworden was wel beter geweest.

Een aantal mensen hebben de manier van scoren niet begrepen, omdat de "verkeerde" manier meer voor de hand lag en zijn nu pissed off. Dan is dit forum van het ene op het andere moment verlaten niet zo'n vreemde stap.

Leergeld voor de volgend keer.. Mocht die er komen.. Desnoods een gemengde contest.

Je kan al deze problemen oplossen door het beoordelen te standaardiseren dmv een rubric waarlangs iemand een deelnemer beoordeelt. Daar komt vervolgens een score van 1-5 uitrollen. Bij interesse wil ik volgend jaar wel zo’n rubric in elkaar zetten en in een pdf zetten

Hierbij een rubric die eventueel gebruikt kan worden voor de volgende wedstrijd:

KapGpKN.jpg

• Like
Waarderingen: BB_
Ik ben voorstander van 1 - 10 sterren. Nu twijfelde ik al tussen 4 en 5 bij sommigen en gaf ik meerdere kandidaten dezelfde beoordeling, ondanks dat ik één boven de ander zou willen plaatsen. Als ik immers iedereen voldoende wil geven, blijven alleen 3, 4 en 5 sterren over.

Misschien volgend jaar duidelijk neerzetten waar je de contest foto’s kan zien en kan beoordelen. Ben ze nu aan het zoeken en heb ze nog steeds niet gevonden in deze hele sectie.

Is het niet zo dat forums in het algemeen minder in trek zijn dan jaren geleden. Er zijn nu zoveel andere plekken waar je info kan vinden. Zelfde als met muziek forums, vroeger zat ik daar ook nog op nu al jaren niet meer.
Waarschijnlijk wel. Maar wat ook meespeelt is dat tegenwoordig iedereen alles al weet en geen extra informatie meer nodig heeft. Ik krijg vaak het idee dat er meer ''personal trainers'' zijn dan leden bij een gemiddelde gym.

Waarschijnlijk wel. Maar wat ook meespeelt is dat tegenwoordig iedereen alles al weet en geen extra informatie meer nodig heeft. Ik krijg vaak het idee dat er meer ''personal trainers'' zijn dan leden bij een gemiddelde gym.

Volgens Instagram is elke sporter een personal trainer

Terug
Naar boven